Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Helene J. skrev (20 minutter siden):

Ja. Han skal gå all in. Hvorfor? Hun gjør jo ikke det.

Princess treatmenth.

Rister bare på hodet jeg. Det er så egoistisk at jeg blir uvel. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hvertfall halvparten av denne stalkingen ang hvem naboen er, hvilke resorter, føflekker osv handler om spenningen rundt å «finne» det ut. Mennesker er naturlig nysgjerrig og der det finnes «hemmeligheter» finnes det alltid noen som har nok fritids til å grave dem frem. Jeg leste faktisk en gang (ha meg unnskyldt på forhånd) at «sladder» blant kvinner går hundrevis av år tilbake i tid pga det handlet om «overlevelse». Kvinner har i århundrer samlet seg for å «sladre», det ga dem viktig informasjon som f.eks. potensielt voldelige/farlige menn, hvem som var syke og hva de feilte, avgjørelser i samfunnet og generelt alt som kunne være en trussel. 

jeg tror at mye av dette hadde forsvunnet dersom I ble kjærester med naboen og det bare var åpent hvem hun var sammen med. Vennene og familien til I blir jo ikke terrorisert av stalkers. Hun må nok forvente at både hun og han får meldinger om at den andre har vært utro men du trenger ikke ha mange tusen følgere før det skjer, for vi har jo sett at selv små influencere får sånne meldinger. Og dersom han er så lite på sosiale medier som hun sier er det jo ikke farlig heller for han blir jo «unreachable». 

Jeg mener det ikke er farlig at I er åpen om hvilken parter hun har og evt barn når hun bor i rike strøk i Dubai. Blir liksom litt det samme med kjendiser som bor i «gated community’s) I California. Dessuten, hadde jeg vært I hadde jeg hatt security på Norgesferie når jeg fikk barn uansett. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Det var da en rørende omsorg for en person du ikke aner noe om, ikke en gang hvem han er. 

Er man virkelig nysgjerrig på denne personen? Hvorfor, egentlig? 

Ja jeg er nysgjerrig på hvem han er, han er jo en stor del av livet hennes og hun har hypet han veldig opp. Men misforstå meg riktig, jeg klarer meg veldig fint uten å vite det også. Hadde jo aldri stalket henne/han for å finne utav det 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor ble det av den bamsen hun hadde med seg til Maldivene? Den som har fulgt henne siden barndommen, og som skulle være med på reiser. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Pigaloppa skrev (3 minutter siden):

Hvor ble det av den bamsen hun hadde med seg til Maldivene? Den som har fulgt henne siden barndommen, og som skulle være med på reiser. 

Ligger fortsatt i kofferten inne på “Maids room“ etter siste Maldivene turen🤪🤪 Alt for å skape litt engasjement og content vettu… 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
Pigaloppa skrev (10 minutter siden):

Hysj... Ikke skriv om den, da dras den frem igjen. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Classy skrev (1 time siden):

Ligger fortsatt i kofferten inne på “Maids room“ etter siste Maldivene turen🤪🤪 Alt for å skape litt engasjement og content vettu… 

Den falt på gulvet da hun tømte den kofferten for å finne badetøy, på maids room 

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Classy skrev (1 time siden):

Korpsnerden skrev (1 time siden):

Hysj... Ikke skriv om den, da dras den frem igjen. 

Et veeeldig godt eksempel på historier som lages for å skape medfølelse og sympati hos elsklingene så de kjøper mer… Samme med den der kjærligheten til skilpadder og delfiner, så smeller hun av en formue på en veske lagd av tre krokodille babyer. 

Har sagt det hele tiden: Isabel viser bare det hun vil vi skal se.

At noen tror på alt hun legger ut er helt utrolig. Tror mye hun legger ut er kun content og ikke et snev av sannhet. 
Hun er veldig god på det hun gjør for hun oppnår akkurat det hun ønsker: Å tjene penger. Bare synd t det er veldig mange som ikke vil innse det og tror oppriktig at de er ekte venner. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Helene J. skrev (7 timer siden):

Ja. Han skal gå all in. Hvorfor? Hun gjør jo ikke det.

Nei, sant! Og ikke på småting heller, tenker jeg. Kan han stille noen krav, lurer jeg på. Hun sa i går morges at han skulle morgentrene og lurte på om hun ville bli med. Det var heeeelt uaktuelt. Hadde rollene vært omvendt føler jeg at hun ville sagt at han burde trent da for å være sammen med henne, selv om han ikke likte morgentrim og bla bla. Vise at man er glad i gjennom å gjøre ting man ikke har superlyst til må gå begge veier. Han skal drite i alt og fly jorda rundt året rundt, hun orker ikke en trimøkt en gang jo!😳 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Frøkenfryden skrev (14 minutter siden):

Nei, sant! Og ikke på småting heller, tenker jeg. Kan han stille noen krav, lurer jeg på. Hun sa i går morges at han skulle morgentrene og lurte på om hun ville bli med. Det var heeeelt uaktuelt. Hadde rollene vært omvendt føler jeg at hun ville sagt at han burde trent da for å være sammen med henne, selv om han ikke likte morgentrim og bla bla. Vise at man er glad i gjennom å gjøre ting man ikke har superlyst til må gå begge veier. Han skal drite i alt og fly jorda rundt året rundt, hun orker ikke en trimøkt en gang jo!😳 

Og dette er grunnen til at hun aldri blir gift !

• Nyttig 8
Skrevet
Classy skrev (2 timer siden):

😂 Hun har sikkert sett en influenser ha en bamse så ville hun ha en sånn historie også, men så gidder hun ikke allikevel 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Pigaloppa skrev (2 timer siden):

😅 Bare nok en tullehistorie !

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (15 minutter siden):

😅 Bare nok en tullehistorie !

Nemlig😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (16 minutter siden):

Nemlig😂

🤣 Hun ér faktisk morsom til tider. 

At hun liksom skal drasse med seg en bamse verden rundt hahahaha var det noen som trodde på det ?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Et veeeldig godt eksempel på historier som lages for å skape medfølelse og sympati hos elsklingene så de kjøper mer… Samme med den der kjærligheten til skilpadder og delfiner, så smeller hun av en formue på en veske lagd av tre krokodille babyer. 

Har sagt det hele tiden: Isabel viser bare det hun vil vi skal se.

At noen tror på alt hun legger ut er helt utrolig. Tror mye hun legger ut er kun content og ikke et snev av sannhet. 
Hun er veldig god på det hun gjør for hun oppnår akkurat det hun ønsker: Å tjene penger. Bare synd t det er veldig mange som ikke vil innse det og tror oppriktig at de er ekte venner. 

Det er en grunn til at jeg ikke tror på ett eneste ord den dama lirer ut av det såkalte nebbet sitt eller skriver for den saks skyld… 

• Nyttig 7
Skrevet
Guris skrev (1 time siden):

😂 Hun har sikkert sett en influenser ha en bamse så ville hun ha en sånn historie også, men så gidder hun ikke allikevel 🤣

Garantert 🎯💯💯

• Nyttig 2
Skrevet
Guris skrev (44 minutter siden):

🤣 Hun ér faktisk morsom til tider. 

At hun liksom skal drasse med seg en bamse verden rundt hahahaha var det noen som trodde på det ?

Den bamse historien var litt for overdrevet til å tro på… Hvem trodde vel egentlig på den??🤔🤔 Not me

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Pigaloppa skrev (3 timer siden):

Den bamsen er ikke annerledes enn alle de hundrevis av klærne hun har shoppet, som blir slengt inne på et av rote rommene hennes og glemt. Hun kan ikke være helt god. Dama er over 30 og drasser med seg en gammel og slitt bamse for sympati?

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Og er det ikke litt vel upassende hvordan hun driver å sikler etter grekere på stranda nå? Hun har null respekt for naboen. Har også lagt merke til at hun ofte refererer til menn som «gutter», som i dette tilfelle med grekerne. Det sier vel en del om hvilket nivå hun er på mentalt.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Alfakrøllen skrev (2 minutter siden):

Og er det ikke litt vel upassende hvordan hun driver å sikler etter grekere på stranda nå? Hun har null respekt for naboen. Har også lagt merke til at hun ofte refererer til menn som «gutter», som i dette tilfelle med grekerne. Det sier vel en del om hvilket nivå hun er på mentalt.

Dama er fryktelig umoden.. Rett og slett flaut..

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...