Gå til innhold

Trodde jeg var sliten da jeg var gravid med nummer en...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå er vi på runde to. Blir akkurat 20 mnd mellom de to. Jeg er dødsliten, men må vel bare bite sammen tennene. Termin om to uker. Skjønner at det blir mer å holde fingrene i med to stk, men skal bli greit å kunne ta på seg sokker og truse uten å måtte ta sats og bli helt svett! Å være gravid er virkelig ikke min greie..

Dagens utblåsning og i-landsproblem..

Anonymkode: e89fb...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Er selv i startfasen av svangerskapet med nr 2, men himmel så trøtt og kvalm jeg er:( Hjelper ikke at eldste holder det gående på nattestid, og er et fyrverkeri resten av døgnet😂 Får 22 mnd mellom, /0 det blir sikkert hektisk nok😂

Anonymkode: 1cdfb...0d5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg! Er selv i startfasen av svangerskapet med nr 2, men himmel så trøtt og kvalm jeg er:( Hjelper ikke at eldste holder det gående på nattestid, og er et fyrverkeri resten av døgnet😂 Får 22 mnd mellom, /0 det blir sikkert hektisk nok😂

Anonymkode: 1cdfb...0d5

Godt å høre jeg ikke er alene, selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen å være så sliten :)

Hvordan er din nr 1 ellers? Her er det veldig mye mamma for tiden. Så blir spennende å se hvordan det går når jeg må deles.  Kjenner det gnager på samvittigheten allerede..

Anonymkode: e89fb...e9e

Skrevet

Enig!  Gravid med nr 3 her. 

Vi får sove når vi blir gamle 😂

Anonymkode: daf02...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...