AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Liker du at kjæresten din sier hvordan han foretrekker at du kler deg. Jeg er mann, og jeg vet at mange menn er helt likegyldige. Jeg har preferanser og sier klart fra hva jeg mener kler en dame. Anonymkode: 39d3c...d6b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Hvis jeg spør ja, men ikke ellers. Viktigere at jeg er fornøyd selv og føler meg komfortabel. Anonymkode: c7451...8e7
Gjest Tigress Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Eg spør husbonden min, og han er ein veldig god motekonsulent. Men ein del menn har altfor harry smak til at ein kan vise seg offentleg dersom ein følgjer råda deira.
annebanane Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Kan rådføre meg med en fyr, men synest jeg det ser helt grusomt ut på meg så blir det likevel et nei.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Greit å få inspill om det er en partner som kommer med det Men vil ikke følge det om jeg ikke er komfortael med det eller om jeg synes det er veldig stygt. Anonymkode: 08e9c...6d3
-jk- Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Jeg foretrekker selvsagt at kona bruker noe jeg selv liker på henne, og hun spør heldigvis ofte. Men så vil jeg til gjengjeld gjerne vite hennes preferanse for meg og strekker meg også langt for å imøtekomme henne. Så det slår begge veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå