AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Jeg har holdt på med en mann i fem måneder nå. Vi har vært mye sammen, sovet hos hverandre og møtt hverandres venner. Her om dagen spurte jeg hva han tenkte om oss.. Da sa han det at han var veldig glad i meg og likte p være sammen med meg. Likevel visste han ikke om han var klar for et forhold, og han trodde ikke at han kom til å bli det på en stund. Han sa også det at han ikke holdt på med andre, og heller ikke hadde lyst til å gjøre det. Jeg vet at det er reelt at han ikke gjør det da vi kommer fra et lite sted, og vi har en del felles bekjente , så da hadde jeg fått vite det. Dessuten arbeider han på plattform, og er nesten bare sammen med meg NPR han er hjemme. Han sa at han ikke ville at jeg skulle holde på med noen andre heller. Men jeg kjenner at jeg er fryktelig i tvil. Jeg har lyst på noe mer, og vil ikke "holde på" i all evighet og låse meg til han når han ikke er klar for et forhold, og heller ikke vet når han blir klar for det. Ham har også sagt at han ikke vet om vi blir sammen. Årsaken han har sagt er at han ble så såra sist gang han var i et forhold, så han har holdt seg unna jenter siden den gangen.. På en annen side er jeg fryktelig glad i han, og han er en fin fyr. Jeg bare vet ikke om jeg kaster bort tiden min på det her? Og bare kommer til p ende opp med å bli skikkelig såra. Jeg vet at jeg kommer til å få sterkere følelser for han dersom vi fortsetter.. trenger noen andres synspunkter.. Anonymkode: f01e4...dfc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Si hva du tenker til han. Om han ikke vil ha et forhold noen gang, så får han være alene. Anonymkode: 3aa0e...659 3
Gjest O.G. Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Nei naturligvis skal du ikke avslutte det, det er nu du skal skræve vulgært og uhemma. På den måten vil han nok snart, etter en 2-5 års tid få de helt rette følelsene for deg.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Ikke finn deg i dette her. Han overkjører deg. Enten får han være kjæresten din (som han alt er i praksis) eller holde seg unna deg. (Fortvilende hvor mange kvinner som går med på pisset til menn som skal ha fordelene med forhold men ikke forpliktelsene..nitrist!!) Anonymkode: 1c642...2b7 3
GammelKaktus Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Herlighet, hvis han etter 5 måneder ikke vet hva han vil så vil han sannsynligvis ikke vite det om 1 år heller. 4
Saphyria Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Nøyaktig hva er det han ikkje er klar for? Dere er jo som kjærester allerede, bare ikkje offisielt, og ingenting drastisk vil forandre seg dersom det blir offisielt heller.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 Akkurat nå, Saphyria skrev: Nøyaktig hva er det han ikkje er klar for? Dere er jo som kjærester allerede, bare ikkje offisielt, og ingenting drastisk vil forandre seg dersom det blir offisielt heller. Han sier at han er redd for å gå inn i et forhold, siden da blir han så altfor glad i en annen person og knytter seg så mye , som han gjorde sist, sa han. Også ble han så knust da det ble slutt. Så det er vel kanskje en måte for han å distansere seg. Han sier til vennene sine at vi ikke er sammen, og han er jo ikke forplikta sånn på ordentlig. Han har for eksempel ikke tenkt å kjøpe julegave til meg "fordi vi ikke er sammen" og han trenger ikke inkludere meg i planene hans sånn mAan hadde gjort hvis vi var sammen. Anonymkode: f01e4...dfc 1
trachea Skrevet 4. desember 2016 #8 Skrevet 4. desember 2016 Hvis han tror han kommer til å bli klar innen rimelig tid, og tror på dere, syns du er rett for han og ikke vil være med noen andre, så hadde jeg gitt det tid. Har selv holdt på med en i 1 år, men han sa til meg allerede på andre date at han brukte unormalt lang tid på å bli sammen med jenter. Hadde han ikke sagt det på forhånd hadde jeg blitt mistenksom(om han bare hadde meg der for selskapetsskyld). Han trodde på oss hele tiden underveis og introduserte meg til venner, fortalte meg underveis at følelsene ble sterkere og sterkere. Det føltes jævlig noen dager men den dag i dag er jeg så sinnsykt glad jeg rakk å bli skikkelig kjent med han jeg er sammen med. Syns det er for tidlig når folk hopper inn i et forhold etter 2-3 måneder. Jada mange vil nok si det handler om å satse, men viktigst av alt er å kjenne hverandre. Som sagt, hvis han tror på dere og ser for seg en fremtid med deg, selv om han ikke er klar akkurat nå, så hadde jeg gitt han tid :-)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #9 Skrevet 4. desember 2016 2 minutter siden, trachea skrev: Hvis han tror han kommer til å bli klar innen rimelig tid, og tror på dere, syns du er rett for han og ikke vil være med noen andre, så hadde jeg gitt det tid. Har selv holdt på med en i 1 år, men han sa til meg allerede på andre date at han brukte unormalt lang tid på å bli sammen med jenter. Hadde han ikke sagt det på forhånd hadde jeg blitt mistenksom(om han bare hadde meg der for selskapetsskyld). Han trodde på oss hele tiden underveis og introduserte meg til venner, fortalte meg underveis at følelsene ble sterkere og sterkere. Det føltes jævlig noen dager men den dag i dag er jeg så sinnsykt glad jeg rakk å bli skikkelig kjent med han jeg er sammen med. Syns det er for tidlig når folk hopper inn i et forhold etter 2-3 måneder. Jada mange vil nok si det handler om å satse, men viktigst av alt er å kjenne hverandre. Som sagt, hvis han tror på dere og ser for seg en fremtid med deg, selv om han ikke er klar akkurat nå, så hadde jeg gitt han tid :-) Han har sagt at han ikke vet om vi kommer til å bli sammen, men at det KAN skje. Videre sa han at han ikke trodde han kom til å bli klar for et forhold på lang tid. Han brukte også lang tid på å bli sammen med eksen sin. Anonymkode: f01e4...dfc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #10 Skrevet 4. desember 2016 Vet du om du lar han sette premissene nå så blir det sånn, han vet da også at han kan bestemme hvordan han vil ha det. Eneste muligheten du har til å få ham til å tenke annerledes er at du sier til ham at du ikke ønsker å ha det sånn, og at du derfor må kutte ham ut. Da vil han evt kjenne på hva han føler, og da skjønner han at han må ta et valg. Om du tillater at han ikke trenger å ta et valg, så forblir det sånn. Anonymkode: c504c...a40 1
Saphyria Skrevet 4. desember 2016 #11 Skrevet 4. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier at han er redd for å gå inn i et forhold, siden da blir han så altfor glad i en annen person og knytter seg så mye , som han gjorde sist, sa han. Også ble han så knust da det ble slutt. Så det er vel kanskje en måte for han å distansere seg. Han sier til vennene sine at vi ikke er sammen, og han er jo ikke forplikta sånn på ordentlig. Han har for eksempel ikke tenkt å kjøpe julegave til meg "fordi vi ikke er sammen" og han trenger ikke inkludere meg i planene hans sånn mAan hadde gjort hvis vi var sammen. Anonymkode: f01e4...dfc Eg ser det slik at han vil ha alle godene med å ha ein kjæreste, uten forpliktelsene, ansvaret og alt det andre som følger med, og dermed vil han ikkje bli sammen med deg. Det er opp til deg om du gidder å være liksomkjæresten til ein sånn fyr. Eg hadde ikkje kastet vekk 5 mnd på han dersom eg var ute etter noe seriøst. 2
trachea Skrevet 4. desember 2016 #12 Skrevet 4. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har sagt at han ikke vet om vi kommer til å bli sammen, men at det KAN skje. Videre sa han at han ikke trodde han kom til å bli klar for et forhold på lang tid. Han brukte også lang tid på å bli sammen med eksen sin. Anonymkode: f01e4...dfc Jeg hadde tatt en skikkelig prat med han. Hvis han ikke tror det blir dere to, ikke ser for seg en fremtid sammen med deg og heller ikke har troen på dere så hadde jeg gått TS med tiden blir du bare mer knyttet til han
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #13 Skrevet 4. desember 2016 Det er det bare menn sin måte å si at dem er fornøyd med tingenes tilstand. Dem får det dem vil ha uten å ha maset om forhold, svigers, forpliktelser... gratis sex. Han vil ikke ha et forhold med deg. Dersom det er greit for deg, så fortsetter du som nå. Dersom du ønsker forhold, så må du blokkere tilgangen. Anonymkode: 6d073...a76 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #14 Skrevet 4. desember 2016 Når er person sier "jeg er ikke klar for et forhold", så betyr det "Jeg er ikke klar for et forhold, med DEG." Kan ikke folk skjønne det snart? Han har egentlig vært ganske klar og tydelig her, kudos til han, han er ikke interessert i et forhold med deg, så hvorfor skal du pushe videre? Ta hintet, og gå videre med ditt liv. Ikke gå i fellen og prøv å være "venner", det er oppskriften på masse drama og tull og fjas. Ønsk hverandre lykke til videre, og ha det bra. Anonymkode: 52ed8...ce2 2
trachea Skrevet 4. desember 2016 #15 Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når er person sier "jeg er ikke klar for et forhold", så betyr det "Jeg er ikke klar for et forhold, med DEG." Kan ikke folk skjønne det snart? Han har egentlig vært ganske klar og tydelig her, kudos til han, han er ikke interessert i et forhold med deg, så hvorfor skal du pushe videre? Ta hintet, og gå videre med ditt liv. Ikke gå i fellen og prøv å være "venner", det er oppskriften på masse drama og tull og fjas. Ønsk hverandre lykke til videre, og ha det bra. Anonymkode: 52ed8...ce2 Skjønner hvor du kommer fra, men det er ikke alltid slik. Det er kanskje slik i TS sitt tilfelle dessverre. Men hadde han sagt at han brukte lang tid men ønsket et forhold og så for seg en fremtid sammen med henne, da gjelder vel ikke dette utsagnet ditt? Syns det blir litt dumt å si at alle menn som ikke er klar for et forhold "ikke er klar for et forhold med DEG". Noen bruker lengre tid på å binde seg og slik er det bare. Slik burde det vært også. Kjipt å finne ut etter 1 1/2 år at fyren du ble sammen med etter 3 måneder er en kontrollerende type feks. Men igjen, er enig i at i TS sitt tilfelle virker det som han ikke kommer til å bli klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå