AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Har lenge sist om at det "alltid" har vært et dårlig forhold mellom pappa og en annen mann her i bygda, men først nylig fikk jeg vite hvorfor. De spilte begge fotball for det lokale laget for 30 år siden, og på en fest, var visstnok avslutningsfest med fotballaget "med følge", så hadde pappa sex med samboeren til han andre mannen på toalettet på festlokalet den kvelden, mens han andre hamret på døra og ropte etter samboeren sin. Dette var før pappa ble sammen med mamma. Andre som har noen bra historier om foreldre eller annen i nær familie? Anonymkode: 9e03e...190 1
Saphyria Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Eg utleverer ikkje familien min på nett, men det kan jo være noen andre er interessert i å gjøre det nå som eg dytter opp tråden med svaret mitt.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Slike historier synes jeg ikke er pinlige, bare morsomme Og hovedperson(ene) ler ofte av det selv også. Fortelles når vi er samlet sammen, tror ingen ville likt om jeg la de ut på nett Anonymkode: cf3d4...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå