Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Helene J. skrev (56 minutter siden):

Jeg fikk sirupen i dag. God, men vanvittig søt. Jeg trengte bittelitt. Tenkte på I, hvor mye hun har oppi. 😆

Så bra :D Gleder meg til min kommer! Jeg er egentlig glad i sånn skikkelig søt iskaffe, men kanskje holde litt igjen da 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stadig større andel av innleggene hennes er egenreklame. Det er jeg ikke interessert i, bare klikker forbi, og da blir det lite igjen.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Alauda skrev (19 minutter siden):

Stadig større andel av innleggene hennes er egenreklame. Det er jeg ikke interessert i, bare klikker forbi, og da blir det lite igjen.

Det har jeg også lagt merke til. Skjønner jo at hun må reklamere for egne ting, men jeg er så dritt lei av de bikiniene og det glasset nå 😅

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Det jeg har merket meg over tid er hvor grei hun er med familien sin. Men, til forskjell fra Sophie Elise, som titt og stadig har giveaways der følgerne kan vinne, foreks vintage vesker, eller fra hennes eget brand, som en takk for at de følger, eller implisitt, er med å gjøre henne rikere, så er Isabel direkte gjerrig! Joda, hun ga bort en veske, og en matchate i fjor. Sum summarium er hun likevel gjerrige med elsklingene sine😅 Nå går det vel 5 min så er det vel STOR giveaway på gang 😂 (spekulasjon 😅)

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Blir som å se på Tv shop fra "gamle dager" 😀

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 minutter siden):

Blir som å se på Tv shop fra "gamle dager" 😀

🤣🤣👏👏

• Liker 3
Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Enig… Også i dag har hennes kollega Nora Haukland lansering på sitt eget vippemerke Nemesis. Ser ikke I nevner noe om dette på sine kanaler og støtter henne.. SE og resten av gjengen gjør det. Hun er veldig ego…

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Enig… Også i dag har hennes kollega Nora Haukland lansering på sitt eget vippemerke Nemesis. Ser ikke I nevner noe om dette på sine kanaler og støtter henne.. SE og resten av gjengen gjør det. Hun er veldig ego…

Veldig ego,alt hun gjør er i egen interesse og noe hun kan tjene på,når hun skryter på Insta over at hun har kjøpt bil til broren så ble det bilkjøpet til noe hun kan lage content og tjene penger på,hvem skryter så mye som hun gjør?ingen.Hun skrøt også over at hun ga en mill fra egen lommebok til noen i India men ingen har hørt et pip om de pengene etterpå,hvorfor ska hun backe Nora når hun ikke kan bruke det i egen vinning,SE er mye mer ydmyk og støttende med andre en det Egobel er

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Helene J. skrev (6 timer siden):

Jeg fikk sirupen i dag. God, men vanvittig søt. Jeg trengte bittelitt. Tenkte på I, hvor mye hun har oppi. 😆

Vi får bare håpe hun slipper unna fettlever og demens, noe som kan skje ved jevnlig og stort inntak av sukker. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (3 timer siden):

Det jeg har merket meg over tid er hvor grei hun er med familien sin. Men, til forskjell fra Sophie Elise, som titt og stadig har giveaways der følgerne kan vinne, foreks vintage vesker, eller fra hennes eget brand, som en takk for at de følger, eller implisitt, er med å gjøre henne rikere, så er Isabel direkte gjerrig! Joda, hun ga bort en veske, og en matchate i fjor. Sum summarium er hun likevel gjerrige med elsklingene sine😅 Nå går det vel 5 min så er det vel STOR giveaway på gang 😂 (spekulasjon 😅)

Forskjellen på disse to damene er formidabel karrieremessig da. Isabel har til nå aldri blitt sparket hverken av sponsorer eller samarbeidspartnere på grunn av uakseptabel oppførsel. Nå er enda et nytt firma på gang for Isabel med store investeringer, så dette blir spennende. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (9 minutter siden):

Forskjellen på disse to damene er formidabel karrieremessig da. Isabel har til nå aldri blitt sparket hverken av sponsorer eller samarbeidspartnere på grunn av uakseptabel oppførsel. Nå er enda et nytt firma på gang for Isabel med store investeringer, så dette blir spennende. 

Jeg snakker ikke om hvem de er ifht sponsorer og samarbeidspartnere. Hvor ser du det? 
Jeg snakker om en influencer som setter pris på følgere, og som lodder ut eget brand, vesker osv. (SE)

Og en  Isabel som er såååå mye nærmere sine følgere, men som sjelden gir noe tilbake. 
Og det til tross for at folk blakker seg for å støtte henne, til enda mere rikdom. 
Joda, så kan man sikkert si at SE deler for å få flere følgere, mere penger osv. Men det bryr jo jeg, og sikkert mange med meg, ikke oss om. Fordi? Jo man får noe tilbake. 
Isabel  ho viser, bikini, bikini, bikini. Iskaffeglass, Iskaffeglass, Iskaffeglass. 
Poenget mitt er, om man skreller det ned til rota- Isabel tenker EGEN vinning, HELE tiden. Og jo mer man tenker på det, jo mer ekkelt blir det! 
Hele bransjen er som igler på pengeboka til folk. 

Endret av Harnoejegvilsi
Konkretiser
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (13 minutter siden):

Jeg snakker ikke om hvem de er ifht sponsorer og samarbeidspartnere. Hvor ser du det? 
Jeg snakker om en influencer som setter pris på følgere, og som lodder ut eget brand, vesker osv. (SE)

Og en  Isabel som er såååå mye nærmere sine følgere, men som sjelden gir noe tilbake. 
Og det til tross for at folk blakker seg for å støtte henne, til enda mere rikdom. 
Joda, så kan man sikkert si at SE deler for å få flere følgere, mere penger osv. Men det bryr jo jeg, og sikkert mange med meg, ikke oss om. Fordi? Jo man får noe tilbake. 
Isabel  ho viser, bikini, bikini, bikini. Iskaffeglass, Iskaffeglass, Iskaffeglass. 
Poenget mitt er, om man skreller det ned til rota- Isabel tenker EGEN vinning, HELE tiden. Og jo mer man tenker på det, jo mer ekkelt blir det! 
Hele bransjen er som igler på pengeboka til folk. 

Sånn er det. De driver butikk. Den ene med ekstremt mer suksess enn den andre.

• Liker 3
Skrevet
Sveits35 skrev (35 minutter siden):

Sånn er det. De driver butikk. Den ene med ekstremt mer suksess enn den andre.

Eller så kan man si at den ene (Isabel ) er den mest kyniske av de 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 minutter siden):

Eller så kan man si at den ene (Isabel ) er den mest kyniske av de 

Alt etter øyet som ser tenker jeg.

• Nyttig 5
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Veldig ego,alt hun gjør er i egen interesse og noe hun kan tjene på,når hun skryter på Insta over at hun har kjøpt bil til broren så ble det bilkjøpet til noe hun kan lage content og tjene penger på,hvem skryter så mye som hun gjør?ingen.Hun skrøt også over at hun ga en mill fra egen lommebok til noen i India men ingen har hørt et pip om de pengene etterpå,hvorfor ska hun backe Nora når hun ikke kan bruke det i egen vinning,SE er mye mer ydmyk og støttende med andre en det Egobel er

Bare sånn apropos, om du vil virke som du har noe fare med, så anbefaler jeg å slutte å skrive "Egobel".

Da fremstår du som du er 12 år.

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Sirah skrev (10 timer siden):

Jeg har reagert på dette jeg også. Livet kan komme i veien for alle, men syntes det kommer i veien veldig ofte. Håper de har samme regler i Dubai (og Maldivene) som i norge at man må betale om man avlyser i siste liten. Da får i det minste de som jobber betalt.

Enig, MYE reklame for tiden og må si jeg kunne ikke brydd meg mindre om at hun klinte med en franskmann heller.

Da var det pause igjen, gitt. Til hun drar til Tokyo - da blir det forhåpentligvis noe content verdt å følge med på.

• Liker 2
Skrevet

Nå skal hun lage noe som skal selges i dagligvare. Hva blir det da? Bringebær med sjokoladetrekk? Ferdig iskaffe? 😅

Skrevet
Hatsumomo skrev (12 minutter siden):

Enig, MYE reklame for tiden og må si jeg kunne ikke brydd meg mindre om at hun klinte med en franskmann heller.

Da var det pause igjen, gitt. Til hun drar til Tokyo - da blir det forhåpentligvis noe content verdt å følge med på.

Ja det er veldig kjipt content nå syntes jeg. Hun bor jo i en kjempespennende by og kunne jo lagd mye mer artig innhold enn bikinier, iskaffe og Burj Kalifa. Syntes Rami er mye flinkere enn henne til å gjøre hverdagen interessant selv om han heller egentlig ikke gjør så voldsomt mye spennende bestandig. 

Tokyo blir spennende ja! Det ser jeg frem til :)

• Liker 3
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 minutt siden):

Nå skal hun lage noe som skal selges i dagligvare. Hva blir det da? Bringebær med sjokoladetrekk? Ferdig iskaffe? 😅

Jeg lurte på akkurat det samme? Men det der var gode forslag 😅

Skrevet
Hatsumomo skrev (23 minutter siden):

Bare sånn apropos, om du vil virke som du har noe fare med, så anbefaler jeg å slutte å skrive "Egobel".

Da fremstår du som du er 12 år.

ok

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...