Gå til innhold

Når vi skulle blitt fem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke rett til å sørge, men må få det ut likevel. I to uker rakk vi å glede oss for at vi skulle få barn, et barn som var begges i tillegg til de flotte ungene vi har fra før. I går kveld ble alt snudd til sorg. Det er så utrolig vondt. Trodde ikke det skulle gjøre så vondt. Så da er bare å bite tenna sammen og fortsette med eksamener og hverdagen😞

Anonymkode: 3e0e5...b85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullprat, du har ALLTID rett til å sørge, uansett om det gikk kun to uker eller 30 før det gikk galt. Det er ufattelig trist når slikt skjer, og du har absolutt din rett å være lei seg og skuffet - og til og med redd for å prøve igjen. Tiden leger alle sår, lykke til så mye videre. :xpb_knuddel:

Anonymkode: 66644...a4b

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Selvfølgelig må man få sørge over spirene som aldri kom til verden. Jeg trodde heller ikke at sorgen skulle bli så stor, men en baby var så ønsket. Selv var jeg i en tåke i tre mnd etter, husker nesten ingenting. Over et år senere er det fortsatt vondt, men sorgen er ikke tilstede hver dag slik som før. 

Håper det går bra med deg og du får tid til å sørge, hvile og kose deg med familien :hug:  

Skrevet

Huff, ja det er trist med spontanabort.  Jeg har akkurat vært igjennom 2 på rad.... Det er både fysisk og psykisk vondt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...