Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
PissiPus skrev (22 minutter siden):

Nå fiskes det riiimelig hardt etter views de siste dagene på de clickbaitsa som legges ut. 

Hun har mistet en del følgere ser jeg. Gått fra 382K til 381,8K følgere. Tviler hun merker det noe særlig på snap inntekten.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natu skrev (22 timer siden):

Det er jo ikke å drite seg ut, hun må jo få skryt hvis noe er bra🙂 Jeg er selv veldig glad i å klage på henne, men må jo innrømme at den kaffesirupen var veldig vakker og fristende😅 Syns jo det virker som at kvaliteten på det hun selger har tatt seg kraftig opp og det er bra. 

Og det er så viktig. Det at hun reinvesterer alt er nok et smart trekk. Tror hun satser på kvalitet og har dyktige folk i teamet sitt. Hun ønsker å bygge et solid varemerke. 

Kaffesirupen solgte for 1,5 millioner på en time. Dvs nesten 10 000 flasker. Jeg er enig i at flaskene ser veldig innbydende ut og noe jeg kunne ha stående fremme. 

• Liker 2
Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Ja de møttes til lunch. Naboen prøvde å holde hånd og kysse, men Isabel ville ikke, hun sier de ikke har en framtid. Om kvelden ble hun Suzy, og plutselig var naboen på overnatting igjen. 

Hørtes lurt ut 🫣

• Liker 3
Skrevet

Enn om hun kunne tatt på seg en av de fine kjolene hun har når hun skal ut. Men neida. BH og miniskjørt 🤯🫣 er det mulig🤯 (antrekk Rami var å henta).

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
Amber skrev (6 minutter siden):

Enn om hun kunne tatt på seg en av de fine kjolene hun har når hun skal ut. Men neida. BH og miniskjørt 🤯🫣 er det mulig🤯 (antrekk Rami var å henta).

Jeg prøver å være mer classy sier hun og kjøper tenåringsklær🤭

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Lawyer skrev (1 time siden):

Jeg prøver å være mer classy sier hun og kjøper tenåringsklær🤭

Tidenes bevis på at money can't buy you class. 

• Liker 9
  • Nyttig 18
Skrevet (endret)
Really skrev (12 timer siden):

Hun har mistet en del følgere ser jeg. Gått fra 382K til 381,8K følgere. Tviler hun merker det noe særlig på snap inntekten.

Er ikke så lenge siden hun hadde 389k og 384k, så er vel flere og flere som går lei... meg selv inkludert!!

Endret av betrayed
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (På 11.5.2025 den 11.27):

Mye jeg er så enig i her. Men det er synd at du setter henne opp mot Sophie. I forhold til Sophie er Isabel en levende, sprudlende og morsom sjarmklump som det er svært lett å tidvis overse alle feilene du ramser opp. Det ødela veldig mye av innlegget ditt for min del, for det var veldig bra skrevet. Trist at du er syk, og jeg skjønner at du er selektiv på hva du prioriterer tiden din på.

Beklager å dra opp en gammel kommentar, ikke vært her på lenge! 

(vil også si tusen takk for positiv respons på forrige kommentaren min - det var veldig hyggelig! Og kjekt at jeg ikke har gått fullstendig lunatic/at det er andre som ser ting likt/lignende osv🤍 appreciated, takk igjen!) 

Ville likevel også bare svare på den over:

Kan være noen er uenige i dette, men for meg er Isabel bare bedre til å manipulere, «hun pakker seg selv inn i finere papir og mer overdådige sløyfer» - men ellers er hun for meg veldig lik SE på mye (ja, jeg mener SE bare er noe mer ærlig med omverden, eller kanskje er hun bare dårligere til å manipulere eller for lat til å gjøre det i den grad IR gjør), har mer overfladisk sjarm (merk: overfladisk, altså er ikke dette positivt på noen måte i mine øyne - jeg regner med folk vet hvor denne «frasen» normalt sees mest) og kjører et langt mer kynisk og intrikat spill for galleriet. Dessverre. Hun er som en trekk-opp-dukke, lever på strøm fra ekkokammeret hun har laget seg ved å blokkere ALT og mer enn det av hva hun ikke liker, tåler eller har lyst på. Hun er en svært «tweaket» og ekstremt karikert utgave av den hun engang var - redigert ned til hver minste detalj. Ikke bare utseende, men vel så det personlighet. Hun har skapt seg selv som en total og fullkommen (i hennes øyne sikkert perfekt også) levende reklameplakat - alt etter de mest «ihuga» supporterne/Raadsquad’ernes ønsker. 

Hun er åpenbart også «baffled» over at folk hatewatcher… Eh, tja… Tenk å være SÅ delulu at du tror du har over 380k følgere og at alle elsker deg uforbeholdent. Men det underbygger jo bare akkurat hvor alvorlig ille det ekkokammeret hun har skapt seg er. Syns faktisk det er skikkelig ubehagelig. 

Hun tror hun er, gir og lager «det alle vil ha». Personlig tror (og håper) jeg det er et mindretall som følger og er/mener det hun tror (og det er isåfall bra hvis det er tilfellet). 

Fikk med meg at hun delte en kommentar hvor noen skrev bl. a. at hun har «beina godt plantet på jorden». Ehhh???? Hvilken jord/i hvilken verden da?!?!!???!!!!!??!!!! Det er vel lenge siden jeg har vitnet noe derfra som ikke faller innunder «far far far far faaar way in outer space» assa. Unnskyld meg. What! 

Verden/IR vil bedras (alt ettersom). 

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Gjest Helene J.
Skrevet
dårligbrukernavn skrev (3 minutter siden):

Beklager å dra opp en gammel kommentar, ikke vært her på lenge! 

(vil også si tusen takk for positiv respons på forrige kommentaren min - det var veldig hyggelig! Og kjekt at jeg ikke har gått fullstendig lunatic/at det er andre som ser ting likt/lignende osv🤍 appreciated, takk igjen!) 

Ville likevel også bare svare på den over:

Kan være noen er uenige i dette, men for meg er Isabel bare bedre til å manipulere, «hun pakker seg selv inn i finere papir og mer overdådige sløyfer» - men ellers er hun for meg veldig lik SE på mye (ja, jeg mener SE bare er noe mer ærlig med omverden, eller kanskje er hun bare dårligere til å manipulere eller for lat til å gjøre det i den grad IR gjør), har mer overfladisk sjarm (merk: overfladisk, altså er ikke dette positivt på noen måte i mine øyne - jeg regner med folk vet hvor denne «frasen» normalt seee mest) og kjører et langt mer kynisk og intrikat spill for galleriet. Dessverre. Hun er som en trekk-opp-dukke, lever på strøm fra ekkokammeret hun har laget seg ved å blokkere ALT og mer enn det av hva hun ikke liker, tåler eller har lyst på. Hun er en svært «tweaket» og ekstremt karikert utgave av den hun engang var - redigert ned til hver minste detalj. Ikke bare utseende, men vel så det personlighet. Hun har skapt seg selv som en total og fullkommen (i hennes øyne sikkert perfekt også) levende reklameplakat - alt etter de mest «ihuga» supporterne/Raadsquad’ernes ønsker. 

Hun er åpenbart også «baffled» over at folk hatewatcher… Eh, tja… Tenk å være SÅ delulu at du tror du har over 380k følgere og at alle elsker deg uforbeholdent. Men det underbygger jo bare akkurat hvor alvorlig ille det ekkokammeret hun har skapt seg er. Syns faktisk det er skikkelig ubehagelig. 

Hun tror hun er, gir og lager «det alle vil ha». Personlig tror (og håper) jeg det er et mindretall som følger og er/mener det hun tror (og det er isåfall bra hvis det er tilfellet). 

Fikk med meg at hun delte en kommentar hvor noen skrev bl. a. at hun har «beina godt plantet på jorden». Ehhh???? Hvilken jord/i hvilken verden da?!?!!???!!!!!??!!!! Det er vel lenge siden jeg har vitnet noe derfra som ikke faller innunder «far far far far faaar way in outer space» assa. Unnskyld meg. What! 

Verden/IR vil bedras (alt ettersom). 

Hun har en "personlighet man blir avhengig av", og det er dette som gjør at hun selger så bra, OG at forhold blir toxic, som hun kaller det. Det skjer noe hele tiden, og mye drama. Bare se på oss her inne. Kritiske til mye, men klarer ikke bare å kutte henne ut. Alt med henne blir som forholdet med naboen; av og på. Jeg selv har tenkt at jeg skal kutte ut alt. Men så går det ei tid, og så må jeg innom og se igjen. Da tenker jeg på de som står henne nært. Det må være en berg og dalbane uten like, og det tar enormt med energi. Både for hun selv og for de rundt.

Skrevet
betrayed skrev (8 timer siden):

Er ikke så lenge siden hun hadde 389k og 384k, så er vel flere og flere som går lei... meg selv inkludert!!

381.8 tusen, så det går nedover nå. Folk er vel lei, jeg inkludert 🤭Men, blir ikke lei av å følge med her inne, det er fortsatt like moro 🤩

• Liker 13
Skrevet

Ca 1 gang i uka sier hun at hun er så lei av alkohol….samtidig så sier hun at hun drikker veldig sjeldent… hun drikker nok mye mer enn som vises på snap. Har flere ganger stusset og lurt på om hun er full. Som den kvelden hun ble plukket opp av broren og kompisen på beach Club for og se på bil,da var hun langt i fra edru…hun hadde tea time når hun kom hjem på kvelden…usjarmerende beruset. 

virker som hun har beskrevet han naboen helt feil….trodde han var en fin fyr…men det viser seg at han er på nivå med en tenåring følelsesmessig. Muligens den beste mannen hun noengang har møtt,tho. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Noen beskyldte vel naboen for å ha et snev av aspberger, med sine rutiner og ting som kommer ut av munnen hans helt feil (som hun da kan lage drama av) 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Neket skrev (4 timer siden):

Noen beskyldte vel naboen for å ha et snev av aspberger, med sine rutiner og ting som kommer ut av munnen hans helt feil (som hun da kan lage drama av) 

I den lange samtalen nylig snakket de mye om at de la utilbørlig press på hverandre. Høyst sannsynlig siktet han til hennes urealistiske forventninger når det gjelder sånt som bursdagsfeiring, impulsive reiser, men det forstod hun visst overhodet ikke. Han burde nok vært enda klarere. Hun trodde han snakket om press mhp fremtidig familie etc.

Endret av Alauda
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tyter hun enda om naboen? 
Hvis hun fortsatt gjør det, så skjønner jeg virkelig ikke at folk orker å se på eller engasjere seg lenger.
Den storyen må jo være helt vanvittig utvannet nå ? 

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Tyter hun enda om naboen? 
Hvis hun fortsatt gjør det, så skjønner jeg virkelig ikke at folk orker å se på eller engasjere seg lenger.
Den storyen må jo være helt vanvittig utvannet nå ? 

Blir nok ikke ferdig med han. Nå har hun visst klint med en Franskmann,  så det blir vel litt content om han nå.

Dama er 31 ikke sweet 16, tragisk.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvem er Shehed på tur med? Har hun fått seg kjærest?

Skrevet
Pusemusen skrev (4 timer siden):

Hvem er Shehed på tur med? Har hun fått seg kjærest?

Lurer på det samme 😅 sikkert han vennen hennes som har kjøpt masse Rituals greier til hun flere ganger 🤭

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg litt lei altså. Hun har FOR god tid til å drøvtygge på manneting! Dusj, kle deg, GÅ til en cafe eller noe. Fyll dagene. Tennis ble avlyst gang 2, så det nye livet går semibra..🙄 Og mens jeg er litt irritert… hun er veldig opptatt av å behandle personal på hotell og bud og lignende med respekt. Men avlyser MYE på kort varsel. Nå sist tennis. Også mye på Maldivene. Det er ikke så respektfullt og betyr nok mindre inntekt kanskje for vedkommende, ikke sikkert man får ny kunde samme dag..

• Liker 2
  • Nyttig 21
Skrevet
Frøkenfryden skrev (20 minutter siden):

Nå er jeg litt lei altså. Hun har FOR god tid til å drøvtygge på manneting! Dusj, kle deg, GÅ til en cafe eller noe. Fyll dagene. Tennis ble avlyst gang 2, så det nye livet går semibra..🙄 Og mens jeg er litt irritert… hun er veldig opptatt av å behandle personal på hotell og bud og lignende med respekt. Men avlyser MYE på kort varsel. Nå sist tennis. Også mye på Maldivene. Det er ikke så respektfullt og betyr nok mindre inntekt kanskje for vedkommende, ikke sikkert man får ny kunde samme dag..

Jeg har reagert på dette jeg også. Livet kan komme i veien for alle, men syntes det kommer i veien veldig ofte. Håper de har samme regler i Dubai (og Maldivene) som i norge at man må betale om man avlyser i siste liten. Da får i det minste de som jobber betalt.

• Liker 12
Gjest Helene J.
Skrevet

Jeg fikk sirupen i dag. God, men vanvittig søt. Jeg trengte bittelitt. Tenkte på I, hvor mye hun har oppi. 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...