Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. 

Jeg har et stort problem og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg trenger råd og tips, virkelig!!!! 

Jeg føler meg som en mann på grunn av ansiktet mitt. Jeg har fått skjeggvekst. På halsen, haken og overleppen. Fordi da jeg var 16 år så sa venninnen min til meg at jeg måtte barbere meg der siden jeg hadde lyse hår der. Jeg gjorde det uten å tenke over konsekvensene! Jeg trenger råd. Jeg må barbere meg to ganger om dagen. Jeg klarer det ikke lenger........

Anonymkode: 9186a...d80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en epilator som napper ut hårene om du ikke allerede har en.

Alle kan oppleve å få noen grove hår i ansiktet og da er det bare å nappe dem ut. Noen bruker pinsett men jeg tar bare epilatoren min. 

Hår i ansiktet er dessverre noe man ser VELDIG godt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Laser?

Endret av svalentina
Skrevet

Jeg bruker sånn tråd metode (du kan finne hvordan på youtube)

Jeg angrer også på at jeg begynte fordi nå vokser de en annen vei nå og synes bedre, men det blir fint når jeg får de bort, og da holder det seg en stund. 

Men det er faktisk normalt for jenter å ha hår og veldig mange har det, og hvite hår er vel egentlig ikke så mye å bekymre seg for.

Anonymkode: c69e3...453

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er faktisk normalt for jenter å ha hår og veldig mange har det, og hvite hår er vel egentlig ikke så mye å bekymre seg for.

Anonymkode: c69e3...453

Tynne lyse hår i ansiktet er faktisk veldig synlige fordi de kan bli skikkelig lange og er det mye av det blir du ganske lodden. Bruk av make-up kan fremheve hårene og gjøre at sminken "løfter seg" fra huden etter en liten stund. Dette er et velkjent problem for endel sminkører. 

Skrevet

Sirkuset trenger noen menneskelige hårdotter:)

Anonymkode: a71ea...033

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
Skrevet
På 4.12.2016 den 10.51, AnonymBruker skrev:

Sirkuset trenger noen menneskelige hårdotter:)

Anonymkode: a71ea...033

Hva faen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...