AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Jeg har hatt en FF i omtrent et år. Vi møtes av og til flere ganger i måneden, eller det kan gå ukesvis mellom hver gang. Vi snakker ikke om hva vi gjør med andre. Selv har jeg sex med kun han. Jeg har ikke følelser for han, jeg ønsker ikke å ha han som kjæreste. Men jeg vil ikke dele han med andre likevel, jeg blir sjalu er dette vanlig? Eller er det jeg som har et problem? Anonymkode: 1eda3...c05
Siri84 Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Er du sikker på at det er så lurt for deg å ha ff i det heletatt?.. dette passer jo ikke for alle.. jeg trodde hele poenget med ff var at det skal være skyldfri sex og ingen følelser (som eksempelvis sjalusi) i bildet? Trodde også de fleste avklarte hvorvidt de har sex med flere, eller bare en ff... jeg har aldri hatt ff selv, men kan allerede si at dette ikke passer for meg. Sex uten følelser er ikke umulig, det er ikke det jeg sier. Alle må få avgjøre dette selv. Jeg har som sagt ikke førstehåndserfaring. Men både basert på historier jeg har hørt fra andre og egne tanker, tenker jeg at om man møtes jevnlig for sex, så er det utfordrene å ikke føle en viss sjalusi når det kommer til om den andre parten har flere partnere. Tror det er lett å bli såret. Her blir det opp til deg å avgjøre hvorvidt fordelene opphever det negative i ditt tilfelle. Lykke til ☺ 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Jeg har vel blitt litt avhengig av nærheten. Sex trenger jeg egentlig ikke, men gjør det for å få nærhet. Jeg klarer å ha sex uten følelser, men sliter med resten. FF var ute på byen i går, og jeg har ikke hørt noe fra han i dag. Vi pleier å ha mye kontakt i hverdagen. Så da regner jeg med at han har ligget med noen. Jeg skjønner at dette er ikke sunt for meg men er ikke lett å avslutte det heller, da jeg trenger nærheten. Anonymkode: 1eda3...c05
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Eh.. det er ikke sunt for noen I DET HELE TATT å ha sex med andre enn kjæresten sin, som man ønsker å dele livet med Anonymkode: 8d3a2...4d2 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Slutt å ha sex med han, og kutt kontakten. Anonymkode: 39bf7...ead 1
Siri84 Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vel blitt litt avhengig av nærheten. Sex trenger jeg egentlig ikke, men gjør det for å få nærhet. Jeg klarer å ha sex uten følelser, men sliter med resten. FF var ute på byen i går, og jeg har ikke hørt noe fra han i dag. Vi pleier å ha mye kontakt i hverdagen. Så da regner jeg med at han har ligget med noen. Jeg skjønner at dette er ikke sunt for meg men er ikke lett å avslutte det heller, da jeg trenger nærheten. Anonymkode: 1eda3...c05 Med forbehold om klisjebruk, men hvordan skal du finne en som du ønsker å bli mer involvert med, når du er opptatt med å bruke energi på han her?.. du sier jo selv at du ikke er interessert i ham på den måten.. tror du egentlig vet selv hva som er riktig for deg å gjøre.. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 Når jeg hadde en ff ble det avgjort ganske tidlig at vi ikke skulle ligge med andre, og begynte vi med noen andre, skulle vi si ifra og avslutte. Han var ekstremt sjalu og kontrollerende.. Fungerte dårlig for meg da jeg ble så forelsket at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøreAnonymkode: 29708...fdb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #8 Skrevet 4. desember 2016 Jeg vet, jeg er helt enig med dere. Vi har daglig kontakt på snapchat. Han har blitt en sikkerhet for meg. Burde kutte kontakten ja, men akk så vanskelig. Da må jeg innrømme for han at jeg ikke klarer dette, og han antar da sikkert at jeg liker han. Og jeg må klare meg uten nærheten og bekreftelsen. Anonymkode: 1eda3...c05
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #9 Skrevet 4. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet, jeg er helt enig med dere. Vi har daglig kontakt på snapchat. Han har blitt en sikkerhet for meg. Burde kutte kontakten ja, men akk så vanskelig. Da må jeg innrømme for han at jeg ikke klarer dette, og han antar da sikkert at jeg liker han. Og jeg må klare meg uten nærheten og bekreftelsen. Anonymkode: 1eda3...c05 Du må ikke fortelle han at du ikke klarer det. Det er god nok grunn at du ikke vil det. Anonymkode: 39bf7...ead 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #10 Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må ikke fortelle han at du ikke klarer det. Det er god nok grunn at du ikke vil det. Anonymkode: 39bf7...ead Men han kommer til å spørre hvorfor jeg ikke vil fortsette? Anonymkode: 1eda3...c05
-Skylar Skrevet 4. desember 2016 #11 Skrevet 4. desember 2016 Kjenner meg igjen i det. Jeg hadde et supert FF-forhold hvor det ikke var noen form for følelser annet enn at vi ble gode venner som respekterte hverandre veldig. Det blir litt som favorittsexleketøyet man selvfølgelig ikke vil dele, fordi det er jo ditt. Løste det ved å rett og slett ikke tenke på at det kunne hende han pulte andre jenter. Jeg hadde sex med flere gutter i perioden vi holdt på, uten at det fikk meg til å føle meg noe dårlig. Jeg fortalte selvfølgelig aldri om dette til ham, og han fortalte aldri om noe slik til meg. Man vil jo føle seg spesiell uansett, ikke sant? Trenger ikke å ligge mer i det enn som så. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #12 Skrevet 4. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han kommer til å spørre hvorfor jeg ikke vil fortsette? Anonymkode: 1eda3...c05 Og å bare svare "jeg vil bare ikke" er god nok grunn "Jeg vil ikke" er alltid god nok grunn til å ikke ha sex med noen. Anonymkode: 39bf7...ead 3
Stiigen Skrevet 4. desember 2016 #13 Skrevet 4. desember 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg hadde en ff ble det avgjort ganske tidlig at vi ikke skulle ligge med andre, og begynte vi med noen andre, skulle vi si ifra og avslutte. Han var ekstremt sjalu og kontrollerende.. Fungerte dårlig for meg da jeg ble så forelsket at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre Anonymkode: 29708...fdb Det virker helt poengløst for meg, da kan man likså godt være kjærester. Hele greia med FF er jo uforpliktende sex. Ignorance er bliss tenker jeg...Hvis jeg har FF forhold så er jeg innforstått med at hun kanskje roter med andre, men jeg vil ikke vite noe om det. Faktisk vil jeg heller at hun lyger om det enn å fortelle meg. Det er selvsagt ikke det samme når man er i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #14 Skrevet 4. desember 2016 Jeg tror jeg hadde taklet det bedre dersom jeg også lå med andre. Men det gjør jeg ikke. Jeg liker ikke ons, og dater ingen. Tenk å være så avhengig at jeg sliter med tanken på å slette han fra Snapchat vi snapper hver dag, alt hva hverdagslige ting til mer dirty. Anonymkode: 1eda3...c05
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #15 Skrevet 4. desember 2016 Bare kutt kontakten tvert ved å slette han. Anonymkode: ca707...ffe 1
lillsunshine Skrevet 4. desember 2016 #16 Skrevet 4. desember 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han kommer til å spørre hvorfor jeg ikke vil fortsette? Anonymkode: 1eda3...c05 Du kan jo bare dra en hvit løgn om at du holder på med noen andre eller noe sånt eller at du ikke er interessert i å ha sex med han lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #17 Skrevet 4. desember 2016 Det er jo denne daglige kontakten som bidrar til at du føler deg mer knyttet til han. Snap kan være en dårlig ting (men blir for drastisk å slette han nå, du kan heller sende til han sjeldnere). Dersom du ikke hadde hatt noen kontakt med han utenom sex en til to ganger i måneden, så kan det jo hende det hadde funket. Da hadde du sluppet å tenke på han utenom sexen. Hvis du blir mindre aktiv med han på snap, og han spør om det, så kan du jo bare si at du bruker snap mindre nå, ikke har så mye interesse for det og at du er opptatt med forskjellige aktiviteter. Anonymkode: 4b645...da3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #18 Skrevet 4. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo denne daglige kontakten som bidrar til at du føler deg mer knyttet til han. Snap kan være en dårlig ting (men blir for drastisk å slette han nå, du kan heller sende til han sjeldnere). Dersom du ikke hadde hatt noen kontakt med han utenom sex en til to ganger i måneden, så kan det jo hende det hadde funket. Da hadde du sluppet å tenke på han utenom sexen. Hvis du blir mindre aktiv med han på snap, og han spør om det, så kan du jo bare si at du bruker snap mindre nå, ikke har så mye interesse for det og at du er opptatt med forskjellige aktiviteter. Anonymkode: 4b645...da3 Du har kanskje rett i dette. Skal absolutt sende mindre snap. Vi trenger jo ikke ha kontakt utenom når vi skal møtes. Nå har det blitt en avhengighet Anonymkode: 1eda3...c05
JenniferA Skrevet 4. desember 2016 #19 Skrevet 4. desember 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en FF i omtrent et år. Vi møtes av og til flere ganger i måneden, eller det kan gå ukesvis mellom hver gang. Vi snakker ikke om hva vi gjør med andre. Selv har jeg sex med kun han. Jeg har ikke følelser for han, jeg ønsker ikke å ha han som kjæreste. Men jeg vil ikke dele han med andre likevel, jeg blir sjalu er dette vanlig? Eller er det jeg som har et problem? Anonymkode: 1eda3...c05 Da har du et problem. Dersom du ikke vil ha forhold med han så må du gi slipp på sjalusien. Det sier seg selv. Endret 4. desember 2016 av JenniferA
Gjest Lykke_ Skrevet 4. desember 2016 #20 Skrevet 4. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vel blitt litt avhengig av nærheten. Sex trenger jeg egentlig ikke, men gjør det for å få nærhet. Jeg klarer å ha sex uten følelser, men sliter med resten. FF var ute på byen i går, og jeg har ikke hørt noe fra han i dag. Vi pleier å ha mye kontakt i hverdagen. Så da regner jeg med at han har ligget med noen. Jeg skjønner at dette er ikke sunt for meg men er ikke lett å avslutte det heller, da jeg trenger nærheten. Anonymkode: 1eda3...c05 Nå mener jeg ikke å være spydig, men spør av ren nysgjerrighet: Er det ikke kvalmt å ha sex med en fyr du vet ligger med andre? Samtidig holder du deg kun til han, mens han tydeligvis knuller rundt. Er sex SÅ viktig at man på død og liv må ha det med noen også når man er singel? Hva med å IKKE ha sex før du treffer en som vil ha deg som kjæreste? Sex uten forhold blir bare tull, følelser kommer jo før eller siden uansett. Spesielt for jenter. Er sexen verdt det liksom? Alle de negative følelsene og tankekjøret? For å ikke glemme: man får jo kjøpt så mye kjekt på Kondomeriet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå