Helene J. Skrevet 18. mai #19701 Skrevet 18. mai Really skrev (54 minutter siden): Ikke overraskende i det hele tatt. Naboen stakk. Men før han stakk fikk isabel tid til å stille et par nye urimelige krav mot naboen. Vil du gi en oppdatering? Jeg orker ikke å følge snap, men er for nysgjerrig til ikke å følge med her. 😄 2
Really Skrevet 18. mai #19702 Skrevet 18. mai Helene J. skrev (22 minutter siden): Vil du gi en oppdatering? Jeg orker ikke å følge snap, men er for nysgjerrig til ikke å følge med her. 😄 Kort oppsummert: De måtte begynne å gjøre noe mer sammen enn bare overnatting. Planer for sommeren måtte komme fra naboen, isabel ville ikke mase. Alt er naboens feil. 4 9
Helene J. Skrevet 18. mai #19703 Skrevet 18. mai Really skrev (8 minutter siden): Kort oppsummert: De måtte begynne å gjøre noe mer sammen enn bare overnatting. Planer for sommeren måtte komme fra naboen, isabel ville ikke mase. Alt er naboens feil. Takk! Det hadde nok dessverre bare blitt utfordringer og konflikter/drama, og han hadde mistet seg selv. 10 1
Really Skrevet 18. mai #19704 Skrevet 18. mai Helene J. skrev (6 minutter siden): Takk! Det hadde nok dessverre bare blitt utfordringer og konflikter/drama, og han hadde mistet seg selv. Ja det har du rett i. Nå kan han reise til feriehuset sitt og senke skuldrene uten mer drama og konflikter. 12 3
Really Skrevet 18. mai #19705 Skrevet 18. mai (endret) Han har ikke gjort noen særlig stor innsats etter staycation på Ritz . (sitat isabel) Det hår fått isabel til å begynne å tenke mer. Hva i alle dager er det hun forventer av en fyr? Skal han måtte ta henne med i operaen hver kveld, hadde hun blitt fornøyd da? Hun syntes de hadde en så fin samtale angående sommeren tidligere på dagen, og jeg er så spent på hvordan sommeren kommer til å bli. De hadde hatt den samtalen, så hvorfor ta det opp igjen? Med disse ordene la hun enda mer press på han til å innfri forventningene til Isabel. Endret 18. mai av Really 14 3
cactus_ Skrevet 18. mai #19706 Skrevet 18. mai Jeg orker heller ikke høre på denne ranten på 5000 snapper. Det er jo noe som går igjen hele veien (til banken), hun er misfornøyd med hvordan hun blir behandlet, forventer å leve i en romantisk film, behandlet som fruene på tik tok. Hun lever i en drømmeverden som aldri verden kan fungere i det virkelige liv. Det virker som om det hun ønsker av et forhold er alt annet enn normalt, og på ingen måte kan fungere med en mann som jobber hardt for å tjene penger, og har normale forpliktelser. Hun burde ta seg en pause fra some og stikke fingeren i jorda, få hjelp til å takle egne traumer og barndom. Hun lever så utrolig usunt mtp psykisk helse, og familien virker ikke som støtter på noen annen måte enn å kose seg dypt i lommeboka hennes. Dette er jo et shitshow som venter på eksplosjon på dass. 🤷🏻♀️ 9 16
Hatsumomo Skrevet 18. mai #19707 Skrevet 18. mai Grei clickbait da, akkurat i tide til ny lansering. 6 2
Hatsumomo Skrevet 18. mai #19708 Skrevet 18. mai (endret) Det er ikke så veldig overraskende (men tydeligvis for henne) at naboen skifta mening fra den første samtalen de hadde om sommeren til senere på kvelden, når hun da legger hele ansvaret for hva de skal gjøre over på han - det må jo være omtrent det verste hun kunne gjøre mot han når man tenker på hvordan hun har reagert tidligere på at han IKKE har gjort slik som forventet hver eneste gang hun har hatt forventninger om at noe skal skje/noe han skal gjøre for henne. Han så vel for seg en helt grusom sommerferie med DET forventningspresset hengende over seg fra henne om hva slags planer han skulle lagt for dem - og hvor misfornøyd hun ville vært med det og det og det som han ville lagt fram som ikke var bra nok i hennes øyne, som hun da ville laget sure miner/krangling om, så hadde det vært "over fordi de er så ulike" frem til han hadde laget noe nye SÅ MYE BEDRE planer for å blidgjøre henne - NEI, det er jo absolutt INGEN som skjønner NOE av at naboen trakk seg etter litt betenkningstid da (mtp på tidligere erfaringer av den arten). Hun er seg selv sin verste fiende, og hun forstår det jo overhodet ikke. Tipper de er tilbake i vant stil når sommerferien er over og forventningspresset for en stakkat stund er i brakk igjen. Endret 18. mai av Hatsumomo 16 10
Natu Skrevet 18. mai #19709 Skrevet 18. mai Jeg er alltid kritisk til Isabel og klager fort på henne. Derfor fortjener hun skryt når jeg ser noe bra. Hun har jo hatt usannsynlige og urealistiske forventninger til ham, som hun har med menn. Men jeg syns hun hele tiden har snakket respektfullt om ham, det gjør hun nå også etter han har dumpet henne. Så det syns jeg faktisk er bra. 20
Helene J. Skrevet 18. mai #19710 Skrevet 18. mai Natu skrev (3 minutter siden): Jeg er alltid kritisk til Isabel og klager fort på henne. Derfor fortjener hun skryt når jeg ser noe bra. Hun har jo hatt usannsynlige og urealistiske forventninger til ham, som hun har med menn. Men jeg syns hun hele tiden har snakket respektfullt om ham, det gjør hun nå også etter han har dumpet henne. Så det syns jeg faktisk er bra. Ja. Men det sier også mye om naboen. Jeg tror at det egentlig ikke er noe å "ta han på". 5 7
Really Skrevet 18. mai #19711 Skrevet 18. mai Helene J. skrev (4 minutter siden): Ja. Men det sier også mye om naboen. Jeg tror at det egentlig ikke er noe å "ta han på". 🎯 7
Sirah Skrevet 18. mai #19712 Skrevet 18. mai Hatsumomo skrev (1 time siden): Grei clickbait da, akkurat i tide til ny lansering. Jeg tenkte akkurat det samme 😅 Natu skrev (59 minutter siden): Jeg er alltid kritisk til Isabel og klager fort på henne. Derfor fortjener hun skryt når jeg ser noe bra. Hun har jo hatt usannsynlige og urealistiske forventninger til ham, som hun har med menn. Men jeg syns hun hele tiden har snakket respektfullt om ham, det gjør hun nå også etter han har dumpet henne. Så det syns jeg faktisk er bra. Det er jeg helt enig med deg i 2
Minipilla Skrevet 18. mai #19713 Skrevet 18. mai Hatsumomo skrev (5 timer siden): Grei clickbait da, akkurat i tide til ny lansering. Det samme skjer hver gang det er lansering. Kynisk er det hun er. 8 9
Vanilje70 Skrevet 18. mai #19714 Skrevet 18. mai Minipilla skrev (12 minutter siden): Det samme skjer hver gang det er lansering. Kynisk er det hun er. For alldel ikke si det til henne. Det gjorde jag😜 ble blokka😂 4 1 6
Murukleiven Skrevet 19. mai #19715 Skrevet 19. mai Really skrev (På 18.5.2025 den 8.20): Han har ikke gjort noen særlig stor innsats etter staycation på Ritz . (sitat isabel) Det hår fått isabel til å begynne å tenke mer. Hva i alle dager er det hun forventer av en fyr? Skal han måtte ta henne med i operaen hver kveld, hadde hun blitt fornøyd da? Hun syntes de hadde en så fin samtale angående sommeren tidligere på dagen, og jeg er så spent på hvordan sommeren kommer til å bli. De hadde hatt den samtalen, så hvorfor ta det opp igjen? Med disse ordene la hun enda mer press på han til å innfri forventningene til Isabel. Som jeg har nevnt tidligere, Isabel lever i en verden som er helt utenfor hva som er normalt. Det er ikke vanlig å reise på ferie to ganger i mnd eller dra på 5 stjerners restaurant hver kveld, få designer gaver eller overdådige buketter hver helg. Altså, folk som har jobbet seg til en god formue er ofte veldig forsiktige med pengene sine fordi de har jobbet hardt for det og gjerne vil beholde eller øke formuen de har. Isabel, selv om hun har gitt mye av seg selv, har ikke jobbet hardt for pengene sine og hun tjener enorme summer, og hennes utskeielser lønner seg. I tillegg har hun ikke en jobb som krever mye tilstedeværelse, så hun kan legge opp løpet selv. Om Isabel skal bli fornøyd tror jeg at hun må finne seg en fyr med samme livsstil som henne. Rett og slett en influenser som lever for andres validering og som tjener penger på å shoppe, reise etc., ikke en kar som har en jobb han faktisk på være tilstede på hver dag. Naboen vil aldri kunne leve opp til de helt ville forventningen Isabel har. 8 17
Classy Skrevet 19. mai #19716 Skrevet 19. mai Hadde bare dama sett mer normal ut og vært mer down to earth hadde nok IR vært i et forhold nå, men veldig få ekte menn søker det IR har å by på når det kommer til langsiktighet.. IR er også farlig selvsentrert, kynisk og manipulerende.. Selvmotsigende så det er vondt å både se og høre på.. Se bare hvordan hun har fordreid sannheten rundt Jack og bruddet som hun stod bak, å ødela i full offentlighet… Når det kommer til ”naboen” så kan det umulig være ett brudd der så lenge de aldri hadde et forhold.. 9 13
Helene J. Skrevet 19. mai #19717 Skrevet 19. mai Murukleiven skrev (25 minutter siden): Som jeg har nevnt tidligere, Isabel lever i en verden som er helt utenfor hva som er normalt. Det er ikke vanlig å reise på ferie to ganger i mnd eller dra på 5 stjerners restaurant hver kveld, få designer gaver eller overdådige buketter hver helg. Altså, folk som har jobbet seg til en god formue er ofte veldig forsiktige med pengene sine fordi de har jobbet hardt for det og gjerne vil beholde eller øke formuen de har. Isabel, selv om hun har gitt mye av seg selv, har ikke jobbet hardt for pengene sine og hun tjener enorme summer, og hennes utskeielser lønner seg. I tillegg har hun ikke en jobb som krever mye tilstedeværelse, så hun kan legge opp løpet selv. Om Isabel skal bli fornøyd tror jeg at hun må finne seg en fyr med samme livsstil som henne. Rett og slett en influenser som lever for andres validering og som tjener penger på å shoppe, reise etc., ikke en kar som har en jobb han faktisk på være tilstede på hver dag. Naboen vil aldri kunne leve opp til de helt ville forventningen Isabel har. Enig! Jobben hennes ER å dra rundt for å lage content. Andre må ha 90% fokus på sin jobb og 10% på fornøyelser. Selv om en potensiell partner har økonomi til det, har han ikke overskudd til å tenke ut og planlegge romantiske opplevelser og reiser hver eneste dag. 7 3
Really Skrevet 19. mai #19718 Skrevet 19. mai Classy skrev (57 minutter siden): Se bare hvordan hun har fordreid sannheten rundt Jack og bruddet som hun stod bak, å ødela i full offentlighet… Jeg vet ikke noe om dette bruddet, har du lyst å skrive noe om det? Vet hun var sammen med en Jack, og lest han var slem mot henne. Nå får jeg inntrykk av at dette ikke stemmer. Ellers er jeg enig i alt du skriver. Begynte å følge i høst, ble fasinert og fengslet i starten, men nå ser jeg en helt annen isabel, som jeg ikke har noe bra inntrykk av lenger. Jeg sitter igjen med et inntrykk hvor hun prøvde å manipulere naboen til å få det som hun ville. 10 1
Gjesti7654 Skrevet 19. mai #19719 Skrevet 19. mai Isabel minner meg litt om Jeffree Star. Vet ikke hvor mange som vet om han, men jeg var stor fan når jeg var yngre fordi jeg var makeupartist, og han var flink til å sminke og hadde eget brand. Han kom også fra ingenting, ble styrtrik over natten (mye rikere enn Isabel dog). Han kasta rundt seg med penger, alt skulle være designermerker, lagde eget "vault" med dyre vesker på rekke å rad. Tror han hadde så å si alle Birkin's som finnes. Kjøpte seg et palass for over 40 mill DOLLAR i LA. Brukte millioner på alle slags biler. Han brente lyset i begge ender i årevis. Gikk på en gigantisk smell. Innså at livet han levde ga ham ingenting. Hvor ensom han følte seg alene i et palass med 30 rom. Mistet alle relasjoner og venner, de "vennene" han hadde var kun ute etter status og pengene hans. Han solgte huset, solgte veskene og det meste av designer ting og flytta til en ranch i Wyoming for å bli bonde å drive med dyr. Han ble mindre å mindre relevant med tiden, og nå idag har han i mine øyne solgt sjelen sin og gjør alt han kan for å tjene penger på tiktok osv. Lager drama med andre for content osv. Blitt en ufyselig person. En ganske klar historie om hvor fort det kan snu for en stor influencer. Jeg håper ikke at Isabel går samme veien, men det er ganske mange paralleller mellom disse to. 10 6
Classy Skrevet 19. mai #19720 Skrevet 19. mai Really skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke noe om dette bruddet, har du lyst å skrive noe om det? Vet hun var sammen med en Jack, og lest han var slem mot henne. Nå får jeg inntrykk av at dette ikke stemmer. Ellers er jeg enig i alt du skriver. Begynte å følge i høst, ble fasinert og fengslet i starten, men nå ser jeg en helt annen isabel, som jeg ikke har noe bra inntrykk av lenger. Jeg sitter igjen med et inntrykk hvor hun prøvde å manipulere naboen til å få det som hun ville. Alt ligger ute for offentligheten å lese på Google, men ja IR er sykelig sjalu og drev forholdet hun hadde til Jack til vanvidd.. Hun startet en offentlig skittkasting på IG der hun fikk med seg sine følgere til å invadere han med hatefulle meldinger etc.. Her er et lite utkast som Jack måtte legge ut.. 3 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå