Gå til innhold

Hvilken parfyme er best på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dere skjønte vel poenget, jeg lurer på hvilken parfyme dere liker best på en mann - hva lukter liksom jeg-vil-ha-deg-nå :wink:

Kan sikkert bli veldig bra julegavetips for meg og andre!

:nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Allure til kjæresten min (tror det var det den het). NAM!!!

*sikle veldig*

Den lukter helt sinnsykt godt på ham!

Nelle

Skrevet

Aqua de Gio fra Armani....smeeeeeeeelt :)

Jeg er også svak for Fahrenheit....

Skrevet

Davidoffs Coolwater syns jeg er mmmmmmmmmmmm.... :kysse:

Skrevet

Det er en som som regel lukter heeelt fantastisk godt på menn, syns jeg, og det er Le Male fra Gaultier :sjarmor:

Skrevet

Brabra, *skrive liste og ta med til butikken for å prøvelukte* :-) Flere og?

Skrevet

Det er jo helt umulig å si. Parfyme lukter forskjellig på alle, menn som kvinner. Jeg synes ikke det er spesielt lurt å kjøpe parfyme til noen før man vet om den passer. Samboeren min lukter aldeles herlig når han bruker Lagerfeldt eller Boss Elements Aqua, mens samme parfymer lukter grusomt på en annen.

Skrevet

Du har et poeng der Arkana, men hvis jeg skal ta han med på shopping så blir det jo ikke så spennende å åpne julegave da :-?

Skrevet
Det er jo helt umulig å si. Parfyme lukter forskjellig på alle' date= menn som kvinner. Jeg synes ikke det er spesielt lurt å kjøpe parfyme til noen før man vet om den passer. Samboeren min lukter aldeles herlig når han bruker Lagerfeldt eller Boss Elements Aqua, mens samme parfymer lukter grusomt på en annen.

Veldig enig med dette!! Da jeg skulle shoppe parfyme til typen nå sist var vi på hele tre "lukterunder" først. Var innom et parfymeri, plukket ut 4 parfymer og sprayet en på hvert håndledd + en bak hvert øre = 4 steder med forskjellig parfyme. Så ventet vi minst en time før vi luktet og fant ut hvem som var best. Gikk i parfymeri neste dag, testet den beste fra dagen før opp mot 3 nye osv. Vi brukte LANG tid, og resultatet ble veldig bra *Sikle*

Han prøvde f.eks noen parfymer som jeg har luktet på andre menn som luktet kjempedeilig på dem, men som luktet pyton på typen min. Så det lønner seg å bruke god tid og prøve masse!

Nelle

Skrevet

Roma fra Laura Biagiotti -for en voksen mann

og Aqua de Roma for en yngre mann....

mmmmm..... :hjerte:

Skrevet

Allure fra Chanel.. Tror det er den beste parfymen jeg har luktet på en mann :D

Skrevet
Det er en som som regel lukter heeelt fantastisk godt på menn' date=' syns jeg, og det er Le Male fra Gaultier :sjarmor:[/quote']

Jeg og

Skrevet

Jeg liker også Aqua DiGio veldig godt! Den er nydelig, lukter lett maskuling men samtidlig er den feminin. En eks av meg brukte den, så den er dessverre for minnefull til at jeg kan kjøpe den til en fremtidig kjæreste.

En annen eks bruker Allure og Pleasures, synes de også er veldig gode, iallfall på ham.

Ingenting er bedre enn herreparfyme! Veldig turn-on for meg iallfall!! Ligger så mye minner i lukter.

Gjest happyending
Skrevet

Jeg har kjøpt en fra burberry til kjæresten min, og den lukter helt utrolig godt på han... <3 tror flaska er grå eller noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...