AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Har hørt at mange jenter klager på at gutter ikke skriver noe på tinder og hopper automatisk over dem som ikke har noen tekst. Men er det slik å forstå at jenter ikke skal skrive noe, fordi det ikke er nødvendig? Ser at skulle jeg droppet alle jenter som ikke har tekst på tinder ville jeg ikke ha sittet igjen med mange. Sikkert 95% av de jentene jeg har gått igjennom har ikke tekst. Skjønner ikke jenter klager på at gutter ikke har profiltekst på tinder når de antakeligvis ikke har det selv. Dette gjelder for voksne damer og menn. En annen ting er at en del damer klager på at menn liker de damene som de helst kunne tenke seg å ha sex med. Vel man får jo ikke akkurat mye inntrykk av en dame om hun ikke gidder å skrive en profiltekst. Virker ikke som at det er bare menn som bidrar til at tinder blir ansett for å være en sexapp. Anonymkode: 86834...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Vi som etterlyser profiltekst er de samme damene som selv har profiltekst😊😊 Det jeg synes er viktig å få med er om du har barn eller dyr, fast jobb, er student, og kort om noe du liker (-ski, fotball, tv-spill, bøker, storbyferie) Jeg hadde feks likt korte fakta-lister som dette: Foretrekker øl fremfor vin, sushi i stedet for hamburger, storby fremfor strandferie, NRK fremfor tv2 etc etc. Anonymkode: c271d...d12
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Om jeg forlanger at menn skal ha profiltekst for at jeg sveiper til høyre så har jeg selvfølgelig profiltekst selv. Anonymkode: 57217...744
LeoxBarca Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Har slettet tinder men jeg hadde vesentlig suksess. På min sto det: "Ongo Bongo In The Congo". Tror egentlig de fleste kun bryr seg om bildene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå