Fansy Skrevet torsdag kl 19:05 #19141 Del Skrevet torsdag kl 19:05 Guris skrev (1 time siden): Husker hvordan I hoppet og provoserte lamaen så den ble så frustrert at den spyttet på henne, og hun skrek og hylte av glede. I er ingen dyrevenn i det hele tatt. Kun ord som blir sagt for image og content. Man kan vel være glad i dyr. Og samtidig ikke kunne så mye om dem.. 😅 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet torsdag kl 19:18 #19142 Del Skrevet torsdag kl 19:18 Fansy skrev (9 minutter siden): Man kan vel være glad i dyr. Og samtidig ikke kunne så mye om dem.. 😅 Det er fult mulig ja. Jeg har jobbet med dyr i mange år (flere forskjellige typer dyr) og jeg slutter aldri å bli overrasket over kunnskapsnivået til folk. Jeg har snakket med folk som faktisk tror at kjøttet kommer fra frysedisken på Rema 1000. True story... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet torsdag kl 19:37 #19143 Del Skrevet torsdag kl 19:37 Sol2025 skrev (På 30.4.2025 den 21.28): Så godt å se noen kan være kritisk til hva I bedriver med uten å få høre man er en hater, en hetser, en forakter og gud vet hva. I har sikkert mange gode sider men er så viktig å få frem hvilke bedritne sider en influenser på størrelse I er driver med og står for. Forsett å være kritisk jenter 👏👏 Jeg forakter mennesker som bevisst og kalkulert ødelegger jorden vi lever på, med avtrykk som er så store at det nærmest er uopprettelig. Det er en berettiget forakt. Hun flyr verden rundt, uten å tenke på hva konsekvensene blir. Hun lever på et berg av ting, klær og vesker, som om en tid er søppel. Hun oppfordrer til et kjøpehysteri. Jeg forakter de handlingene når jeg ser isbjørnen som har mindre og mindre plass, fordi isen smelter, eller når jeg ser søppelfjell med klær strødd i afrikanske land, ogctil og med flytende i havet. Jeg forakter mennesker når regnskogen krymper, dyrearter forsvinner og jorda lever farlig, fordi VI som menneskehet, lever som storegoister, uten tanke på generasjoner etter oss. Og vi har ALLE et ansvar. Det ansvaret tar jeg og mange med meg, når vi vurderer om vi virkelig trenger den buksa, om vi virkelig behøver den flyturen, når vi sorterer søpla og bekymres over hvordan verden blir. Ja, jeg er full av forakt for handlinger som utelukkende støtter ens eget ego. 8 4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet torsdag kl 21:11 #19144 Del Skrevet torsdag kl 21:11 (endret) https://www.aftenposten.no/verden/i/Vz9va3/forventet-magisk-ferie-paa-maldivene-det-ble-ikke-som-de-hadde-trodd https://www.rundtekvator.no/2018/04/29/thilafushi-maldivenes-soppeloy/ skilpaddens skjenbe: https://www.vestagdermuseet.no/skilpaddenes-skjebne/ I dag er alle havskilpaddeartene utrydningstruet på grunn av menneskelige aktiviteter. Blant annet fordi menneskene var (og er, på tross av forbud) interessert i deres kjøtt, egg og skall, samt på grunn av fiske, byggeaktiviteter langs strandlinjer, ulovlig fangst og handel, samt forurensing. isabell er med på å dorsøple Maldivane og verden ellers med sitt forbruk. Og kjøper hund, delfin og skilpadder som en mager trøst… Endret i går, 00:30 av hei_paa_deg 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 06:56 #19145 Del Skrevet i går, 06:56 Håper noen tipser NOAH i Norge om dette kjøpet hennes, og at det får konsekvenser i form av negativ mediaeksponering. Jeg skrev en kritisk kommentar på Instagram, foreløpig ikke blokkert eller slettet. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 07:03 #19146 Del Skrevet i går, 07:03 lajlaj skrev (4 minutter siden): Håper noen tipser NOAH i Norge om dette kjøpet hennes, og at det får konsekvenser i form av negativ mediaeksponering. Jeg skrev en kritisk kommentar på Instagram, foreløpig ikke blokkert eller slettet. Isabel er ikke kjent for å slette kritiske folk. Dette veskekjøpet fortjener hun kritikk for! Hun gråter over skilpadder som lider uten å reflektere over krokodilleskinn? Dumskap eller dobbelmoralsk. Jeg håper hun adresserer dette og forklarer seg. Enten ved å endre seg eller stå for at hun driter i det. Det handler om troverdighet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 07:05 #19147 Del Skrevet i går, 07:05 (endret) Sveits35 skrev (1 minutt siden): Isabel er ikke kjent for å slette kritiske folk. Dette veskekjøpet fortjener hun kritikk for! Hun gråter over skilpadder som lider uten å reflektere over krokodilleskinn? Dumskap eller dobbelmoralsk. Jeg håper hun adresserer dette og forklarer seg. Enten ved å endre seg eller stå for at hun driter i det. Det handler om troverdighet. Pleier ikke folk å skrive her at hun blokkerer dem på snap? Er det kanskje søstra? Ja, jeg var inne og så på snappen i går og ble kvalm over den veska. Jeg har lest det som er lagt ut her først, og da blir det så ufattelig ekkelt. Spesielt når hun griner over en stakkars skilpadde og er såkalt dyrevenn. Endret i går, 07:06 av lajlaj 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 07:08 #19148 Del Skrevet i går, 07:08 lajlaj skrev (Akkurat nå): Pleier ikke folk å skrive her at hun blokkerer dem på snap? Er det kanskje søstra? Hun har blokkert en person på snap for ca et år siden og det var ille med ekstrem plaging gjentakende over lang tid. Det er det hun har sagt på snap i alle fall og jeg velger å tro at hun snakker sant om dette. Hun bør holde seg til sannheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet i går, 07:14 #19149 Del Skrevet i går, 07:14 Sveits35 skrev (4 minutter siden): Isabel er ikke kjent for å slette kritiske folk. Dette veskekjøpet fortjener hun kritikk for! Hun gråter over skilpadder som lider uten å reflektere over krokodilleskinn? Dumskap eller dobbelmoralsk. Jeg håper hun adresserer dette og forklarer seg. Enten ved å endre seg eller stå for at hun driter i det. Det handler om troverdighet. Jeg tror rett og slett dette er dumskap av henne. Det er ganske mye hun ikke har kunnskap om (selv de helt enkle ting) og dette er nok noe hun ikke har sjekket opp og orientert seg om (igjen). Hun må jo opplyses om ting av følgerne sine ganske ofte. Noe som er ganske ille når man er offentlig og stor influenser 🙈 Veldig kunnskapsrik er hun ikke. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet i går, 07:16 #19150 Del Skrevet i går, 07:16 Sveits35 skrev (6 minutter siden): Hun har blokkert en person på snap for ca et år siden og det var ille med ekstrem plaging gjentakende over lang tid. Det er det hun har sagt på snap i alle fall og jeg velger å tro at hun snakker sant om dette. Hun bør holde seg til sannheten. Men når hun er offentlig og blokkerer er det kun muligheten til å kommentere som blir borte. De kan fortsatt følge med på hennes story. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 07:18 #19151 Del Skrevet i går, 07:18 Heike72 skrev (1 minutt siden): Jeg tror rett og slett dette er dumskap av henne. Det er ganske mye hun ikke har kunnskap om (selv de helt enkle ting) og dette er nok noe hun ikke har sjekket opp og orientert seg om (igjen). Hun må jo opplyses om ting av følgerne sine ganske ofte. Noe som er ganske ille når man er offentlig og stor influenser 🙈 Veldig kunnskapsrik er hun ikke. Jeg hadde heller aldri reflekter over krokodilleskinn før dette «smalt». Men har ikke som hobby å samle på dyre vesker heller.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet i går, 07:33 #19152 Del Skrevet i går, 07:33 Sveits35 skrev (22 minutter siden): Isabel er ikke kjent for å slette kritiske folk. Dette veskekjøpet fortjener hun kritikk for! Hun gråter over skilpadder som lider uten å reflektere over krokodilleskinn? Dumskap eller dobbelmoralsk. Jeg håper hun adresserer dette og forklarer seg. Enten ved å endre seg eller stå for at hun driter i det. Det handler om troverdighet. Krokodiller er ikke søte vet du. Det er jo vitenskapelig bevist at søte dyr får mer støtte enn "stygge". Jeg digger krokodiller. Kinesisk alligator er faktisk dritsøt 😅 Men enig med dere. Denne dobbeltmoralen ser ikke bra ut. ---- Tydeligvis vellykket get away med naboen forøvrig 🤭 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet i går, 08:56 #19153 Del Skrevet i går, 08:56 Sveits35 skrev (1 time siden): Jeg hadde heller aldri reflekter over krokodilleskinn før dette «smalt». Men har ikke som hobby å samle på dyre vesker heller.. Du er kanskje ikke en stor influenser med stor følgerskare og påvirkningskraft heller? De har et stort ansvar for hva de fronter og ikke. Manglende kunnskap og tankegang gjør at I går på noen blemmer dessverre. Hun sier noe, men handler i strid med det hun sier. Hun sier at delfiner og skilpadder skal tas vare på og at dyr skal leve i frihet. Hun ønsker ikke å besøke steder der dyr er i fangenskap. Meeeeen kjøpe dyre vesker som er et resultat av fangenskap og dyremishandling det gjør hun. Forsøpling og forurensning bidrar hun også grovt til med bl.a. shopping-galskapen sin og alle flyturer 🙈🙈 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet i går, 09:11 #19154 Del Skrevet i går, 09:11 (endret) Jeg tenkte på en ting i går 😅 Det hadde vært SÅ interessant å se Isabel ta www.klimatesten.no 😂 Endret i går, 09:11 av refill La inn linken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet i går, 10:25 #19155 Del Skrevet i går, 10:25 Sirah skrev (15 timer siden): Det er fult mulig ja. Jeg har jobbet med dyr i mange år (flere forskjellige typer dyr) og jeg slutter aldri å bli overrasket over kunnskapsnivået til folk. Jeg har snakket med folk som faktisk tror at kjøttet kommer fra frysedisken på Rema 1000. True story... 💀 magisk manifesterte i frysedisken ja. Mye rart… men jeg selv syns det er spesielt at luksusmerker som hermes er så grådige at de ikke gidder å ta hensyn til dyrevelferd i produksjonen sin. Gjør seg enda mer lukrative i befolkningen. Flaut egt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet i går, 11:02 #19156 Del Skrevet i går, 11:02 (endret) refill skrev (1 time siden): Jeg tenkte på en ting i går 😅 Det hadde vært SÅ interessant å se Isabel ta www.klimatesten.no 😂 Basert på det vi vet om henne og om vi definerer Maldivene som "hytta" så kom det på 21880 kg CO2e Gjennomsnitt i Norge er på 7555 Endret i går, 11:02 av lajlaj 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miimosa Skrevet i går, 11:18 #19157 Del Skrevet i går, 11:18 Naboen har virkelig steppa up assa, må si meg imponert! Håper det blir dem jeg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet i går, 11:21 #19158 Del Skrevet i går, 11:21 Sveits35 skrev (4 timer siden): Isabel er ikke kjent for å slette kritiske folk. Dette veskekjøpet fortjener hun kritikk for! Hun gråter over skilpadder som lider uten å reflektere over krokodilleskinn? Dumskap eller dobbelmoralsk. Jeg håper hun adresserer dette og forklarer seg. Enten ved å endre seg eller stå for at hun driter i det. Det handler om troverdighet. Troverdighet og IR? Den troverdigheten hennes har vel vært mangelvare i mange år, så hvordan hun har tenkt å få troverdighet tilbake, tja det blir hard jobbing, som IR knapt gidder å forsøke seg på sikkert. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene J. Skrevet i går, 11:25 #19159 Del Skrevet i går, 11:25 (endret) Miimosa skrev (9 minutter siden): Naboen har virkelig steppa up assa, må si meg imponert! Håper det blir dem jeg. Naboen er gull! Blir det ikke han blir det ingen. Ingen andre som får feire bursdag to måneder i strekk. 😆 Begynte vel i mars. Endret i går, 11:28 av Helene J. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miimosa Skrevet i går, 11:30 #19160 Del Skrevet i går, 11:30 Helene J. skrev (2 minutter siden): Naboen er gull! Blir det ikke han blir det ingen. Ingen andre som får feire bursdag i to måneder i strekk. 😆 Ja så langt har ingen tålt hennes «nykker» så bra som naboen har! Han virker til å virkelig like henne for den hun her. Man skal ikke undervurdere menn som står like støtt og rolig selv når man oppfører seg loco. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå