Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

chanel har tapt 3,5 bill dollar siden Januar og selger veskene sine med 40% rabatt til sine Vip kunder

Hvor har du sett dette?

Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

chanel har tapt 3,5 bill dollar siden Januar og selger veskene sine med 40% rabatt til sine Vip kunder

Tull. Tvert imot rapporterte Chanel en omsetningsvekst på 14,6 % i 2023, med inntekter på 19,7 milliarder dollar og et nettoresultat på 4,7 milliarder dollar . Det finnes ingen offentlig informasjon som støtter et tap på 3,5 milliarder dollar i 2024 eller 2025. Selv om det har vært en viss nedgang i etterspørselen i Nord-Amerika og Kina, har selskapet fortsatt å vokse globalt!

Et google søk viser at det finnes ingen bekreftede rapporter om at Chanel tilbyr 40 % rabatt til VIP-kunder. Tvert imot er Chanel kjent for å opprettholde høye priser og eksklusivitet. I mars 2024 oversteg prisen på deres klassiske medium flap-veske 10 000 euro!!

Kilde https://businesspostbd.com/lander?utm_source=chatgpt.com

• Nyttig 6
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

Jepp det gjorde hun. Hun sa hun hadde planer med dem i dag. Hun var jo også på middag med andre venner igår, men de fleste der ville ikke være med på snap og det respekterte hun. 

Ja jeg fikk m meg det. Poenget er at hadde det ikke vært for vesken, hadde hun vel ikke kommet. Hun kommer jo kun enten i jobbsammenheng ell som nå, å hente en veske. Det jeg ville feem til var at jeg har ikke fått med meg at hun kommer for å besøke venna sine som nr 1. og ikke bare å besøke fordi hun egt skal noe annet. 

• Nyttig 5
Skrevet
Vanilje70 skrev (14 minutter siden):

Ja jeg fikk m meg det. Poenget er at hadde det ikke vært for vesken, hadde hun vel ikke kommet. Hun kommer jo kun enten i jobbsammenheng ell som nå, å hente en veske. Det jeg ville feem til var at jeg har ikke fått med meg at hun kommer for å besøke venna sine som nr 1. og ikke bare å besøke fordi hun egt skal noe annet. 

Hæ? 

• Liker 3
Skrevet (endret)
firetoen skrev (1 time siden):

Hæ? 

Ja, enig. Hun har jo møtt dem hver gang hun er i Oslo. Ikke alltud hun filmer, men har jo sett her og da jeg fulgte henne at hun var på tur å treffe dem. 

Storm i vannglass? ( ikke deg men hen du siterte).

Endret av Moni123
  • Liker 2
Skrevet
Vanilje70 skrev (1 time siden):

Da skjønner jeg hva du mener.

Gjest Helene J.
Skrevet (endret)
Sølvpilen skrev (34 minutter siden):

Dette var helt forferdelig å se og dette støtter Isabel 😪.

Det er slik de rike holder på. Kjøper alt som er dyrt og "flott" , enten det er bra eller dårlig, og gir litt til veldedighet for å lette på samvittigheten. Og kanskje for å få litt kred fra andre.

Det virker som om det bare er å lage noe ræl, sette prisen til himmels og de velstående kaster seg over det. Tenk bare på de kjøleskapsmagnetene fra Maldivene. Plastikk og harry. Noen få ting kostet over 3000 kr!!!

Endret av Helene J.
Skrevet
agent skrev (20 timer siden):

Dobbelmoralsk 🤬hun kunne ikke se aper i fangenskap, men dette helt ok.🤮😡

https://investigations.peta.org/crocodile-alligator-slaughter-hermes/

Hvis noen sender henne denne videoen blir de blokkert! Hun er for egoistisk til å bry seg om tortur og drap på dyr, så lenge hun kan gå med disse stygge veskene i alle mulige farger.

Sjekk også ut videoer fra strutse farmene til Hérmes. Se hva de stakkars fuglene må igjennomgå for at sånne som I skal bruke vesker laget av huden deres.

Sataniskt !

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Guris skrev (36 minutter siden):

Hvis noen sender henne denne videoen blir de blokkert! Hun er for egoistisk til å bry seg om tortur og drap på dyr, så lenge hun kan gå med disse stygge veskene i alle mulige farger.

Sjekk også ut videoer fra strutse farmene til Hérmes. Se hva de stakkars fuglene må igjennomgå for at sånne som I skal bruke vesker laget av huden deres.

Sataniskt !

Det er helt forferdelig 😪🤬😪🤬 Jeg skjønner ikke hvordan mann kan hylle og støtte dette. Lurer på hvor lenge hun kan holde på med umoralske handlinger , hennes samarbeidspartner er like ille som lar dette pågå. Men hun kan vell bare feie det under flagget traumatisk barndom. Som alt annet. Shame on you IR🤬🤬

• Liker 1
  • Nyttig 11
Gjest hei_paa_deg
Skrevet (endret)

grusomt alt av verdier 😩

Endret av hei_paa_deg
Gjest Helene J.
Skrevet (endret)
Lana01 skrev (På 28.4.2025 den 22.31):

Jeg er enig 😃Synes  den var lekker 🤩Hadde jeg hatt hennes økonomi , hadde jeg gjort det samme 

og nei du kan ikke få en identisk fra Kina, altså .Men nå kommer det jo an på øyet som ser 

Hadde jeg hatt hennes økonomi, hadde jeg allikevel vist litt måtehold i ny og ne, fordi det hadde gitt meg en god følelse. Som f.eks å bo på et helt vanlig hotellrom for ei natt.

Endret av Helene J.
Skrevet
Guris skrev (53 minutter siden):

Sataniskt !

Har du link? Dette vil jeg gjerne se, men vil gjerne vite at filmen jeg ser er reel 😢

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (26 minutter siden):

Har du link? Dette vil jeg gjerne se, men vil gjerne vite at filmen jeg ser er reel 😢

Jeg vet ikke hvordan Jeg legger ved link her, men gå til YouTube og søk 'ostrich farm' Hermes så vil du se masse videoer fra grusomhetene bak disse forferdelige veskene. PETA har sikkert disse videoene på hjemmesiden deres også.

Kanskje du kan legge ved linker her !?

Det er så groteskt at Jeg ikke ville brukt disse veskene om Jeg ble betalt millioner. Jeg ser kun lidelse når Jeg ser disse veskene.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Guris skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke hvordan Jeg legger ved link her, men gå til YouTube og søk 'ostrich farm' Hermes så vil du se masse videoer fra grusomhetene bak disse forferdelige veskene. PETA har sikkert disse videoene på hjemmesiden deres også.

Kanskje du kan legge ved linker her !?

Det er så groteskt at Jeg ikke ville brukt disse veskene om Jeg ble betalt millioner. Jeg ser kun lidelse når Jeg ser disse veskene.

Takk! Skal gå inn å kikke litt senere når jeg har litt bedre tid. Finner jeg noe skal jeg poste link her. 

Med så mye fokus det er på dyrevelferd så er det jo helt horribelt om store firmaer som Hermes ikke følger det opp! Det hadde jo ikke kostet dem en halv kalori å legge om driften til noe som er mer dyrevennlig vil jeg tro.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Takk! Skal gå inn å kikke litt senere når jeg har litt bedre tid. Finner jeg noe skal jeg poste link her. 

Med så mye fokus det er på dyrevelferd så er det jo helt horribelt om store firmaer som Hermes ikke følger det opp! Det hadde jo ikke kostet dem en halv kalori å legge om driften til noe som er mer dyrevennlig vil jeg tro.

Det er enkelt å lage flotte vesker uten huden til dyr, ja.

Screenshot_2025-04-30-12-45-43-77_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

Screenshot_2025-04-30-12-41-41-58_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

https://youtu.be/CfGmLZhEpbE?si=Hn3OoGHmvSlSys-Y   Fant denne videoen fra 2016 YouTube .😪😪

Fytti f***.... Jeg orker ikke se hele engang. Men ser den er fra 2016, er dette fremdeles reelt i 2025? Jeg tviler ikke altså, jeg liker bare å tro at verden har gått fremover 😭

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Fytti f***.... Jeg orker ikke se hele engang. Men ser den er fra 2016, er dette fremdeles reelt i 2025? Jeg tviler ikke altså, jeg liker bare å tro at verden har gått fremover 😭

Samme nå ja, Jeg ser masse slike videoer på Instagram på reels som kommer opp. PETA har sikkert noen nye videoer på sidene sine.

Og dette er det I ukritiskt støtter og jubler over samtidig som hun gråter for 1 skilpadde, som til og med har det fint.

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...