Kyvol Skrevet fredag kl 18:44 #19181 Del Skrevet fredag kl 18:44 Sirah skrev (1 time siden): Sånn for å bidra: Hun fikk jo med litt av han i speilet i bilen og den personen hadde mørkt hår. Han fyren her er jo blond 😅 Æsj nå må jeg inn på Jodel igjen 🙈 Føflekker kan avsløre mye 😉😂det tenker hun ikke på😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 18:54 #19182 Del Skrevet fredag kl 18:54 Kyvol skrev (10 minutter siden): Føflekker kan avsløre mye 😉😂det tenker hun ikke på😂 Hahaha 😅😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet fredag kl 19:13 #19183 Del Skrevet fredag kl 19:13 (endret) Fansy skrev (2 timer siden): iwema på Instagram ryktes nå å være naboen på jodel om noen lurte.. 😂 og andre mener ho er reist hjem Igjen? Den fyren var i Mexico da Isabel var med naboen i Dubai. Så nei... Edit: Skjønner føflekkteorien. Så glem nei-et mitt. Edit 2: Men om dette faktisk er han, så er det hull i historiene hennes. For denne fyren var i Mexico da IR påstod å bli straffepult eller hva det nå var. Endret fredag kl 19:30 av lajlaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet fredag kl 19:13 #19184 Del Skrevet fredag kl 19:13 (endret) Sirah skrev (5 timer siden): Tusen takk 🤩❤️ Jeg skal lese litt etterpå! Men krokodillemage er krokodillemage.... Eh. Kan noen forklare meg hvorfor en 31 år gammel dame får bursdagssang og kake ca EN MÅNED etter bursdagen sin!? Endret fredag kl 19:20 av lajlaj 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 20:02 #19185 Del Skrevet fredag kl 20:02 lajlaj skrev (47 minutter siden): Igjen? Den fyren var i Mexico da Isabel var med naboen i Dubai. Så nei... Edit: Skjønner føflekkteorien. Så glem nei-et mitt. Edit 2: Men om dette faktisk er han, så er det hull i historiene hennes. For denne fyren var i Mexico da IR påstod å bli straffepult eller hva det nå var. Hun ønsker jo å holde han skjult, så det er garantert en million hull. lajlaj skrev (47 minutter siden): Men krokodillemage er krokodillemage.... Eh. Kan noen forklare meg hvorfor en 31 år gammel dame får bursdagssang og kake ca EN MÅNED etter bursdagen sin!? Absolutt. Men om krokodillen har hatt det greit, så er det jo strengt tatt ikke noe forskjell på krokodilleskinn eller kuskinn, sånn om man skal sette det på spissen… om dyrene har hatt det bra så klart!!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene J. Skrevet fredag kl 20:20 #19186 Del Skrevet fredag kl 20:20 (endret) lajlaj skrev (1 time siden): Men krokodillemage er krokodillemage.... Eh. Kan noen forklare meg hvorfor en 31 år gammel dame får bursdagssang og kake ca EN MÅNED etter bursdagen sin!? Nei, det går ikke. 🤣 Går fort mot jul. Stakkars fyren må si opp jobben. Blir en fulltidsjobb å gå all in og feire alle begivenhetene. Endret fredag kl 20:21 av Helene J. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 20:50 #19187 Del Skrevet fredag kl 20:50 Helene J. skrev (29 minutter siden): Nei, det går ikke. 🤣 Går fort mot jul. Stakkars fyren må si opp jobben. Blir en fulltidsjobb å gå all in og feire alle begivenhetene. 😅😅😅 Hver dag er en fest, er det ikke det de sier? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet fredag kl 21:31 #19188 Del Skrevet fredag kl 21:31 hei_paa_deg skrev (7 timer siden): Det fascinerer meg hvordan den eldste søsteren til Isabell takler at søsteren bader i luksus. Samme med Pilotfruen og hennes søsken som ikke har rike foreldre. Jeg har veldig rike nære, men jeg får ikke betalt husleie, klær og flotte reiser flere ganger i året. Hvorfor i alle dager skulle ikke eldste søster til Isabel være fornøyd? 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfakrøllen Skrevet fredag kl 22:13 #19189 Del Skrevet fredag kl 22:13 Naboen ser ut til å være kronisk neglebiter. Isabell har nok stresset han stakkars 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet fredag kl 22:26 #19190 Del Skrevet fredag kl 22:26 lajlaj skrev (3 timer siden): Igjen? Den fyren var i Mexico da Isabel var med naboen i Dubai. Så nei... Edit: Skjønner føflekkteorien. Så glem nei-et mitt. Edit 2: Men om dette faktisk er han, så er det hull i historiene hennes. For denne fyren var i Mexico da IR påstod å bli straffepult eller hva det nå var. Føflekkene matcher ikke på henda hahahha. De er nok like men ikke samme person er min mening 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet fredag kl 22:34 #19191 Del Skrevet fredag kl 22:34 Sveits35 skrev (1 time siden): Jeg har veldig rike nære, men jeg får ikke betalt husleie, klær og flotte reiser flere ganger i året. Hvorfor i alle dager skulle ikke eldste søster til Isabel være fornøyd? Men e r hun det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 01:52 #19192 Del Skrevet i går, 01:52 Alfakrøllen skrev (3 timer siden): Naboen ser ut til å være kronisk neglebiter. Isabell har nok stresset han stakkars Jeg så det samme for lenge siden. Han biter de helt ned, ikke veldig sjarmerende. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 01:57 #19193 Del Skrevet i går, 01:57 slipset skrev (9 timer siden): Den modellen de leide inn til shoot har jo null sjarm. Slik var det med forrige også. Må le litt av de filmsnuttene hvor hun poserer 100 ganger i minuttet 🙈 Hun så både sur og sint ut! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 07:52 #19194 Del Skrevet i går, 07:52 (endret) hei_paa_deg skrev (9 timer siden): Men e r hun det? Det burde hun. Er sjelden og ser på hennes snap. Gir hun uttrykk for å være misfornøyd? 🫢 Endret i går, 07:54 av Sveits35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 07:57 #19195 Del Skrevet i går, 07:57 Sveits35 skrev (4 minutter siden): Det burde hun. Er sjelden og ser på hennes snap. Gir hun uttrykk for å være misfornøyd? 🫢 Jeg syntes hun virker takknemlig for alt Isabel gjør for henne jeg? Men må innrømme at jeg ikke ser alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet i går, 08:11 #19196 Del Skrevet i går, 08:11 Virker som S MÅ være takknemlig. At I krever det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet i går, 08:35 #19197 Del Skrevet i går, 08:35 Jeg var faktisk redd for å bli skuffet. Sier sitt. Jeg tror hun håpte på en utenlands tur, og ikke på en resort i ørkenen. Denne dama er kravstor og urimelig. Jeg har fått avsmak og følger ikke med så mye lenger. I begynnelsen ble jeg fasinert og fikk med meg det meste. En ting jeg er overbevist om, planlegger naboen en liknende tur en annen gang så er det ikke godt nok for Isabel. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet i går, 08:36 #19198 Del Skrevet i går, 08:36 hei_paa_deg skrev (19 minutter siden): Virker som S MÅ være takknemlig. At I krever det. Det er nå en selvfølge at Shehed er takknemlig. Hun får mye og nå betaler I husleien hennes i en ganske romslig og kostbar leilighet. Jeg har fulgt S en stund og har ikke fått med meg noe annet enn at hun er takknemlig. Hvor har folk fått med seg at hun ikke er det??? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 08:52 #19199 Del Skrevet i går, 08:52 hei_paa_deg skrev (40 minutter siden): Virker som S MÅ være takknemlig. At I krever det. Det hadde vært s y k t å ikke være takknemlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 08:53 #19200 Del Skrevet i går, 08:53 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Det hadde vært s y k t å ikke være takknemlig. Enig. Hun kunne aldri bodd i Oslo eller holdt den levestandarden uten søsteren sin. Jeg hadde iallfall vært sykt takknemlig om det var meg! Dessverre er mitt søsken helt normal og ikke mangemillionær 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå