AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Del Skrevet 4. desember 2016 Ja...jeg er en jente på 65 kg, og er 179 cm høy. Jeg vil kalle det normal vektig... Han er lav og tynn, og har komplesker for det. Nå har han begynt å kalle meg en feit gris. For 5 min siden skulle jeg lage grøt. Da sa han "æsj, du skal spise søt mat når du er så feit. Æsj, se på deg selv, din gris. Også går du med genser som er laget for kuer"... Jeg slet med anoreksi i 8 år, og ble frisk for 3 år siden. Dette gjør vondt. Jeg føler meg så stygg og verdiløs. Etterpå sier han at han tuller. Bullshit. Anonymkode: a2156...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Del Skrevet 4. desember 2016 Det der er overhode ikke ok. Vet han at du har hatt anoreksi? Hadde bedt han slutte, og om han ikke klarer det så fortjener han deg ikke. Anonymkode: 64e15...d3e 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Del Skrevet 4. desember 2016 Dette må være kødd? Anonymkode: 3ee03...48f 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Del Skrevet 4. desember 2016 Hva faen skjer med verden egentlig? Her sitter du og tar imot sånn dritt? Jeg hadde kastet hele den varme grøtkjelen på han og bedt han dra seg til helvete bort fra meg. Dump, NÅ! Litt selvrespekt må man forvente at folk har. Anonymkode: 8e368...360 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Del Skrevet 4. desember 2016 Ikke dump han! Anonymkode: e1395...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2016 #6 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Tips : Be idioten fyke loddrett, vannrett og på alle andre måter til Helvete! Finn deg en som fortjener deg. Endret 4. desember 2016 av Jerry Lee 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 4. desember 2016 #7 Del Skrevet 4. desember 2016 Nei, nei, nei, en kjæreste skal holde en oppe, ikke rive en ned. Mannen trenger å få fortalt at dette er noe du IKKE vil høre igjen, at det ikke noen gang er greit å kommentere vekt på en negativ måte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #8 Del Skrevet 4. desember 2016 Han hadde jeg ikke giddet å være sammen med. Psykusk mobbing er terror. Du er jo kjempeslank! Be han gro seg litt hjerne og kast han på dør! Anonymkode: 44ca9...6b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 4. desember 2016 #9 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg liker sånne tråder, for da innser jeg hvor allright jeg faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 4. desember 2016 #10 Del Skrevet 4. desember 2016 Uansett selv om du hadde vært overvektig så er det ikke greit at kjæresten din sier ting på den måten. Du et jo ikke i nærheten av overvektig engang. Jeg hadde kuttet ut hele fyren jeg. Spesielt når du sier du har en fortid med spiseforstyrrelser. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #11 Del Skrevet 4. desember 2016 Grøt(ris) er ikke engang stappa med kcals ene og alene, men det er nå så. Jeg ville starta med å slenge dritt tilbake, for deretter å skyte enda verre skudd like etterpå, noe som dette: "Og du da, lillepinne, redd jeg skal overgå deg med alt her i verden? Kanskje jeg bare skal få anoreksi igjen da, sånn at du slipper å føle seg såpass u-mann sammen med meg". Nei, jeg vet ikke. Han må i hvert fall få vite hva du synes om denne drittsleningen og hva du har slitt med. Anonymkode: 70b11...2e5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. desember 2016 #12 Del Skrevet 4. desember 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tips : Be idoten fyke loddrett, vannrett og på alle andre måter til Helvete! Finn deg en som fortjener deg. Enig. TS ikke la han gjøre deg syk igjen! Jeg holder på å miste en venn som er dødssyk pga anoreksi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #13 Del Skrevet 4. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja...jeg er en jente på 65 kg, og er 179 cm høy. Jeg vil kalle det normal vektig... Han er lav og tynn, og har komplesker for det. Nå har han begynt å kalle meg en feit gris. For 5 min siden skulle jeg lage grøt. Da sa han "æsj, du skal spise søt mat når du er så feit. Æsj, se på deg selv, din gris. Også går du med genser som er laget for kuer"... Jeg slet med anoreksi i 8 år, og ble frisk for 3 år siden. Dette gjør vondt. Jeg føler meg så stygg og verdiløs. Etterpå sier han at han tuller. Bullshit. Anonymkode: a2156...65a Hvis mannen min hadde sagt noe slik til meg hadde jeg bedt han gå i terapi for å finne ut hva i alle dager det er som feiler han, slik at det ALDRI kan resultere i noe så idiotisk som de kommentarene igjen. Når det er sagt vet jeg ikke om jeg ville orket å gi det en sjans i det hele tatt. Noen som kan si noe så jævlig til den de skal være verdens beste for, er nok ikke verdt tiden min. Og en slik person bør ikke være verdt tiden din heller. Anonymkode: 3881d...890 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonasmann Skrevet 4. desember 2016 #14 Del Skrevet 4. desember 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja...jeg er en jente på 65 kg, og er 179 cm høy. Jeg vil kalle det normal vektig... Han er lav og tynn, og har komplesker for det. Nå har han begynt å kalle meg en feit gris. For 5 min siden skulle jeg lage grøt. Da sa han "æsj, du skal spise søt mat når du er så feit. Æsj, se på deg selv, din gris. Også går du med genser som er laget for kuer"... Jeg slet med anoreksi i 8 år, og ble frisk for 3 år siden. Dette gjør vondt. Jeg føler meg så stygg og verdiløs. Etterpå sier han at han tuller. Bullshit. Anonymkode: a2156...65a Ja, du er normalvektig. Kan ikke helt forstå at han sa det til deg mtp at du har slitt med anoreksi ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #15 Del Skrevet 4. desember 2016 Hva??! Det var en grusom ting å si! Kanskje han styrker sitt eget selvbilde ved å rakke ned på deg, siden han har komplekser for å være tynn? Det der hadde jeg ikke godtatt altså! Anonymkode: 1ef78...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 4. desember 2016 #16 Del Skrevet 4. desember 2016 Du får si at du egentlig kokte grøt til han, for du liker ikke tynne menn. Vet han at du er frisk fra anoreksi? Vet han det, så er han enten kav idiot, ellers så prøver han å få deg syk igjen. Begge deler kvalifiserer til umiddelbar oppsigelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. desember 2016 #17 Del Skrevet 4. desember 2016 Og denne fyren er liksom mannen du elsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 4. desember 2016 #18 Del Skrevet 4. desember 2016 Dette problemet løser du lett ved å sparke den pinglete rumpa hans ut av livet ditt, og ferdig med det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 4. desember 2016 #19 Del Skrevet 4. desember 2016 Fy faen for et svin. Dump han, du kan finne en skikkelig mann. 😠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 4. desember 2016 #20 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Dette er IKKE en mann, men en barnslig jævel...sorry språket Endret 4. desember 2016 av sweety pie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå