Gå til innhold

Har noen denne kjolen fra Nelly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/up-to-you-dress-321748-14/

jeg synes denne ser helt grei ut. Liker passformen, og at det er litt glitter. 

Men på de to kommentarene på siden anbefales det ikke å kjøpe den. Lurte på om disse to bare hadde vært uheldige, eller om flere her har kjøpt kjolen og har lignende erfaringer? 

Anonymkode: 246e4...d2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den ser fin ut, jeg :)

Har ikke akkurat denne kjolen, men har handlet masse kjoler fra Nelly og er veldig godt fornøyd. Har aldri opplevd å få feil kjole (slik som hun ene som kommenterer), men har returnert noen ganger når størrelsen har vært feil, eller kjolen ikke passer så bra som håpet - og det har også gått knirkefritt.

Jeg hadde bestilt den hvis jeg var deg

Anonymkode: 5a6c6...1e0

Skrevet

Jeg har ikke akkurat denne kjolen, men jeg har handlet andre ting fra NLY Trend og aldri hatt noen problemer! Det eneste er at størrelsene kan være litt små, så om du fks. vanligvis er en knapp S, kan det være lurt å gå opp til M :) Den ene anmeldelsen der (den lengste) kommer fra en som tydelig har fått feil vare levert, det er jo ikke noe problem med kjolen i seg selv hun påpeker, så jeg ville ikke brydd meg nevneverdig om den i alle fall! 

Skrevet

jeg har den ikke, men synes ikke det var så gærne anmeldelser. man ser jo på bildet av kjolen er ganske utringet så det brude jo ikke være noen overraskelse. jeg synes den så fin ut! :)

det at man får feil kjole har jo ikke noe med kjolen i seg selv å gjøre. jeg har også opplevd det en gang, for lenge siden - men sendte jo tilbake kjolen og fikk den jeg skulle ha + 100 NLY points som plaster på såret.

Skrevet

Jeg har litt dårlig erfaring med NLY Trend. Syntes passformen er rar og merkelig. Jeg er høy og tynn og ganske "normal" og klærne ser helt rare ut på meg. Denne kjolen har jeg dog ikke :) Nå kan der jo være at de som har anmeldt den har samme kroppsform som meg og at vi kort og greit ikke passer inn i disse klærne. Uflaks med andre ord. Den koster jo ikke spesielt mye så jeg hadde nok tatt sjangsen om jeg var deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...