Gjest Catwoman Skrevet 29. november 2004 #1 Skrevet 29. november 2004 flytter enne hit også, kanskje det er større sjanse for å få svar her: får bare opp meldingen: "pålogginegen til .Net messenger service mislyktes fordi tjenesten ikke ble funnet. kontroller at du er joblet til interne." Noe som aner hva det kan være? Den virket i går, tror i grunn det var etter at jeg hadde kjørt oppdateringer fra windows og norton at den kuttet, kan det være noe jeg har innstilt på?
Superlammet Skrevet 29. november 2004 #2 Skrevet 29. november 2004 Det kan være at Norton (som er no bedritent helvete!!!!!) sperrer for MSN. Da må du i så tilfelle åpne brannmuren din for at MSN skal kunne slippe til på internett. Evnt. last ned ny MSN og installer den på nytt.
Gjest Catwoman Skrevet 29. november 2004 #3 Skrevet 29. november 2004 ok. takk. hadde i grunn i tankene at det kunne være noe slikt. Men hvordan gjør jeg det?
Superlammet Skrevet 29. november 2004 #4 Skrevet 29. november 2004 hmm, Du må gå inn på innstillingene til Norton. Der kan du velge hvilke prossesser som skal slippe ut på internett. Den burde egentlig spørre selv også, når MSN prøver å logge på.. rart at den ikke gjør det.. O.o
Gjest Catwoman Skrevet 29. november 2004 #5 Skrevet 29. november 2004 hmm... klarte ikke finne ut av det jeg. Alle norton innstillingene står PÅ. Vet ikke hvem av de jeg eventuelt skal skru av heller, men vil jo helst være beskyttet da, men vil ha msn også.
Superlammet Skrevet 29. november 2004 #6 Skrevet 29. november 2004 Etter min mening beskytter Norton uansett dårlig i og med at de farligste tingene kommer rett fra nettsider som du allikvel tillater Norton å slippe gjennom. Men prøv å skru av hele Norton for så å teste om MSN virker. Tviler på at du blir angrepet etter 5 min..
Gjest Catwoman Skrevet 29. november 2004 #7 Skrevet 29. november 2004 heh... ja da funket det. Trodde norton var det beste sikkerhetssystemet på markedet jeg.
Superlammet Skrevet 29. november 2004 #8 Skrevet 29. november 2004 heh... ja da funket det. Trodde norton var det beste sikkerhetssystemet på markedet jeg. Å jada, Norton er veldig effektivt. Det som er negativt er at det er FOR effektivt. Det stopper alt og tar seg selv veldig høytidelig. Når et program prioriterer seg selv høyere enn OS'en begynner faresignaler å plinge, hvertfall for meg. Faren min fikk ikke engang lov å avinstallere det etter en oppdatering. Da ble avinstallasjonen en ulovlig operasjon. Nei, jeg klarer meg fint uten.
Gjest Catwoman Skrevet 29. november 2004 #9 Skrevet 29. november 2004 ok. Men takk for hjelpen. MSN kjører fortsatt.... og nå har jeg skrudd på norton igjen. :-) ... men har en følelse av at det ikke varer så lenge
Superlammet Skrevet 29. november 2004 #10 Skrevet 29. november 2004 ok. Men takk for hjelpen. MSN kjører fortsatt.... og nå har jeg skrudd på norton igjen. :-) ... men har en følelse av at det ikke varer så lenge Hehe det merker du nok fort Hvis du går inn på Norton kan du se hvilke program den tillater, ikke sant? Der tror jeg du kan gjøre innstillinger slik at MSN funker hele tiden. Prøv deg frem, men husk hva du trykker på så du kan gjøre det om igjen hvis det blir feil
Gjest Catwoman Skrevet 29. november 2004 #11 Skrevet 29. november 2004 Sånn ja.... der fant jeg det. Den sto innstilt på "blokker alt" på msn.
Superlammet Skrevet 29. november 2004 #12 Skrevet 29. november 2004 Sånn ja.... der fant jeg det. Den sto innstilt på "blokker alt" på msn. Regnet med noe sånt =) Men bra det fungerer igjen nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå