Frida Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 (endret) Her kan vi diskutere uten at noen røper hva de har sett i neste episode på tv2 sumo, (håper jeg) Hvem drepte Karine? Jeg aner ikke, er stadig like forvirret. Jeg synes noe av svakheten med denne serien er at vi får vite så lite etterhvert som episodene kommer. F.eks. Lars, vi aner ikke noe om hva som plager ham enda, etter utallige episoder, han drikker ja, men hvorfor? Har vi fått noen som helst antydning til hvorfor? Kanskje det har gått meg hus forbi. Han daffer rundt og går mer og mer opp i limingen uten at det virker logisk, og vi har snart kommet til slutten av sesong 2. Hvis det er kun for å få oss til å tro at han er morderen, så synes jeg det er dårlig håndverk! Hvis de ikke har bestemt hvem som er morderen enda, så er det veldig dårlig. De hadde ikke bestemt seg i sesong 1 før helt på slutten, og da ramler vel noe av logikken bort? De tegnene som burde vært der på hvem som er morderen kan umulig være der når de ikke har bestemt seg for morderen tidlig i serien? Endret 3. desember 2016 av Frida måtte få ut litt frustrasjon 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå