AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Han dumpet meg. Var de første dagene lei meg, men nå godtar jeg det. Har et barn felles. Han kjenner meg jo seksuelt. Eller bør jeg heller finne noen på tinder etc? Vil egentlig ikke møte på drita ravfulle mannfolk på byen. Anonymkode: 49703...27e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Finn noen andre Anonymkode: b7341...bb1 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Sex = risiko for svangerskap.... Les noen tråder her inne.. Dette kan skje... Anonymkode: 923ea...04a 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex = risiko for svangerskap.... Les noen tråder her inne.. Dette kan skje... Anonymkode: 923ea...04a Kan vel strengt tatt skje uansett hvem man tar? Har p stav og isåfal ville jeg brukt kondom i tillegg. Anonymkode: 49703...27e
Ulla Ullsokk Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Du lager trøbbel for hodet ditt hvis du har sex med han! Jeg ville løst det på ALLE andre måter enn å ligge med en som har gått fra meg! 3
JenniferA Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Han dumpet meg. Var de første dagene lei meg, men nå godtar jeg det. Har et barn felles. Han kjenner meg jo seksuelt. Eller bør jeg heller finne noen på tinder etc? Vil egentlig ikke møte på drita ravfulle mannfolk på byen. Anonymkode: 49703...27e Jeg anbefaler deg å ha aldri sex med en eks. Når han har dumpet deg så får han klare seg uten, og finne seg den han ønsker å ha som nummer 1- dame i livet sitt. Han har sagt at det ikke er deg. Så si nei. Før eller siden vil han forsvinne, og da sitter du igjen å føler deg enda mer såret om du har hatt sex med han etter at han dumpet deg. Jeg sier det av en kjip erfaring. Endret 5. desember 2016 av JenniferA 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Aldri ha sex med en ex... Anonymkode: c9158...417
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Sex vil bare gjøre det enda verre. Mye bedre med et rent brudd med mindre han holder åpent at dere kan finne sammen igjen. Høres jo ut som dere egentlig har vært ferdig med hverandre i lang tid når du bare sørger et par dager over en som du faktisk har barn sammen med. Enten det, eller så undertrykker du følelser. Uansett; sex er ikke lurt. Anonymkode: 514f7...2a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå