Gå til innhold

Mauve leppestift (gjerne flytende)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om jeg aldri klarer å finne en mauve leppestift jeg virkelig liker. Helst vil jeg ha en flytende en siden de holder så mye lenger, men den trenger ikke være matte. Jeg har veldig lys hud med temmelig nøytral undertone som heller litt mot rosa. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter jeg ^^

Skrevet

Sjekk ut liquid lipstickene til Anastasia, eventuelt Kylie Jenner lip kit, mye fine farger

Skrevet
2 timer siden, Prestekragen skrev:

Sjekk ut liquid lipstickene til Anastasia, eventuelt Kylie Jenner lip kit, mye fine farger

Jeg skal sjekke ut Anastasia. Vet ikke om jeg gidder Kylie Jenner. Har sett at de har en del fine farger, men de er så vanskelige å få tak i.

Skrevet
3 timer siden, Persephone skrev:

Jeg skal sjekke ut Anastasia. Vet ikke om jeg gidder Kylie Jenner. Har sett at de har en del fine farger, men de er så vanskelige å få tak i.

Give me glow cosmetics :) du må bestille de på nett, men de er veldig fine og har masse "mauve"-tonede leppestift. De har både matte, og mer fuktgivende.

Skrevet
7 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Give me glow cosmetics :) du må bestille de på nett, men de er veldig fine og har masse "mauve"-tonede leppestift. De har både matte, og mer fuktgivende.

Å, de hadde mye fine leppestifter! Det var litt vanskelig å finne gode referansebilder til hvordan fargene ser ut, men jeg skal prøve å sjekke ut et par youtubevideoer.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Persephone skrev:

Å, de hadde mye fine leppestifter! Det var litt vanskelig å finne gode referansebilder til hvordan fargene ser ut, men jeg skal prøve å sjekke ut et par youtubevideoer.

Hvis du liker typ "dusty rose" - farger så gå for f.eks Pink Rose cupcake, eller pink sprinkled donuts. Sistnevnte er veldig lik The Balms "charming". Den er litt mørk på min hudtone, så derfor skal jeg kjøpe pink rose cupcake neste gang.

De er også cruelty free.

Følg henne på instagram også, så ser du flere bilder.

Btw; hun "duper" Kylie Lipkits! Så Pink Rose Cupcake er en dupe for Koko K av Kylie :) 

Endret av Ms.Sommerfugl
Skrevet
2 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Hvis du liker typ "dusty rose" - farger så gå for f.eks Pink Rose cupcake, eller pink sprinkled donuts. Sistnevnte er veldig lik The Balms "charming". Den er litt mørk på min hudtone, så derfor skal jeg kjøpe pink rose cupcake neste gang.

De er også cruelty free.

Følg henne på instagram også, så ser du flere bilder.

Btw; hun "duper" Kylie Lipkits! Så Pink Rose Cupcake er en dupe for Koko K av Kylie :) 

Jeg drev faktisk og så på Pink Rose Cupcake og Pink Sprinkled Donuts. De er jo veldig like, men jeg tror Cupcake kanskje er litt for orangetonet for hva jeg så for meg.

Så gøy at hun duper Kylie Lip kits! Da kan jeg kanskje prøve en som er lik i fargen uten å kjøpe "the real deal". De er jo så vanskelige å få tak i og så dyre at jeg ikke gidder å bruke energi på dem, men fargene er så utrolig fine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...