AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Hei! Vurderer å flytte til USA, men om jeg har enkeltmannsforetak, kan jeg da få oppholdstillatelse? Altså at jeg ikke flytter til til noen jobb, fordi jeg er min egen sjef, og driver selv. Noen som vet hvordan reglene rundt dette er? Ønsker kun seriøse svar. Dette er noe jeg har tenkt på i lang tid, og som jeg virkelig har lyst til å realisere. Anonymkode: 562e2...250
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Gå inn og les på ambasadens sider, så kommer du straks ned på bakken igjen. Tankene dine er nemlig noe høytflyvende, særlig med tanke på at USA snart får en ny president. Anonymkode: 90ef3...fed 1
Gjest Linaria Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 (endret) Nei, du kan ikke flytte til USA med enkeltmannsforetak. For å få full oppholdstillatelse må du enten ha veldig spesiell kunnskap som landet trenger, eller ekstremt mye penger. https://www.uscis.gov/working-united-states/permanent-workers Endret 4. desember 2016 av Linaria
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Hvorfor ønsker du egentlig å flytte til USA, i det heile tatt ? Anonymkode: df35f...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå