AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Vi har prøvd i snart et år, men ikke blitt gravide. Jeg går per idag i 60% nattevaktsstilling og sliter. Jeg sover fryktelig lite, blir helt i ulaget, smerter og oppblåst k magen og generelt "deppa". Jeg kan i periodene gråte dersom det er skittent i vaskemaskinen når jeg ska ta ut, dette er på slutten av arbeidsperioden. Jobber 2 uker (med fri dager mellom) og ei uke langfri. Venninna mi mener dette kan spille inn på at vi ikke blir gravide.", hun skal ha lest forskning. At for noen vil det at man gå netter kunne føre til nedsatt fertilitet. Er dette sant? Anonymkode: bd03d...033
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Nei, men uavhengig av det bør du kanskje finne en ny jobb, kanskje på dagtid? Høres ut som du mistrives kolossalt! Anonymkode: e6ef6...ef9 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men uavhengig av det bør du kanskje finne en ny jobb, kanskje på dagtid? Høres ut som du mistrives kolossalt! Anonymkode: e6ef6...ef9 Jeg er på jakt etter ny, men det sitte langt inne å bytte jobb fordi jeg elsker jobben min og ikke minst kollegaen jeg jobber natt med. Så jeg mistrives ikke mtp jobben eller kollegaer men jeg mistrives totalt på natt. Det fungerer ikke for meg, noe jeg virkelig skulle ønske. Men ja jeg skal finne ny jobb, har bitt meg litt i det for å holde ut til jeg skulle i permisjon, men det tok lengre tid enn planlagt dessverre. Anonymkode: bd03d...033
Susa Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Har lest at hormonene kan bli litt i ulage når man jobber natt.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Jeg fikk ustabil syklus av å jobbe natt. Jeg blir også stresset, sover for lite, å ganske utslitt. Tror ikke det er sunt. Jeg ble gravid for en tid siden, da hadde vi vært uten prevansjon i 1,5 år. Anonymkode: eb589...cae
strawberry Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Mener at det absolutt kan påvirke det, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå