AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 I natt så drømt jeg at eg var i en bil som rullet ned i vannet. når bilen fyltes med vann så såg jeg at han eg dater og var i bilen. Han hjelpte meg med å knuse ruten så vi kom oss ut. Hjelp til tolkning? Anonymkode: 5de13...262
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Bil står ofte for livet ditt, hvordan du kommer deg rundt i livet, og vann er følelser. Anonymkode: 4ff70...423
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Høres ut som du er stresset. Anonymkode: 72641...eb4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du er stresset. Anonymkode: 72641...eb4 Veldig stresset. jeg drømmer ofte om bil i vannet. Men første gang noen redder meg.. Anonymkode: 5de13...262
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Det kan være så mye. Er vannet klart eller grumsete? Kaldt eller varmt? En vill masse eller bare helt rolig masse? At du er stresset, er første tolkning - bil i vann. Er det en ulykke som fører bilen ut i vannet? I så fall kan det være advarsel. Trolig at du trenger å ta det roligere. Anonymkode: a7dea...133
KillerKitty Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Jeg har ofte drømt om at jeg sitter i en bil som ruller/kjører ut i vannet. Det er helt jævlig. Jeg våkner alltid før jeg rekker å dø - heldigvis. Var en periode jeg nesten var redd for å legge meg i frykt for å dø i drømmen og aldri våkne Det er en stund siden nå, heldigvis. Jeg og tenker det kan bety stress, eller mangel på kontroll eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 Ikke verre enn at ts har angstdrømmer. Ikke heng deg opp i små detaljer fra drømmen. Betyr ikke en dritt. TS har bare generelt angst for noe i livet akkurat nå. Bekymringer og stress. Anonymkode: c7360...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #8 Skrevet 12. desember 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke verre enn at ts har angstdrømmer. Ikke heng deg opp i små detaljer fra drømmen. Betyr ikke en dritt. TS har bare generelt angst for noe i livet akkurat nå. Bekymringer og stress. Anonymkode: c7360...8fc Så det betyr at ts har bekymringer og stress, men det betyr ikke en dritt. Merkelig selvmotsigelse. Anonymkode: 4ff70...423
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #9 Skrevet 12. desember 2016 Hvilke egenskaper har han som du dater, som du kunne ha bruk for, TS? Han får dere ut av en vanskelig situasjon, er det noen egenskaper han har som du kunne bruke for å hjelpe deg selv i en vanskelig situasjon i livet ditt akkurat nå? Anonymkode: 4ff70...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå