Gå til innhold

Liker lite friksjon i musa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt mostsatt av mange menn. Jeg syns det er deilig hvis musa ikke trang. Jo videre jo bedre syns jeg. Syns det gir en mere kilende deilig følelse når friksjonen er liten. De to forrige exene mine var trangere enn hun jeg er med nå, og nyter sexen mere nå. Vi har et mere spennende sexliv med fisting, store dildoer og sleeve. Er det flere menn som liker jenter som er litt vide og hva syns dere jenter? Er jo kjedelig med bare inn/ut sex i lengden også. Variasjon gjør sexen mere spennende. Vi har også sleeve som vi bruker noen ganger når hun vil fylles skikkelig opp.:)

Anonymkode: dff73...13d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker trang og våt musikk best

Anonymkode: ecb2a...d2f

Skrevet

Jeg liker trang og våt mus best 

Anonymkode: ecb2a...d2f

• Liker 1
Skrevet

Hvor vid eller trang damen er nedentil betyr ingenting. Om jeg er med en dame er det fordi jeg finner henne svært attraktiv og da omfavner jeg og nyter den hun er, helt uavhengig av noe så uviktig som friksjonen i musa.

Anonymkode: 3cb43...8cc

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor vid eller trang damen er nedentil betyr ingenting. Om jeg er med en dame er det fordi jeg finner henne svært attraktiv og da omfavner jeg og nyter den hun er, helt uavhengig av noe så uviktig som friksjonen i musa.

Anonymkode: 3cb43...8cc

Enig!

Bare synd kvinnfolk er mer opptatt av penis størrelse enn vi er av deres størrelse nedentil... :(

Anonymkode: a9b91...798

• Liker 1
Skrevet

Enig her. Jeg var sammen med ei i 5år som var alt for trang. Hun syns det var vondt å komme inn i henne. For meg så føltes det ut som en stram strikk jeg puttet tissen min inni. 

Nå er jeg ikke unormalt stor nedentil. Men vi kunne ikke ha sex sammen. Så det var en av grunnene til at jeg gjorde det slutt. 

Anonymkode: e2fdd...42d

Skrevet

Tror du troller. Aldri hørt om menn som ikke foretrekker trang mus:(:( Er nok litt løsere i musa etter fødsler og d er sykt flaut:( Føler meg ekkel. Så tror ikke noe på deg.

Anonymkode: 50d98...771

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Bare synd kvinnfolk er mer opptatt av penis størrelse enn vi er av deres størrelse nedentil... :(

Anonymkode: a9b91...798

rettelse: synd mannfolk TROR kvinnfolk er mer opptatt av penis størrelse. 

Og mange mannfolk er veldig opptatt av størrelsen vår.. 

• Liker 3
Skrevet

Må si meg helt enig med TS her.  Deilig når dama er vid,og det gir flere muligheter ;)

Skrevet
På 4.12.2016 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Tror du troller. Aldri hørt om menn som ikke foretrekker trang mus:(:( Er nok litt løsere i musa etter fødsler og d er sykt flaut:( Føler meg ekkel. Så tror ikke noe på deg.

Hør godt etter nå da.. vi er flere som liker litt fleksibel mus, mulighetene blir større.

Trang mus er ganske kjedelig i forhold. 

Anonymkode: f0d0f...c4f

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hør godt etter nå da.. vi er flere som liker litt fleksibel mus, mulighetene blir større.

Trang mus er ganske kjedelig i forhold. 

Klarer liksom ikke å tro på det:( Hvor gammel er du da? Hvorfor er det flere muligheter m løs mus? Har lyst til å operere den like trang som før! For da var den skikkelig trang. Savner den😔

Skrevet
På 4.12.2016 den 22.13, kattepusen skrev:

rettelse: synd mannfolk TROR kvinnfolk er mer opptatt av penis størrelse. 

Og mange mannfolk er veldig opptatt av størrelsen vår.. 

Kanskje ikke så viktig for kvinner når dem skal finne seg en partner, hvor mange andre faktorer også spiller inn som feks økonomi, personlighet, kjemi osv... Men rent seksuelt er det åpenbart at kvinner får mer nytelse av en større enn gjennomsnittlig penis. Der er større bedre.  

Anonymkode: 65963...0bd

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke så viktig for kvinner når dem skal finne seg en partner, hvor mange andre faktorer også spiller inn som feks økonomi, personlighet, kjemi osv... Men rent seksuelt er det åpenbart at kvinner får mer nytelse av en større enn gjennomsnittlig penis. Der er større bedre.  

Jeg hører du sier det, men det stemmer faktisk ikke på ALLE kvinner. Mange kvinner er faktisk for små i underlivet til å takle en stor penis. Og vil derfor ha en gjennomsnittlig eller mindre penis.. 

Ikke alle kvinner er sizequeens. 

Dessuten, om man har en mann med gjennomsnittlig penis, og har lyst på en større innimellom.. javel, så finnes det sleeves som gir glede til både ham og henne.. Problem fixed. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer liksom ikke å tro på det:( Hvor gammel er du da? Hvorfor er det flere muligheter m løs mus? Har lyst til å operere den like trang som før! For da var den skikkelig trang. Savner den😔

F.eks fordi man slipper å være så forsiktig ved bruk av kuken,man kan bruke mere leketøy...og er man heldig så kan man bruke hele hånda der :)

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg hører du sier det, men det stemmer faktisk ikke på ALLE kvinner. Mange kvinner er faktisk for små i underlivet til å takle en stor penis. Og vil derfor ha en gjennomsnittlig eller mindre penis.. 

Ikke alle kvinner er sizequeens. 

Dessuten, om man har en mann med gjennomsnittlig penis, og har lyst på en større innimellom.. javel, så finnes det sleeves som gir glede til både ham og henne.. Problem fixed. 

Ja, det finnes vel noen få unntak... 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er bra at musene har god fart jeg. Da slipper de forhåpentligvis unna katten. De har rett på et liv de også.

Hvis det er noe annet du mener, heter det vagina

Anonymkode: 2cbdb...c73

Skrevet

På grunn av fetisjen min, har jeg det på samme måte. Fordi friksjonen blir liten, blir jeg veldig kåt. Samtidig er det den deilige ydmykelsen i det at jeg tenker hun heller ikke kjenner stort.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 43. og har prøvd en del både trange og...  fleksible.

Trang mus forbinder jeg med bare trangt, blir lett vondt og sårt for begge og mulighetene for lek er mindre.

Ikke bekymre deg så. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...