Gjest Sol2025 Skrevet 1. mai #19101 Skrevet 1. mai firetoen skrev (5 timer siden): Jeg har sendt. Ikke blokkert. Blir spennende å se om hun adresserer dette i løpet av de neste dagene. Jeg er litt over middels interessert i vesker og ante faktisk ikke noe om dette før i dag. Muligens IR også har vært intetanende? Håper flere sender, regner med hun ikke har mulighet til å lese alle meldinger som kommer... Jeg og fulgte henne nå ikveld , ene og alene fordi hun må få realiteten inn i hode sitt! Så ser vi da hvem hun blokkerer! Du vet I og søstrene leser her inne🥴
Guris Skrevet 1. mai #19102 Skrevet 1. mai Murukleiven skrev (7 timer siden): Det er faktisk helt perverst. Hun gir med en hånd og tar med en annen. Det er jo bare et spill for galleriet alt sammen. Så glad i delfiner og skilpadder at hun nesten dåner av tanken men bruker kjapt en halv mill på en veske laget av en krokodille baby. Så hun fikk skatten refundert. Kr. 107.000 i refusjon, det er kjapt 680.000 brent på Hermès. Halvparten er ikke fint engang. En hel j*vla årslønn. Sykt. Helt enig i alt du skriver, tenk at det er 3 krokodille babier for én liten veske 😡 Og å se på hvor hoppende stolt I er over dette er helt tragiskt. 2 2
Gjest Sol2025 Skrevet 1. mai #19103 Skrevet 1. mai (endret) Isabel kom med en syk forklaring på snap om den dyrebare vesken, men jeg rakk ikke å ta en screenshot ,Noen andre som fikk den.Den var vekk på 5 sec.Hu der altså!! Søstrene følger med oss på KG og redigerer så det holder, jeg lover😂 Nå er nattskiftet over så da sier jeg Godnatt , snakkes imorgen😉 Endret 1. mai av Sol2025 ..
agent Skrevet 1. mai #19104 Skrevet 1. mai Natu skrev (7 timer siden): Diskutert på Raadsquad 😂 Hvordan skulle dette blodbadet vært mulig å diskutere når alt som ligner på kritikk blir sensurert. Ja du sier noe🙈🙈 der var jeg naiv 🤣😂 1 1
Sirah Skrevet 1. mai #19105 Skrevet 1. mai Sol2025 skrev (3 timer siden): Isabel kom med en syk forklaring på snap om den dyrebare vesken, men jeg rakk ikke å ta en screenshot ,Noen andre som fikk den.Den var vekk på 5 sec.Hu der altså!! Søstrene følger med oss på KG og redigerer så det holder, jeg lover😂 Nå er nattskiftet over så da sier jeg Godnatt , snakkes imorgen😉 Husker du sånn ca hva hun sa? Trodde jeg hadde sett alt igår for ville se om hun sa noe om vesken jeg også, men dette fikk jeg ikke med meg. Jeg HÅPER hun er like sjokkert som oss over det med de krokodillene! Ikke at det hjelper krokodillene, men da har man i det minste ikke bevist støttet dyremishandling. Med litt flaks så har jo Hermes også tatt seg sammen de siste 10 årene. Kunne ønske vi klarte å finne noen helt sikre kilder på at ting fremdeles var sånn, eller aller helst ikke sånn så klart. Jeg er også sikker på at de leser her inne alle sammen. Det hadde iallefall jeg gjort om jeg var dem. Det kommer jo faktisk mye konstruktivt her inne også! Det er også en av grunnene til at jeg syntes det er så viktig å holde diskusjonen konstruktiv og ikke bare direkte drittslenging. Jeg har iallefall ikke lyst til å være med å bidra til at de eventuelt får det enda kjipere med kompleksene sine. God natt 2 4
Sirah Skrevet 1. mai #19106 Skrevet 1. mai agent skrev (1 time siden): Ja du sier noe🙈🙈 der var jeg naiv 🤣😂 Trøst deg med at tanken var veldig god 😅 1
Korpsnerden Skrevet 1. mai #19107 Skrevet 1. mai Jeg la ikke merke til noen kommentar om vesken/dyremishandling. Men hva er greien med disse enorme blomsterbukettene hver gang I kommer med fly? Ikke er det praktisk å haste rundt på en flyplass med en enorm bukett, nå skal I rett videre på reise, de koster enormt med penger og jeg kunne skjønt det om noen man er glad i kommer tilbake fra en lang reise, men I har vært borte i to dager. Er dette vanlig i den kulturen de er oppdratt i, eller er det kun tilhørende "Princess treatment"-kategorien? 19
Sveits35 Skrevet 1. mai #19108 Skrevet 1. mai (endret) Korpsnerden skrev (5 minutter siden): Jeg la ikke merke til noen kommentar om vesken/dyremishandling. Men hva er greien med disse enorme blomsterbukettene hver gang I kommer med fly? Ikke er det praktisk å haste rundt på en flyplass med en enorm bukett, nå skal I rett videre på reise, de koster enormt med penger og jeg kunne skjønt det om noen man er glad i kommer tilbake fra en lang reise, men I har vært borte i to dager. Er dette vanlig i den kulturen de er oppdratt i, eller er det kun tilhørende "Princess treatment"-kategorien? Rami går i lære hos Isabel og er «godt opplært». Jeg synes også det er tåpelig og spesielt etter en 48 timers tur i Norge. Nå er Rami MYE mer fornuftig enn Isabel da og kjøper disse bukettene i en billigere del av Dubai og ikke på flyplassen der de koster mange tusen kroner. Jeg såg han gjorde det på en snap for noen uker siden i alle fall, så det gjorde han nok i går også. Slik jeg har forstått han, så sparer han og tenker langsiktig. Litt påvirket blir han nok av sløsingen, men håper virkelig ikke han også blir «ødelagt». Endret 1. mai av Sveits35 3 1
Sveits35 Skrevet 1. mai #19109 Skrevet 1. mai Sirah skrev (28 minutter siden): Husker du sånn ca hva hun sa? Trodde jeg hadde sett alt igår for ville se om hun sa noe om vesken jeg også, men dette fikk jeg ikke med meg. Jeg HÅPER hun er like sjokkert som oss over det med de krokodillene! Ikke at det hjelper krokodillene, men da har man i det minste ikke bevist støttet dyremishandling. Med litt flaks så har jo Hermes også tatt seg sammen de siste 10 årene. Kunne ønske vi klarte å finne noen helt sikre kilder på at ting fremdeles var sånn, eller aller helst ikke sånn så klart. Jeg er også sikker på at de leser her inne alle sammen. Det hadde iallefall jeg gjort om jeg var dem. Det kommer jo faktisk mye konstruktivt her inne også! Det er også en av grunnene til at jeg syntes det er så viktig å holde diskusjonen konstruktiv og ikke bare direkte drittslenging. Jeg har iallefall ikke lyst til å være med å bidra til at de eventuelt får det enda kjipere med kompleksene sine. God natt Så enig i at det er viktig å holde diskusjonen konstruktiv. Drittslenging, brukerangrep og divers har en tendens til å blomstre i perioder. Det forsøpler tråden. 5
agent Skrevet 1. mai #19110 Skrevet 1. mai Korpsnerden skrev (41 minutter siden): Jeg la ikke merke til noen kommentar om vesken/dyremishandling. Men hva er greien med disse enorme blomsterbukettene hver gang I kommer med fly? Ikke er det praktisk å haste rundt på en flyplass med en enorm bukett, nå skal I rett videre på reise, de koster enormt med penger og jeg kunne skjønt det om noen man er glad i kommer tilbake fra en lang reise, men I har vært borte i to dager. Er dette vanlig i den kulturen de er oppdratt i, eller er det kun tilhørende "Princess treatment"-kategorien? Content 🤮 4
agent Skrevet 1. mai #19111 Skrevet 1. mai Sirah skrev (1 time siden): Husker du sånn ca hva hun sa? Trodde jeg hadde sett alt igår for ville se om hun sa noe om vesken jeg også, men dette fikk jeg ikke med meg. Jeg HÅPER hun er like sjokkert som oss over det med de krokodillene! Ikke at det hjelper krokodillene, men da har man i det minste ikke bevist støttet dyremishandling. Med litt flaks så har jo Hermes også tatt seg sammen de siste 10 årene. Kunne ønske vi klarte å finne noen helt sikre kilder på at ting fremdeles var sånn, eller aller helst ikke sånn så klart. Jeg er også sikker på at de leser her inne alle sammen. Det hadde iallefall jeg gjort om jeg var dem. Det kommer jo faktisk mye konstruktivt her inne også! Det er også en av grunnene til at jeg syntes det er så viktig å holde diskusjonen konstruktiv og ikke bare direkte drittslenging. Jeg har iallefall ikke lyst til å være med å bidra til at de eventuelt får det enda kjipere med kompleksene sine. God natt Var inne å tittet på snap, ikke ett ord om det bestialske kjøpet. 😡 2 2
ivfmamma78 Skrevet 1. mai #19112 Skrevet 1. mai agent skrev (36 minutter siden): Content 🤮 Haha skulle akkurat til å skrive det samme. Kun for content. Orker ikke se på snap fra noen i familien Rasd lengre. 😆 Føler alt er kun for content og ingenting har rot i virkeligheten. Er så langt unna normalen at det blir kvalmt. 2 2 4
Hallepalle2 Skrevet 1. mai #19113 Skrevet 1. mai ivfmamma78 skrev (6 minutter siden): Haha skulle akkurat til å skrive det samme. Kun for content. Orker ikke se på snap fra noen i familien Rasd lengre. 😆 Føler alt er kun for content og ingenting har rot i virkeligheten. Er så langt unna normalen at det blir kvalmt. Men hvordan kan man bli provosert over å se content på en kommersiell kanal? Det er vel ingen som tror at man følger den ekte familien. 6
ivfmamma78 Skrevet 1. mai #19114 Skrevet 1. mai Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Men hvordan kan man bli provosert over å se content på en kommersiell kanal? Det er vel ingen som tror at man følger den ekte familien. Tror det som provoserer meg mest er sløsing. Blomster, mat, klær og vesker. Mye som bare går rett i søpla. Derfor orker ikke jeg følge. 5 6
Hallepalle2 Skrevet 1. mai #19115 Skrevet 1. mai ivfmamma78 skrev (4 minutter siden): Tror det som provoserer meg mest er sløsing. Blomster, mat, klær og vesker. Mye som bare går rett i søpla. Derfor orker ikke jeg følge. Ja, jeg tenker at det er en hårfin balanse for henne. Hun har blitt så stor pga forbruket, reisene og drama, men så er det slik at de fleste av følgerne er mennesker med helt normal økonomi som får en emmen smak i munnen av å se noen bruke flere årslønninger på en svipptur og å gråte over en skilpadde i ett øyeblikk for så å bære rundt på en krokodilleskinnveske i det andre. For ikke å snakke om belastningen på miljøet både med de utallige flyreisene og innkjøp av klær som aldri blir brukt. 2 13
ivfmamma78 Skrevet 1. mai #19116 Skrevet 1. mai Hallepalle2 skrev (20 minutter siden): Ja, jeg tenker at det er en hårfin balanse for henne. Hun har blitt så stor pga forbruket, reisene og drama, men så er det slik at de fleste av følgerne er mennesker med helt normal økonomi som får en emmen smak i munnen av å se noen bruke flere årslønninger på en svipptur og å gråte over en skilpadde i ett øyeblikk for så å bære rundt på en krokodilleskinnveske i det andre. For ikke å snakke om belastningen på miljøet både med de utallige flyreisene og innkjøp av klær som aldri blir brukt. Haha ja glemte drama ja. Alt dramaet med bursdagsfeiring og naboen. Usannsynlige forventninger som ikke henger på greip. Det var faktisk det som gjorde at jeg slutte å se på snappen hennes. Ble så virkelighetsfjernt. Og syns oppriktig synd på naboen. 😂 . 4 1
Janmar Skrevet 1. mai #19117 Skrevet 1. mai Natu skrev (11 timer siden): Diskutert på Raadsquad 😂 Hvordan skulle dette blodbadet vært mulig å diskutere når alt som ligner på kritikk blir sensurert. Jeg ble blokka fra raadsquad fordi jeg mente anantara var finere enn joali. Vipps blokkert. Ikke fikk jeg noe godt svar på hvorfor. Bare at jeg var ufin. Og det vet jeg at jeg ikke var. Men tydeligvis kan man ikke få mene noe sånt heller uten å bli kasta ut. 4 3
Pigaloppa Skrevet 1. mai #19118 Skrevet 1. mai Murukleiven skrev (14 timer siden): Det er faktisk helt perverst. Hun gir med en hånd og tar med en annen. Det er jo bare et spill for galleriet alt sammen. Så glad i delfiner og skilpadder at hun nesten dåner av tanken men bruker kjapt en halv mill på en veske laget av en krokodille baby. Så hun fikk skatten refundert. Kr. 107.000 i refusjon, det er kjapt 680.000 brent på Hermès. Halvparten er ikke fint engang. En hel j*vla årslønn. Sykt. Tre krokodille babyer har jeg lest 2
Gjest Sol2025 Skrevet 1. mai #19119 Skrevet 1. mai (endret) Sirah skrev (4 timer siden): Husker du sånn ca hva hun sa? Trodde jeg hadde sett alt igår for ville se om hun sa noe om vesken jeg også, men dette fikk jeg ikke med meg. Jeg HÅPER hun er like sjokkert som oss over det med de krokodillene! Ikke at det hjelper krokodillene, men da har man i det minste ikke bevist støttet dyremishandling. Med litt flaks så har jo Hermes også tatt seg sammen de siste 10 årene. Kunne ønske vi klarte å finne noen helt sikre kilder på at ting fremdeles var sånn, eller aller helst ikke sånn så klart. Jeg er også sikker på at de leser her inne alle sammen. Det hadde iallefall jeg gjort om jeg var dem. Det kommer jo faktisk mye konstruktivt her inne også! Det er også en av grunnene til at jeg syntes det er så viktig å holde diskusjonen konstruktiv og ikke bare direkte drittslenging. Jeg har iallefall ikke lyst til å være med å bidra til at de eventuelt får det enda kjipere med kompleksene sine. God natt Det var ikke noe hun sa, det var skrevet ganske mye men jeg rakk ikke å få det med meg hva som stod der. Det var borte på sekunder🥴 Tør ikke gjengi noe så lenge jeg ikke rakk å ta screenshot . Der har jeg lært🥴 Endret 1. mai av Sol2025
Gjest Sol2025 Skrevet 1. mai #19120 Skrevet 1. mai Janmar skrev (1 time siden): Jeg ble blokka fra raadsquad fordi jeg mente anantara var finere enn joali. Vipps blokkert. Ikke fikk jeg noe godt svar på hvorfor. Bare at jeg var ufin. Og det vet jeg at jeg ikke var. Men tydeligvis kan man ikke få mene noe sånt heller uten å bli kasta ut. Blir ikke overrasket. Spennende å se om det jeg skrev kommer opp eller om jeg blir blokkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå