AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Tenkte jeg skulle bli mer verbal under akten, men det faller meg ikke helt naturlig skal jeg innrømme. Så jeg lurer, hva kaller dere penisen til mannen under sex? Og til menn, hva tenner dere mest på at vi kaller stoltheten deres? Anonymkode: 989f1...fe9
kari2 Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenkte jeg skulle bli mer verbal under akten, men det faller meg ikke helt naturlig skal jeg innrømme. Så jeg lurer, hva kaller dere penisen til mannen under sex? Og til menn, hva tenner dere mest på at vi kaller stoltheten deres? Anonymkode: 989f1...fe9 Jeg kan ikke komme på noe å kalle den som ikke blir komisk i stedet for sexy, he he. Tror jeg ville unnlatt å gi den et navn, kan jo snakke dirty uten å navngi penis. 2
Gjest Newroz Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Kan man ikke bare si penis da, om man må betegne den? Alt annet blir vel som nevnt ovenfor her ganske komisk...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Hællandussen så fin tissefant er ganske hett da! Anonymkode: be08d...652 8
Gjest Newroz Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hællandussen så fin tissefant er ganske hett da! Anonymkode: be08d...652 Mener du det? Tror ikke du gjør det! Jeg hadde knekt sammen om noen hadde sagt det! Det hadde faktisk vært ganske gøy. Endret 4. desember 2016 av Newroz
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, kari2 skrev: Jeg kan ikke komme på noe å kalle den som ikke blir komisk i stedet for sexy, he he. Tror jeg ville unnlatt å gi den et navn, kan jo snakke dirty uten å navngi penis. Tenkte på hvis jeg for eksempel skulle si "Jeg elsker/savner/har lyst på den store deilige kuken/kukken/pikken/tissen/staken/penisen/albert" osv. Mannfolk er jo stolt av og veldig opptatt av den, jeg tenker at de må vel sette pris på av vi damene uttrykker at vi liker den også. Men kanskje jeg tenker elt feil her? Vil du si noe om hva du sier når du skal snakke dirty da? Jeg er helt grønn på det her Anonymkode: 989f1...fe9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #8 Skrevet 4. desember 2016 4 minutter siden, Newroz skrev: Kan man ikke bare si penis da, om man må betegne den? Alt annet blir vel som nevnt ovenfor her ganske komisk... Penis føles så prippent Anonymkode: 989f1...fe9 5
Batgirl Skrevet 4. desember 2016 #9 Skrevet 4. desember 2016 Jeg sier kuken! Er generelt eneste ordet vi bruker for den på nordnorsk da 6
Gjest Newroz Skrevet 4. desember 2016 #10 Skrevet 4. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Penis føles så prippent Anonymkode: 989f1...fe9 Serr? Haha! Du kan ikke si det, jeg hadde knekt sammen i latterkrampe! Jeg gjør det jo nå! haha!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #11 Skrevet 4. desember 2016 Akkurat nå, Batgirl skrev: Jeg sier kuken! Er generelt eneste ordet vi bruker for den på nordnorsk da Er det jeg lener mot også. Men jeg er så jævlig kjip, alt jeg er komfortabel med å si er tissen... og kan ikke akkurat kalle den det Anonymkode: 989f1...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #12 Skrevet 4. desember 2016 Jadestaven kaller jeg den. Anonymkode: 6829e...406
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #13 Skrevet 4. desember 2016 Her går det i kuken, med ulike adjektiv foran 😉 Anonymkode: a3ffd...000 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #14 Skrevet 4. desember 2016 2 minutter siden, Newroz skrev: Serr? Haha! Du kan ikke si det, jeg hadde knekt sammen i latterkrampe! Jeg gjør det jo nå! haha! Man skal ikke le av andres seksuelle preferanser og usikkerheter 😋 For meg er penis noe man bruker når man snakker om sex på en profesjonell måte. Ikke når man skal snakke dirty. Får assosiasjoner til seksualundervisning, eller når en mor skal ta samtalen med ungene sine. Anonymkode: 989f1...fe9
visp Skrevet 4. desember 2016 #15 Skrevet 4. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det jeg lener mot også. Men jeg er så jævlig kjip, alt jeg er komfortabel med å si er tissen... og kan ikke akkurat kalle den det Anonymkode: 989f1...fe9 Ikke kall den tissen mens dere holder på. Tror menn finner det veldig avtennende Jeg bruker stort sett pikk om jeg ikke husker helt feil. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #16 Skrevet 4. desember 2016 20 minutter siden, Newroz skrev: Kan man ikke bare si penis da, om man må betegne den? Alt annet blir vel som nevnt ovenfor her ganske komisk... "Jeg elsker å bli knullet av den deilige penisen din" Nei, penisen blir kleint å si. Da er det bedre å si kuk eller pikk, selv om det å er kleint. Tissefant og snabel blir hvert fall teit å si. "Åh så deilig tissefant du har" Eller kanskje man kan si "your big fat cock" Så blir det kleint og plutselig skulle begynne å snakke på engelsk og kanskje ikke fyren har en "big fat cock " Mæh, ikke lett dette her. Anonymkode: ea338...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #17 Skrevet 4. desember 2016 9 minutter siden, visp skrev: Ikke kall den tissen mens dere holder på. Tror menn finner det veldig avtennende Jeg bruker stort sett pikk om jeg ikke husker helt feil. Nå er ikke jeg mann, men jeg hadde syntes det var turn off hvis hun hadde sagt tissen eller tissefant. Det er sånn man prater til barn liksom. Anonymkode: ea338...0ea 3
Lanista1984 Skrevet 4. desember 2016 #18 Skrevet 4. desember 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte jeg skulle bli mer verbal under akten, men det faller meg ikke helt naturlig skal jeg innrømme. Så jeg lurer, hva kaller dere penisen til mannen under sex? Og til menn, hva tenner dere mest på at vi kaller stoltheten deres? Anonymkode: 989f1...fe9 Jeg kaller min "private" i hvilende tilstand. Den avanserer raskt til "petty officer, first class."
visp Skrevet 4. desember 2016 #19 Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er ikke jeg mann, men jeg hadde syntes det var turn off hvis hun hadde sagt tissen eller tissefant. Det er sånn man prater til barn liksom. Anonymkode: ea338...0ea Jau, det var vel omtrent det jeg sa. Tror du siterte feil person?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #20 Skrevet 4. desember 2016 "Lille middagspølsa". Anonymkode: a613c...424
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå