AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #41 Del Skrevet 4. desember 2016 3 timer siden, Jonasmann skrev: Ja, du er normalvektig. Kan ikke helt forstå at han sa det til deg mtp at du har slitt med anoreksi ... Egentlig er TS ganske tynn BMI på 20 er tynt). En person som elsker kjæresten sin sier ikke sånt. Fyren virker rett og slett som en sosiopat; han vil kue deg slik at du mister selvrespekten, og han kan kontrollere deg. Han elsker deg ikke, muligens fordi han har selvforakt, men det unnskylder ikke noe. Håper du innser dette og kommer seg bort, fyren er ikke god. Anonymkode: 43c75...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #42 Del Skrevet 4. desember 2016 52 minutter siden, Lanista1984 skrev: Jeg har ikke påstått noe. Og det siste jeg ønsker er å få deg til å bli uvel. Det jeg skrev var mer ment mot at KG lett blir et hylekor. Det han forteller deg, er kanskje at han synes du er høy og flott. Og han ikke kan kommer over at han er lav. Det kan sitte veldig hardt inne hos menn, tror jeg. Et kompleks som varer livet ut. Spiller ingen rolle, du snur situasjonen på hodet - når skal kvinner slutte å lete etter unnskyldninger for at mannen skal få krenke den? Bør ikke fokuset være at mannen slutter med det? Anonymkode: 43c75...3cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 4. desember 2016 #43 Del Skrevet 4. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiller ingen rolle, du snur situasjonen på hodet - når skal kvinner slutte å lete etter unnskyldninger for at mannen skal få krenke den? Bør ikke fokuset være at mannen slutter med det? Anonymkode: 43c75...3cc Hæ? Du svarte meg. Forstår ikke sammenhengen. Snakker du om menn generelt, eller han som kalte deg en gris? Det er lite trolig at du vil møte mange andre som vil si det. Uten at jeg er ekspert på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #44 Del Skrevet 4. desember 2016 56 minutter siden, Lanista1984 skrev: Jeg har ikke påstått noe. Og det siste jeg ønsker er å få deg til å bli uvel. Det jeg skrev var mer ment mot at KG lett blir et hylekor. Det han forteller deg, er kanskje at han synes du er høy og flott. Og han ikke kan kommer over at han er lav. Det kan sitte veldig hardt inne hos menn, tror jeg. Et kompleks som varer livet ut. Så du mener at for å fortelle henne at hun er høy og flott kaller han henne en feit gris? Hva slags tolkning er det? Anonymkode: 711a5...901 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 4. desember 2016 #45 Del Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at for å fortelle henne at hun er høy og flott kaller han henne en feit gris? Hva slags tolkning er det? Anonymkode: 711a5...901 Det var en måte å si at han kanskje ikke liker seg selv. Og derfor bruker stygge ord mot hun. (Som også er høyere enn ham) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 4. desember 2016 #46 Del Skrevet 4. desember 2016 Du er sammen med dette spetakkelet fordi...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 4. desember 2016 #47 Del Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Du er sammen med dette spetakkelet fordi...? Godt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 5. desember 2016 #48 Del Skrevet 5. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva faen skjer med verden egentlig? Her sitter du og tar imot sånn dritt? Jeg hadde kastet hele den varme grøtkjelen på han og bedt han dra seg til helvete bort fra meg. Dump, NÅ! Litt selvrespekt må man forvente at folk har. Anonymkode: 8e368...360 tror du virkelig det hjelper ? vold ? han hadde vell banket dritten ut av henne etterpå.....jg hadde aldrig sagt noe slikt til noen...men hadde noen kastet en varm kasserolle med grøt over meg hadde det faen meg blitt juling uansett hvem du hadde vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 5. desember 2016 #49 Del Skrevet 5. desember 2016 men til TS ja det er forferdelig styggt å si. hadde vertfall tenkt meg om et par ganger vertfall om forholdet var noe særlig...hvem er det som er så stygg mot partneren sin ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 5. desember 2016 #50 Del Skrevet 5. desember 2016 For en frekk fyr !! jeg har selv hatt blanda spise forstyrrelser , jeg er 160 høg og veger 56. så du er normal vektig I hverfall !! be han sjerPE seg eller dump han . slikt hadde ikke jeg funnet meg I. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 5. desember 2016 #51 Del Skrevet 5. desember 2016 Det der skal han ALDRI si til deg igjen. For en jævla idiot! Hvis du vil være sammen med ham, var dette siste sjansen hans. Jeg har aldri sagt noe sånt til noen av mine kjærester. Snarere overøst dem med komplimenter hvis de har lagt på seg et par kilo, for å overbevise dem om at de har vært elsket uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. desember 2016 #52 Del Skrevet 5. desember 2016 Du er mer enn slank nok, men selv om du hadde veid 150 kg så hadde det ikke vært noe som helst grunn til å snakke til deg på den måten. Det han driver med er psykisk vold. Og det han sier til deg etterpå, om at han bare tuller, og sier at du ikke tåler noen ting, det er en del av den psykiske volden. Formålet med det han sier etterpå er at du skal tro det er noe galt med deg, som reagerer på det, men tro meg, det er ikke deg det er noe galt med, det er han! For en forbanna drittsekk.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 5. desember 2016 #53 Del Skrevet 5. desember 2016 Når jeg ser alle de trådene her inne om ubrukelig menn, er jeg evig takknemlig som har en normal oppegående mann. En som jeg ikke behøver å mase på. En som kan vaske vinduer uten at jeg har sagt at det trengs. En som aldri har sagt ett eneste stygt ord til meg. En som kan lage mat til meg uten at jeg har spurt om det. Og han får selvsagt i overflod tilbake.Det finnes ikke en eneste ting jeg ikke ville gjort for den mannen. Han hører virkelig med til sjeldenhetene av en mann. Det er sånn et forhold skal og bør være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #54 Del Skrevet 9. desember 2016 Hei, jeg er en mann på over 40 som nå skal svare deg. Har ei i familien som også har hatt anoreksi og vet hvor vanskelig dette er. Jeg håper du tar til deg det jeg nå skal svare deg. Dette er IKKE greit og du skal IKKE finne deg i det. Aldri mer. Han har så lav selvtillit og må tråkke på deg for å føle seg bedre. Det er ikke derfor du er i denne verden for å bli tråkket på av noen. Evt får du vise han denne meldingen så han selv får se hvor liten stakkarslig dritt han er som er sånn. Han er alt annet enn et skikkelig mannfolk. Han fremstår som svak, psykopatisk og en liten dritt. Hadde du vært datteren min hadde jeg ikke tillatt deg å tilbringe en natt til under samme tak som han. Din vekt/høyde er helt normal. Dette har uansett ikke noe å si, for skjønnheten kommer innenfra og det har ikke han oppdaget og kommer aldri til å gjøre det. Neste gang gjør han noe annet som sårer deg og etterhvert tror du at det er deg det er noe galt med. Tipper dette ender med vold og lovnader om at han aldri skal gjøre det igjen - også skjer det igjen. Derfor skal du komme deg bort fra krapylet som har nok med sine egne mindreverdighetskomplekser. Han er ikke glad i deg - det er sannheten. Og du fortjener noe helt annet og mye bedre. Håper av hele mitt hjerte at du tar til deg disse ord og kommer deg unna. Det klarer du og du vil få det mye bedre. Et skikkelig klaps hadde han fortjent. Kjør i gang og vær din egen lykkes smed :-) Anonymkode: 47406...429 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. desember 2016 #55 Del Skrevet 9. desember 2016 Dropp enkelt å greit typen, han er åpenbart full av komplekser og progjiserer egne komplekser....forholdet skal ikke være slik. Din historie med anoreksi er mer enn nok å jobbe med...skal du ha en masekopp i tillegg...det finns bedre partner der ute et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #56 Del Skrevet 9. desember 2016 På 4.12.2016 den 19.38, Jerry Lee skrev: Tips : Be idioten fyke loddrett, vannrett og på alle andre måter til Helvete! Finn deg en som fortjener deg. Ja! Anonymkode: 36450...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubus Skrevet 9. desember 2016 #57 Del Skrevet 9. desember 2016 Kjæreste skriver du, høres ut som en som burde bli omtalt som eks-kjæreste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #58 Del Skrevet 9. desember 2016 For en idiot. Dump han og hvis noen spør hvorfor forholdet er slutt så si det som det er at han kalte deg en feit gris. Ingen grunn til å pynte på sannheten for redde ansiktet til en sånn klovn. Anonymkode: 21bf9...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå