AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Hei! Jeg er på jakt etter en dagkrem som trekker seg fort inn, passer for fet og uren hud og som sminke legger seg fint oppå. Det verste jeg vet er kremer som legger seg som en "hinne" over huden! Noen tips? Pris har ingen betydning! Anonymkode: ac6b3...29a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Avene Cleanence Hydra Mat (tror det er slik det skrives). Kommer aldri til å bytte ❤️ Tror den er på halv pris på apotek disse dager også lykke til! Anonymkode: 35f80...95a
Gjest Christina146 Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Jeg sverger til La Roche-Posay sine produkter, de er veldig bra! Spør på apoteket hvilken som passer for deg, jeg fikk hjelp av en hudpleiespesialist når jeg var der sist.
fresia Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Matis Réponse Pureté: https://www.blivakker.no/product/3010763/matis-reponse-purete-shine-control-purifying-care-100ml (ikke på lager, men bare for å vise hvordan den ser ut)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå