Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hei_paa_deg
Skrevet

Mange som hentet “goodiebags” fra Hermès disse to døgnene. Sykt sykt sykt. Isabell og resten av jengen…

Gjest Sol2025
Skrevet (endret)
Lawyer skrev (21 minutter siden):

Hu virker jo høy på snap i dag. En er ganske bra narcissist når en sitter i baksetet i bilen til typa til sidra og skravler i vei på snap. Eier virkelig ingen skam hu

Forsiktig nå og det er ment i beste mening😊 Flere har påpekt høy og da tror jeg du mener høy på seg selv😉 Og ja hun kan ha tendenser til å være narcissist men for alt i verden ikke si Isabel ER det her inne på KG.

Endret av Sol2025
.
Gjest Sol2025
Skrevet
hei_paa_deg skrev (24 minutter siden):

Mange som hentet “goodiebags” fra Hermès disse to døgnene. Sykt sykt sykt. Isabell og resten av jengen…

Takk fanden for det når de her i Norge har solgt for 1 mill. Det er bare sykt som du sier og patetisk!

Skrevet

Håper flere sender linker over dyremishandlingen bak Birkin til I, så kanskje hun får det med seg. Jane Birkin ønsket faktisk at Hermès skiftet navn på den i krokodilleskinn i 2015 pga dyremishandling 🙈

https://headlines.peta.org/diy-hermes-birkin-bag/

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes hun spiller offer veldig ofte. Oppveksten har vært tøff men hvor lenge skal historien melkes? Hun drar frem shiroq når hun skal høste sympati fra følgere,blir så feil i mine øyne. Hun vingler fram og tilbake om alt og jeg  klarer ikke se at hun er voksen.Hun har fine sider også.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Gjest Sol2025
Skrevet
Heike72 skrev (5 minutter siden):

Håper flere sender linker over dyremishandlingen bak Birkin til I, så kanskje hun får det med seg. Jane Birkin ønsket faktisk at Hermès skiftet navn på den i krokodilleskinn i 2015 pga dyremishandling 🙈

Selv følger jeg ikke I lenger men er stygt redd for at dersom noen sender slike linker til I så kommer blokkeringen frem.  Er lov å håpe hun tar det til seg dersom noen sender linker til henne.

Skrevet
Heike72 skrev (11 minutter siden):

Jeg har sendt. Ikke blokkert. Blir spennende å se om hun adresserer dette i løpet av de neste dagene.

Jeg er litt over middels interessert i vesker og ante faktisk ikke noe om dette før i dag. Muligens IR også har vært intetanende?

Håper flere sender, regner med hun ikke har mulighet til å lese alle meldinger som kommer... 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (12 timer siden):

Jeg har også sett deler av den, HELT FORFERDELIG GRUSOMT🤬😡🤬.

Har det blitt diskutert på Raadsquad?

Diskutert på Raadsquad 😂 Hvordan skulle dette blodbadet  vært mulig å diskutere når alt som ligner på kritikk blir sensurert. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Gjest Helene J.
Skrevet

Blir det privatfly med naboen? Hadde vært kult om han hadde målbundet Prinsessen skikkelig. 😉 Fått stoppet alt vissvasset om at han ikke går all in. 

Skrevet

Jeg håper hun blokkerer meg så jeg blir tvunget til å slutte og følge henne. Jeg vil slutte men klarer det ikke. Altså er jeg falsk selv for jeg er jo med på å finansiere denne idiotiske veska🙈

Screenshot_20250430-235257.png

• Liker 4
  • Hjerte 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Forbedringspotensiale har vi vel alle 😅 Takk for det, jeg må innrømme at jeg er ganske nysgjerrig på hvem du var før, men jeg forstår om du ikke ønsker å røpe det :)

Tar en stor leep her. Bp anyone?

• Liker 1
Gjest Sol2025
Skrevet
Moni123 skrev (30 minutter siden):

Tar en stor leep her. Bp anyone?

Spekulasjoner bryter mot reglene!

Gjest Sol2025
Skrevet
Natu skrev (31 minutter siden):

Jeg håper hun blokkerer meg så jeg blir tvunget til å slutte og følge henne. Jeg vil slutte men klarer det ikke. Altså er jeg falsk selv for jeg er jo med på å finansiere denne idiotiske veska🙈

👏👏👏

Skrevet
Sveits35 skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke orket å se på noen linker som er lagt ut her i dag, men tviler ikke på at de krokodillene har lidd. Da blir den hysteriske dansen på Hermès enda mer patetisk og tankevekkende. At det er så overfladiske ting som gjør Isabel overlykkelig, når hun gjentar seg til det kjedsommelige at hun fremdeles egentlig bare er lille enkle uskyldige shirog som finner glede i de små enkle ting… 

Har du sluttet med forsvaret av IR?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Sol2025
Skrevet
Istapp skrev (Akkurat nå):

Har du sluttet med forsvaret av IR?

Den var vel under magebelte vel!

Skrevet
Sol2025 skrev (3 minutter siden):

Den var vel under magebelte vel!

Nei, det er et oppriktig spørsmål. @Sveits35har vært en iherdig forsvarer av det IR har gjort. @Sveits35har flere ganger hakket på meg for det jeg har skrevet i tråden her. Derfor spør jeg, det er jo lov å skifte mening. Slik IR har oppført seg og vist sin dobbelmoral i de siste månedene, så kan jo noen og enhver få øyene opp for hva som foregår.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Gjest Sol2025
Skrevet (endret)
Istapp skrev (11 minutter siden):

Nei, det er et oppriktig spørsmål. @Sveits35har vært en iherdig forsvarer av det IR har gjort. @Sveits35har flere ganger hakket på meg for det jeg har skrevet i tråden her. Derfor spør jeg, det er jo lov å skifte mening. Slik IR har oppført seg og vist sin dobbelmoral i de siste månedene, så kan jo noen og enhver få øyene opp for hva som foregår.

Har lite lyst å diskutere brukere her men det er lov å se hvordan visse brukere kan forandre seg og ta til seg og få lov å forandre meninger og se at ting ikke er svart/ hvitt med enkelte…ganske mange influensere. Ser hva du mener da jeg selv har opplevd Sveits på det verste, men i det minste se at brukere kan ta til seg informasjon og ikke tråkke på de. Min mening. Når det er sagt syns jeg du er en fantastisk ressurs her inne på KG med gode innlegg… til tider litt aggressiv men det er lov😉

Endret av Sol2025
.
Skrevet
Sol2025 skrev (43 minutter siden):

Har lite lyst å diskutere brukere her men det er lov å se hvordan visse brukere kan forandre seg og ta til seg og få lov å forandre meninger og se at ting ikke er svart/ hvitt med enkelte…ganske mange influensere. Ser hva du mener da jeg selv har opplevd Sveits på det verste, men i det minste se at brukere kan ta til seg informasjon og ikke tråkke på de. Min mening. Når det er sagt syns jeg du er en fantastisk ressurs her inne på KG med gode innlegg… til tider litt aggressiv men det er lov😉

Takk! Ditto!

• Liker 1
Skrevet (endret)
Natu skrev (4 timer siden):

Supert, flott gjort av deg 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Endret av Guris
  • Liker 5
Skrevet (endret)
Guris skrev (3 minutter siden):

Til alle som sender meldinger til I vedr. dyremishandligen for de stygge veskene 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Endret av Guris
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...