Lykkeliten123 Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Hva mener dere? Her mener far i huset at jenta vår kan gå på skolen med feber og vondt i halsen dersom almenntilstanden er Ok i morgen tidlig. Hun har vært i Fon form på dagen i dag men ble slappere utover ettermiddagen i dag. Målte feberen til 39,1 nå nettopp. mannen er etter min mening altfor opptatt av egen jobb og vil helst ikke være hjemme med henne. Jeg skal på en viktig time på sykehuset i morgen tidlig og kan derfor ikke være hjemme hele dagen. Må legge til at det stort sett er jeg som er hjemme med alle barna når de er syke.
Marimba Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Barn med feber skal ikke på skolen. Hun har absolutt best av å være hjemme og slappe av og bli frisk, og resten av klassen har best av å ikke bli smittet. 20
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Selvsagt skal ikke barnet på skolen med feber! Det er 48 timer med karantene med feber (og diare). Hold dere til reglene som alle andre og ikke smitt andre sine barn! Anonymkode: 9ed1a...7b8 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Hadde du dratt på jobb med halsbetennelse og feber? Hold henne hjemme, sånn at hun blir fortere frisk! Anonymkode: d36bf...fdd 2
skruf Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 (endret) Feber = hjemme!! Og hun burde også få en feberfri dag hjemme før hun skal på skolen igjen. Endret 4. desember 2016 av skruf 8
Gjest Sugemerke Skrevet 4. desember 2016 #8 Skrevet 4. desember 2016 Halsvondt er greit nok, men feber er hjemmegrunn. Læreren ringer dere uansett så fort hun oppdager at barnet har feber.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #9 Skrevet 4. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt skal ikke barnet på skolen med feber! Det er 48 timer med karantene med feber (og diare). Hold dere til reglene som alle andre og ikke smitt andre sine barn! Anonymkode: 9ed1a...7b8 My mistake! 24 timer er det rette. 24 timer uten feber. Det er ved oppkast og diare det er 48 timer Anonymkode: 9ed1a...7b8 2
Gjest Lykke_ Skrevet 4. desember 2016 #10 Skrevet 4. desember 2016 Man går da ikke på skolen med feber?!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #11 Skrevet 4. desember 2016 8 minutter siden, Lykke_ skrev: Man går da ikke på skolen med feber?! Kommer an på hva man definerer som feber. Små barn har gjerne noe forhøyet temperatur. Vi har ikke småbarn mer, men hos oss var 38 grader grensa. Men i en hver situasjon er det den generelle almenntilstanden som er avgjørende. Anonymkode: e034e...bef
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #12 Skrevet 4. desember 2016 Det er folk som mannen din som er grunnen at vi har hatt sykdom her i nesten 4 uker. Holder ditt syk barn hjemme. Men uansett, STAKKARS hun lille med feber og en kald drittsekk av en far som bryr seg ikke. Anonymkode: 3ba6f...10c 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #13 Skrevet 4. desember 2016 Sånne folk skulle fått prøvd et par år på medisiner som ødelegger immunforsvaret. Da hadde de kanskje begynt å tenke litt... Anonymkode: 8c2f2...fa8
Maleficenta Skrevet 4. desember 2016 #14 Skrevet 4. desember 2016 Huff for en far. Driter i å være hjemme med sykt barn fordi karriæren er mye viktigere? Snakk om å prioritere totalt feil. Er han mer glad i jobben enn sitt eget barn liksom? Og begge foreldre må dele på sykefagene. Det er begrenset hvor mange hjemme-med-sykt-barn dager man får. Og unger er mye syke. 8
Sh999 Skrevet 4. desember 2016 #15 Skrevet 4. desember 2016 21 minutter siden, Lykkeliten123 skrev: Hva mener dere? Her mener far i huset at jenta vår kan gå på skolen med feber og vondt i halsen dersom almenntilstanden er Ok i morgen tidlig. Hun har vært i Fon form på dagen i dag men ble slappere utover ettermiddagen i dag. Målte feberen til 39,1 nå nettopp. mannen er etter min mening altfor opptatt av egen jobb og vil helst ikke være hjemme med henne. Jeg skal på en viktig time på sykehuset i morgen tidlig og kan derfor ikke være hjemme hele dagen. Må legge til at det stort sett er jeg som er hjemme med alle barna når de er syke. Hun vil nok bli sendt hjem igjen fra skolen uansett! Barn skal ikke på skolen mer feber. 1
Fjaselina Skrevet 4. desember 2016 #16 Skrevet 4. desember 2016 Feber er uaktuelt på skule. Barnet skal vere heime, og så må du og far bli enige om kven som er heime ilag med barnet. Kanskje kan de dele på dagen??? 1
Gjest Chroma Skrevet 4. desember 2016 #17 Skrevet 4. desember 2016 Selvfølgelig må hun holdes hjemme, både for hennes og andre sin del.
Thyra Skrevet 4. desember 2016 #18 Skrevet 4. desember 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt skal ikke barnet på skolen med feber! Det er 48 timer med karantene med feber (og diare). Hold dere til reglene som alle andre og ikke smitt andre sine barn! Anonymkode: 9ed1a...7b8 Med diaré ja. Men ikke med feber. Mange anbefaler en feberfri dag hjemme. Men almenntilstanden avgjør.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #19 Skrevet 4. desember 2016 32 minutter siden, Lykkeliten123 skrev: Hva mener dere? Her mener far i huset at jenta vår kan gå på skolen med feber og vondt i halsen dersom almenntilstanden er Ok i morgen tidlig. Hun har vært i Fon form på dagen i dag men ble slappere utover ettermiddagen i dag. Målte feberen til 39,1 nå nettopp. mannen er etter min mening altfor opptatt av egen jobb og vil helst ikke være hjemme med henne. Jeg skal på en viktig time på sykehuset i morgen tidlig og kan derfor ikke være hjemme hele dagen. Må legge til at det stort sett er jeg som er hjemme med alle barna når de er syke. Den avgjørelsen tar du i morgen tidlig. Barn skal stå opp, stelle seg og spise før man vurderer allmenntilstanden deres. Her bør du og måle feberen i morgen tidlig. Ved mer enn 38 , noen få tall er det skole over i alle fall 38, 5 er hun hjemme. Anonymkode: d09c1...fc3
Handful Skrevet 4. desember 2016 #20 Skrevet 4. desember 2016 Hun burde slippe å stå opp, og heller få sove lenger når hun har feber kvelden før! 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå