Gå til innhold

Nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er omtrent 1 mnd siden jeg opprettet en profil på en av tjenestene, det satt forøvrig langt inne i seg selv... men ok. (Ikke Tinder, altså). Det er jo en del som tar kontakt med meg, og jeg svarer høflig tilbake. Jeg kan også holde konverasjoner gående om smått og stort, uten at det går fremover noen vei. Det kan også dabbes av litt naturlig, men betyr det at det er kroken på døra hvis det er 3 uker siden sist vi var i kontakt? Dette gjelder mennesker jeg ikke møtt in real, altså. 

Jeg er der inne for å se om det finnes noen som ønsker å treffe meg like mye som jeg vil treffe dem, dette må gå begge veier. Og siden jeg ikke er inne i forumet konstant, vil det vel være ok å ikke være like "på" hele tiden. 

Jeg lurer:

1. Er det feil av meg å la konversasjoner bare dø ut av seg selv, eller MÅ jeg kommunisere det. 

2. Er det helt feil av meg å ta opp tråden igjen med en person der inne etter f.eks 3 ukers stillhet fra min side?

3. Er klar over at nettdating er overflatisk, men det finnes da vitterlig mennesker som virkelig finner hverandre. Hva tenker du om dette?

Anonymkode: 9a26e...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe i veien med å ta opp igjen tråden i en samtale som egentlig hadde dødd litt ut..

Skrevet

1. Du må ikke, men det er jo veldig snilt å la den andre få vite at, "sorry, er ikke interessert." Så slipper vedkommende å vente i spenning på svar fra deg (eller lure på hva han/hun gjorde galt).

2. Nope, ser ikke noe i veien for å ta opp igjen en 3 ukers gammel tråd. Det koster i hvertfall ingenting å prøve.

3. Fordelen med nettdatingen er treffsikkerheten du får når du søker opp i potensielle partnere. De fleste krever at du svarer på en lang liste med spørsmål, og det gjør at sjangsen for at den du møter på faktisk deler interesser og verdier mye større enn ellers.

Lykke til med 'jakten' :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...