Gå til innhold

Dameklær

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en crossdresser, innenfor husets fire vegger😊

Trenger derfor litt hjelp med shopping og diverse tips. Er det noen i Østfold/  i nærheten av østfold som kunne tenke seg å hjelpe meg med dette? Evt møtes et sted og at du tar meg med på en shoppingrunde😃 

Har noen venninner, men vil helst ikke at det skal komme ut til de, ellers hadde jeg spurt de. 

Håper det er noen med åpent sinn her inne, og vil hjelpe meg👍🏻 

Anonymkode: 9172e...a1a

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Hvorfor har du skrevet dette på sexualitetsrommet.?

Gjest Coolaid
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger derfor litt hjelp med shopping og diverse tips. Er det noen i Østfold/  i nærheten av østfold som kunne tenke seg å hjelpe meg med dette? Evt møtes et sted og at du tar meg med på en shoppingrunde😃 

Har noen venninner, men vil helst ikke at det skal komme ut til de, ellers hadde jeg spurt de. 

Kan dessverre ikke hjelpe men vil bare si kjør på og vær lykkelig. Og når det blir vanskelig så tenk på hvor modig du er. 

Håper du finner noen som kan hjelpe deg :)

Gjest Underdanie
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sexuelt motivert at du ønsker å kjøpe dameklær da? Ellers går det helt fint å bare gå i klesbutikkene å kjøpe dameklær selv også.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...