Gjest Sparkly Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 (endret) Noen som har tatt noe form for økonomi eller kontorutdanning på nettet og hatt suksess med dette, mtp jobb og slik? Ta gjerne med hva du jobber med, og hvordan dagen er? Jeg kjenner jeg er i helt feil yrke, og kunne virkelig tenke meg å jobbe innen kontor (gjerne økonomi, er flink i matte men har litt vei å gå mtp renter på ting osv, Det er vell kun her jeg er usikker) i seg selv (rart hvordan man kan endre seg, jeg sa alltid før jeg absolutt ikke skulle ende på et kontor, men nå er det fristene og sitte å dille og dalle med skjemar, sette ting i orden osv osv). Endret 4. desember 2016 av Sparkly
jaro Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Vet ikke hvor "heavy" utdanning du tenker deg, men jeg går økonomi på høyskole og jeg vil IKKE anbefale å ta sånne fag på nett. Det er det altfor vanskelig til... Men! Du trenger absolutt ikke følge alle forelesninger, etter noen timer finner du ut av hvilke du kan få mest ut av ved å bare jobbe hjemme.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Det blir nok sen for min del. Men din idé er god og positiv. Når jeg tenker på fag eller en jobb nå. Jeg tenker i fremtiden det manger yrker vil be borte. Derfor man må nok tenke nøye på det. Helse område er nok en jobb som gir mest sikkerhet i fremtiden, jeg ønsker at jeg har en kropp og alder,god norsk språket, min drømmer jobb er graphic design, reklama, men sånn er ikke livet. Jeg jobbe på kjøkken og ryddet etter andre i stede😓 Anonymkode: de841...3e8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har tatt fag innenfor administrasjon på UiT via nettet, for å sikte meg inn på en kontor/veilederjobb. Har en 3-årig bachelorgrad i helsefag fra før av. Fagene hjalp meg å få en stilling slik at jeg kunne bytte beite. Har du selvdisiplin og er litt voksen er det ganske greit å få med seg alt av teori osv, og med årene får man erfaring nok til å sette det i en kontekst. Anonymkode: c1e34...695
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir nok sen for min del. Men din idé er god og positiv. Når jeg tenker på fag eller en jobb nå. Jeg tenker i fremtiden det manger yrker vil be borte. Derfor man må nok tenke nøye på det. Helse område er nok en jobb som gir mest sikkerhet i fremtiden, jeg ønsker at jeg har en kropp og alder,god norsk språket, min drømmer jobb er graphic design, reklama, men sånn er ikke livet. Jeg jobbe på kjøkken og ryddet etter andre i stede😓 Anonymkode: de841...3e8 Jeg har utdannelse inne helse så i aller verste fall kan jeg falle tilbake på dette om det skulle bli vanskelig i yrket jeg ender Anonymkode: d5040...0d3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt fag innenfor administrasjon på UiT via nettet, for å sikte meg inn på en kontor/veilederjobb. Har en 3-årig bachelorgrad i helsefag fra før av. Fagene hjalp meg å få en stilling slik at jeg kunne bytte beite. Har du selvdisiplin og er litt voksen er det ganske greit å få med seg alt av teori osv, og med årene får man erfaring nok til å sette det i en kontekst. Anonymkode: c1e34...695 Hvordan er det med eksamen og oppgaver osv. Må man ofte møte opp på skolen ? Anonymkode: d5040...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå