Gå til innhold

Ingen sexlyst..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år og har ingen sexlyst lenger overhodet. Det er så ille at det ødelegger for datinglivet mitt. Jeg har tidligere hatt veldig høy apetitt for sex, men nå er det som jeg er død der nede, husker knapt hvordan det føles. Har skjedd enkelte ganger at jeg har blitt tent altså, men bare en brøkdel av før, og meget sjelden. Har dere noen tips? Jeg trener og spiser relativt sunt. :)

Anonymkode: 5335b...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onaner oftere.

Anonymkode: 84a1b...3fc

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Onaner oftere.

Anonymkode: 84a1b...3fc

Har prøvd det, ingen endring dessverre... :( 

Skrevet

Gå til legen og få sjekket hormonnivåene dine. Det er en blodprøve. 

• Liker 2
Skrevet

Har du begynt på noen nye medisiner? Ganske mange medisiner har lav sexlyst som bivirkning dessverre.. 

Skrevet
1 time siden, Cronosgjesten skrev:

Gå til legen og få sjekket hormonnivåene dine. Det er en blodprøve. 

Hva sier jeg da? At jeg har lite sexlyst og vil sjekke hormonivåer? Hva kan gjøres med det i såfall? 

26 minutter siden, kattepusen skrev:

Har du begynt på noen nye medisiner? Ganske mange medisiner har lav sexlyst som bivirkning dessverre.. 

Nei, ingen medisiner.. :/ 

Skrevet

Har du det bra ellers? Stress ?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier jeg da? At jeg har lite sexlyst og vil sjekke hormonivåer? Hva kan gjøres med det i såfall? 

Nei, ingen medisiner.. :/ 

At det har endret seg den senere tiden, at du fremdeles er ung, og at du ønsker å vite om det kan være hormonelt. Det er flere ting som kan gjøres. Du kan få en oversikt over livet ditt. Masse stress produserer kortisol, som tar knekken på testosteron. Testosteron er et hormon kvinner også produserer, men i mye mindre grad enn menn. Be fastlegen om å henvise deg til endokrinolog, alternativt betal for det selv på en privatklinikk. 

Hvis det ikke er stress, går det an å få medisiner som regulerer hormonnivåene. Men kom deg til legen først. Du kan gjerne tenke over, og skrive ned evt endringer i livet den senere tid (type samlivsbrudd, stress, bytte av jobb etc. Ting som stjeler kapasitet som du heller skulle brukt på å ha lyst.)

Da jeg var singel, hadde jeg lite sexlyst. Fordi jeg ikke hadde sex. Tilfeldig sex gir meg lite, jeg liker tryggheten i et forhold. Da jeg fikk kjæreste, gikk lysten også opp. 

Hvordan er selvfølelsen din ellers? Lav selvfølelse=lav sexdrive for veldig mange.... etc etc.

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Hvorfor date, når man ikke har sexlyst?

Skrevet

Går du på hormonell prevansjon?

Skrevet

Hvor er problemet? Man må da ikke ha sex. Slutt med det da. Ingen som MÅ noe her i livet vet du.

Anonymkode: 7648a...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...