Gå til innhold

Tinder - Vises dette for facebookvenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å begynne å bruke Tinder, men det første jeg oppdaget var at man måtte ha facebook-konto for å registrere seg. Da er jo mitt naturlige spørsmål; Kan mine Facebookvenner se jeg bruker Tinder?

Anonymkode: 1abf6...96b

Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet

Nei, du må åpne opp for det via innstillinger på facebook i så fall. Tut og kjør :)

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 900e6...c49

• Liker 2
Skrevet

Ja, selvsagt, det vil komme opp "[ditt navn] is now using Tinder"

Anonymkode: e8ed7...0a2

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, canacas skrev:

Nei, du må åpne opp for det via innstillinger på facebook i så fall. Tut og kjør :)

Haha håper det aldri har blitt vist på facebook :rodme:. Alle jeg har trykket likes på da. 

Liker han, liker han , liker han, liker han, liker han, liker han også, liker han, liker han, superliker han, liker han, ny match, ny match, ny match igjen, ny match, ny match..:P, og får de alt det opp i nyhetsoppdateringen ser det ut til at jeg er gal etter mannfolk! :fnise:

Endret av JenniferA
  • Liker 4
Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, JenniferA skrev:

Haha håper det aldri har blitt vist på facebook :rodme::P. Alle jeg har trykket likes på da. Liker han, liker han , liker han, liker han, liker han.. og får de alt det opp i nyhetsoppdateringen ser det ut til at jeg er gal etter mannfolk! :fnise:

Da er det greit å være sær som meg, som sveiper venstre på nesten alle ;)

Som standard har facebook skrudd av at denne appen skal være synlig på profilen. Men man kan gå inn og dobbeltsjekke før man gjøre noe på Tinder, om man er ekstra paranoid (ja, jeg gjorde det :P )

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Som standard har facebook skrudd av at denne appen skal være synlig på profilen. Men man kan gå inn og dobbeltsjekke før man gjøre noe på Tinder, om man er ekstra paranoid (ja, jeg gjorde det :P )

:fnise: åhhh herregud: jeg har logget meg inn via facebook når jeg har brukt appen. :rodme:

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, JenniferA skrev:

:fnise: åhhh herregud: jeg har logget meg inn via facebook når jeg har brukt appen. :rodme:

Det gjør alle, slapp helt av :)

Skrevet (endret)
37 minutter siden, canacas skrev:

Det gjør alle, slapp helt av :)

:fnise: hehe, ja får håpe det går bra og at jeg kan slappe av. Ikke det er sånn at de får opp: navnet mitt og ny match, ny match, ny match, ny match, og 20 nye matcher til:hoppendeglad:. Og alle de 20 -30 jeg har trykket likes på hver gang jeg er har vært innpå :danse::rodme:.

Det er noe med innstillingene. Dette må jeg sjekke med en gang, men skal bli godt flau dersom jeg finner ut at alle kan se det.  

I like , i like , i like : 

Endret av JenniferA
Skrevet
12 timer siden, canacas skrev:

Hmm, skulle ønske vi begge sveipet til høyre og fikk match på Tinder. Synes du virker som en svært intresang person😊

Gjest canacas
Skrevet
8 timer siden, Onar skrev:

Hmm, skulle ønske vi begge sveipet til høyre og fikk match på Tinder. Synes du virker som en svært intresang person😊

Så kos å lese :hug: Slettet tinder jeg, og kommer neppe tilbake dit :) 

Skrevet

Alle som oppretter tinderprofil får navnet sitt opplest i kirka hver søndag, de kommer med annonse i Norsk Lysningsblad og de kommer med tinderreklame på fb. "N.N is now using tinder."

Nei, det gjør ikke det. Ikke bangfriends heller for den saks skyld. Zoosk var det vel som outet deg som bruker.

Det er jo ikke godt å si hva tinder bruker deg til etterhvert, men slik er det i grunnen med alle apper. Informasjonen ligger der og en ond person med ditto hensikter kan jo hacke og kose seg. Det er en risiko man tar med all digital kommunikasjon.

Synes du det ville være så ille at folk fikk vite du har tinder?

Skrevet

Tinder ekke helt Instagram daa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...