Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd. Hvilket ullundertøy synes du er best, og hvorfor? Og hva synes du er dårligst?

Personlig sverger jeg til Devold, fordi det er 2lags og veldig varmt, samtidig som det klør minimalt. Jeg liker ikke Pierre Robert noe særlig. Det er så tynt at det ikke spesielt varmt, og kvaliteten er dårlig (jeg har tre stilongser og tre trøyer derfra).

Hva er din favoritt, og hva er det du ikke vil anbefale til andre?

Anonymkode: 5b61b...3f6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte Aklima ei tid, men har gått fra de sien de ikke holder, blir fort hullete. Har derfor så langt, god erfaring med Devold

• Liker 1
Skrevet

Bruker Janus. Godt fornøyd med det. 

Anonymkode: af110...05c

• Liker 2
Skrevet

Alt til sitt bruk egentlig.

Janus Pro på jobb. Aldeles supert :nigo:

Blåfrossen vinter i sivil, da blir det Devold eller Icebreaker. 

Sånn helt grei vinter. Til/fra jobb da har jeg Kari Traa som gir meg akkurat passelig varme også på offentlig transport til/fra jobb.

• Liker 1
Skrevet

Devold er bra, og Kari traa holder bra. Janus er greit, men stillongsene blir sidrumpa ;)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Alt til sitt bruk egentlig.

Janus Pro på jobb. Aldeles supert :nigo:

Blåfrossen vinter i sivil, da blir det Devold eller Icebreaker. 

Sånn helt grei vinter. Til/fra jobb da har jeg Kari Traa som gir meg akkurat passelig varme også på offentlig transport til/fra jobb.

Icebreaker har jeg ikke hørt om, skal sjekke ut! Er alltid på utkikk etter ny ull :P

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Icebreaker har jeg ikke hørt om, skal sjekke ut! Er alltid på utkikk etter ny ull :P

Jeg har denne, og bruker denne under fordi den er supergod. Nå snakker vi om dagene hvor det er blåkaldt :kalle:

• Liker 1
Skrevet

Hei dere som kan dette :)

Er Bjørn Dæhlie Northug Tyin ullsett, i god kvalitet?

Anonymkode: 5e1f3...a81

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Janus, men synes også Eva (merke kjøpt på Sparkjøp) og Kari Traa er OK. 

• Liker 2
Skrevet

Til hverdags: janus i ulike former, samt eva (som jeg tror er janus?) Fritid: Janus og Devold

Anonymkode: 9a89e...7e5

• Liker 1
Skrevet

Devold og Icebreaker. Utrolig bra kvalitet. Jeg er mye ute hele året og trenger godt ullundertøy. Icebreaker sin bh er gull. Og alt fra disse holder fasongen og er slitesterkt. 

Og så elsker jeg all min etiske ull fra Vera Williams til pent. Underkjoler og topper som er pent under fintøy. 

Anonymkode: 97415...754

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...