Gjest Zogi Skrevet 7. desember 2016 #61 Del Skrevet 7. desember 2016 46 minutter siden, Trex90 skrev: tipper de fleste her er menn i denne tråden...og det skjønner jeg godt hahaha....hilsen mann 25 dame 35 år her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zogi Skrevet 7. desember 2016 #62 Del Skrevet 7. desember 2016 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...men osten da. Jaja...nå er avgjørelsen tatt. Ingen gifting på meg i dette livet. Prøv neste liv heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #63 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg skal vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. desember 2016 #64 Del Skrevet 8. desember 2016 6 timer siden, Winston Churchill skrev: Viste du at man kan være i forhold uten å være gift ? Åja. Det visste jeg godt. Jeg vet også både 1 og 2 ting om hva folk driver med, uten å være i forhold også. Det betyr ikke at det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 8. desember 2016 #65 Del Skrevet 8. desember 2016 4 timer siden, Aamu skrev: Åja. Det visste jeg godt. Jeg vet også både 1 og 2 ting om hva folk driver med, uten å være i forhold også. Det betyr ikke at det er greit. Jeg er så tilbakestående at jeg forstår ikke hva du mener her. Mener du at det er galt å være singel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #66 Del Skrevet 8. desember 2016 Ja, nå måtte også jeg ta av meg hatten og klø meg undrende....men mener du der @Aamu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. desember 2016 #67 Del Skrevet 8. desember 2016 🙋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #68 Del Skrevet 8. desember 2016 I alle dager? Skal ikke Jerry heller gifte seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. desember 2016 #69 Del Skrevet 8. desember 2016 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: I alle dager? Skal ikke Jerry heller gifte seg? Hadde du trudd det, Raring? 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. desember 2016 #70 Del Skrevet 8. desember 2016 Var nære på en gang. Men jeg kom til fornuft, sans og samling tidsnok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #71 Del Skrevet 8. desember 2016 Tja...ikke godt å vite med sånne lystige trubadurer med piano på slep. Kvinnemagneter o.s.v. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. desember 2016 #72 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tja...ikke godt å vite med sånne vellystige (😈) trubadurer med piano på slep. Kvinnemagneter o.s.v. 😂 Neeh..ikke denne. 😉 Endret 8. desember 2016 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #73 Del Skrevet 8. desember 2016 Me lyt no sjå ja... Uansett er du velkommen i gjengen vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. desember 2016 #74 Del Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Me lyt no sjå ja... Uansett er du velkommen i gjengen vår. Takk. Info... Endra forrige mld di så den ikke sku' passe meg... 😈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #75 Del Skrevet 8. desember 2016 Det er greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. desember 2016 #76 Del Skrevet 8. desember 2016 8 timer siden, Aamu skrev: Åja. Det visste jeg godt. Jeg vet også både 1 og 2 ting om hva folk driver med, uten å være i forhold også. Det betyr ikke at det er greit. 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, nå måtte også jeg ta av meg hatten og klø meg undrende....men mener du der @Aamu? Det lurer jeg også på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 8. desember 2016 #77 Del Skrevet 8. desember 2016 siterknappen virke itjehh tipper at de fleste er menn osv. Hallo! Get a grip. Og Hoppetaujenta er foressten den mest attraktive jenta her inne, så der er du heeelt på jordet ass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. desember 2016 #78 Del Skrevet 10. desember 2016 På 8.12.2016 den 12.10, Hoppetaujenta skrev: Ja, nå måtte også jeg ta av meg hatten og klø meg undrende....men mener du der @Aamu? Bare at jeg er for ekteskap, og imot folk som bare har seg rundt med alle de møter på byen, eller er i 2-årige "forhold" livet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2016 Forfatter #79 Del Skrevet 10. desember 2016 Da har du kanskje forvillet deg inn i feil tråd? Kanskje du skulle starte din egen tråd for alle dere som VIL? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2016 Forfatter #80 Del Skrevet 20. desember 2016 Jaha...dette er fremdeles tråden for alle oss utenomekteskaplige mennesker som har sett lyset. Så er det sagt. (bare en annen måte å si det på altså) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå