AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Har kjøpt denne kjolen til julebordet: https://www.floyd.no/klaer/kjoler/julekjoler/fransa-kjole-esme-marineblaa Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal ha over kjolen. Er smått overvektig, så armene mine er mildt sagt ikke et super vakkert syn. Noen tips? Står helt fast, og det begynner å haste. Anonymkode: 1555c...0e7
Hottrio Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Hva du kan ha over er jeg ikke jeg så flink til å "se", dessverre. Ville bare si at kjolen er skikkelig pen altså!! Jeg liker den. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Hva med et lett sjal du kan drapere over? Anonymkode: 038b6...c77
Jolene Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 For en lekker kjole! Til den ville jeg valgt en bolero å ha over. Finnes mange fine, så de må ikke bare være "armer" om du skjønner? Legger ved et bilde av noe jeg tenker kunne passet fint til (bildene er bare veiledende): Farger du kunne hatt på boleroen: Hvit Lys blå Lilla Sort Fargene kommer egentlig an på resten av tilbehøret. Selv ville jeg kanskje gått for sølv eller sort, men det kommer jo helt an på stilen din. HER hadde de feks en dog del forskjellige stiler. Håper det var litt til hjelp? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 En kort strikket jakke i angora feks. Anonymkode: 96164...750
Audrey Hepburn Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Ville hatt et pent og enkelt ullsjal over skuldrene! Klassisk, moderne og en fin kontrast til det blanke stoffet. 2
JenniferA Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 (endret) På 4.12.2016 den 11.18, AnonymBruker skrev: Har kjøpt denne kjolen til julebordet: https://www.floyd.no/klaer/kjoler/julekjoler/fransa-kjole-esme-marineblaa Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal ha over kjolen. Er smått overvektig, så armene mine er mildt sagt ikke et super vakkert syn. Noen tips? Står helt fast, og det begynner å haste. Anonymkode: 1555c...0e7 Den var nydelig vakker! Jeg likte den. Helt i min stil! Ha et sjal rundt over skuldrene om du føler for det. Det er mitt tips . Du har god smak på kjoler! Endret 5. desember 2016 av JenniferA
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Jeg ville hatt en tynn bomber jacket, svarte tette strømpebukser, svarte ankelstøvletter og en clutch til. Anonymkode: 20112...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå