Hatsumomo Skrevet mandag kl 18:51 #18981 Del Skrevet mandag kl 18:51 Korpsnerden skrev (4 minutter siden): Drømmeveska i drømmefargen, selv om jeg foretrekker Hermes i "vanlig" skinn (ikke eksotisk). Den er det verdt å bruke penger på i motsetning til mye av det andre hun kjøper. Skjønner at ikke alle er enig det altså 😂 Skjønner at det er en investering såklart, men pene er ikke veskene, ei heller praktisk slik de brukes og hvem tør å gå rundt med en veske til en million på armen? IR tør jo knapt å gå rundt med klokken sin, kun i 1 land liksom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene J. Skrevet mandag kl 18:53 #18982 Del Skrevet mandag kl 18:53 (endret) @KorpsnerdenDa er det bedre å være korpsnerd. Får mye Tuba for en mill. 😉😆 Endret mandag kl 18:53 av Helene J. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 19:15 #18983 Del Skrevet mandag kl 19:15 Murukleiven skrev (39 minutter siden): Tror at det er sånn at du får presentert en eller to vesker. Du må velge i fra det de viser deg. Hun sa hun skulle hjem for å hente en Kelly men dette er jo en exotic Birkin 25. Koster sikkert en mill. Du kan få identisk fra Kina for kr2000 lol Ja man står jo på venteliste for å få presentert en veske man kanskje ikke vil ha engang Man får sette opp et par valg og har man flaks får man et av ønskene sine oppfylt. Den er sikkert svindyr ja.... Billigere enn 2000kr også 😅 Korpsnerden skrev (28 minutter siden): Drømmeveska i drømmefargen, selv om jeg foretrekker Hermes i "vanlig" skinn (ikke eksotisk). Den er det verdt å bruke penger på i motsetning til mye av det andre hun kjøper. Skjønner at ikke alle er enig det altså 😂 Enig i at de er finere i vanlig skinn og jeg ville også hatt i en mer nøytral farge 😅 Men for all del, denne er jo virkelig et "samleobjekt" så skjønner veldig godt at hun er happy med dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet mandag kl 19:23 #18984 Del Skrevet mandag kl 19:23 Sirah skrev (6 minutter siden): Ja man står jo på venteliste for å få presentert en veske man kanskje ikke vil ha engang Man får sette opp et par valg og har man flaks får man et av ønskene sine oppfylt. Den er sikkert svindyr ja.... Billigere enn 2000kr også 😅 Enig i at de er finere i vanlig skinn og jeg ville også hatt i en mer nøytral farge 😅 Men for all del, denne er jo virkelig et "samleobjekt" så skjønner veldig godt at hun er happy med dette! Hun som alltid skryter av hva ting koster. Holder hun det hemmelig hva hun betalte for vesken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet mandag kl 19:46 #18985 Del Skrevet mandag kl 19:46 Sveits35 skrev (21 minutter siden): Hun som alltid skryter av hva ting koster. Holder hun det hemmelig hva hun betalte for vesken? Jeg måtte også inn å se på den. Absolutt ikke fin, men det interessante her er jo hva den kostet. Noen som vet? 💸💸💸💸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet mandag kl 20:00 #18986 Del Skrevet mandag kl 20:00 Helene J. skrev (1 time siden): @KorpsnerdenDa er det bedre å være korpsnerd. Får mye Tuba for en mill. 😉😆 😂😂😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet mandag kl 20:31 #18987 Del Skrevet mandag kl 20:31 Korpsnerden skrev (1 time siden): Drømmeveska i drømmefargen, selv om jeg foretrekker Hermes i "vanlig" skinn (ikke eksotisk). Den er det verdt å bruke penger på i motsetning til mye av det andre hun kjøper. Skjønner at ikke alle er enig det altså 😂 Jeg er enig 😃Synes den var lekker 🤩Hadde jeg hatt hennes økonomi , hadde jeg gjort det samme og nei du kan ikke få en identisk fra Kina, altså .Men nå kommer det jo an på øyet som ser osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet mandag kl 20:37 #18988 Del Skrevet mandag kl 20:37 Korpsnerden skrev (36 minutter siden): 😂😂😂 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet mandag kl 21:07 #18989 Del Skrevet mandag kl 21:07 Syk verden. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet mandag kl 21:36 #18990 Del Skrevet mandag kl 21:36 hei_paa_deg skrev (28 minutter siden): Syk verden. Aldri vært mer enig ! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet mandag kl 22:50 #18991 Del Skrevet mandag kl 22:50 Det er noe med det når man er uføretrygdet og du ser folk kjøpe en veske som kunne betalt siste rest av lånet ditt.. 😂 Nei, det var verken en sjalu eller bitter kommentar. Det var mer en sånn "if only" 😂 7 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene J. Skrevet i går, 03:34 #18992 Del Skrevet i går, 03:34 (endret) refill skrev (4 timer siden): Det er noe med det når man er uføretrygdet og du ser folk kjøpe en veske som kunne betalt siste rest av lånet ditt.. 😂 Nei, det var verken en sjalu eller bitter kommentar. Det var mer en sånn "if only" 😂 Forstår deg så godt! ❣ Jeg så nettopp jubelscener fra Spania på NRK, hvor folk fikk strømmen tilbake. Det rørte meg så. Det var kontrast til å se storyen til I. på Instagram. Uff. Endret i går, 03:42 av Helene J. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivfmamma78 Skrevet i går, 04:25 #18993 Del Skrevet i går, 04:25 refill skrev (5 timer siden): Det er noe med det når man er uføretrygdet og du ser folk kjøpe en veske som kunne betalt siste rest av lånet ditt.. 😂 Nei, det var verken en sjalu eller bitter kommentar. Det var mer en sånn "if only" 😂 Jeg også tenker ofte på at den shoppingturen hennes kunne vært meg og mine barns billett inn i eiendomsmarkedet. For henne er det bare småpenger. Strør rundt seg med penger som kunne betydd så mye for mange. Så virkelighetsfjernt. 5 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet i går, 05:16 #18994 Del Skrevet i går, 05:16 (endret) Nå måtte jeg også inn å se på veska😂 Grei veske, men jeg så mer for meg å betale 499,- for no sånt🤷♀️😂 Herregud for et sykt opplegg...Hadde hun sett en tilsvarende veske på typ HM så hadde hun nok ikke syns at det var den fiiiineste vesken i hele verden, det er fordi det er birkin og bare derfor! Sykt at det kan være sånn....... Endret i går, 05:17 av Flowerina 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet i går, 05:44 #18995 Del Skrevet i går, 05:44 Flowerina skrev (26 minutter siden): Nå måtte jeg også inn å se på veska😂 Grei veske, men jeg så mer for meg å betale 499,- for no sånt🤷♀️😂 Herregud for et sykt opplegg...Hadde hun sett en tilsvarende veske på typ HM så hadde hun nok ikke syns at det var den fiiiineste vesken i hele verden, det er fordi det er birkin og bare derfor! Sykt at det kan være sånn....... Jeg hadde ikke kjøpt den veska til 499,- en gang. Absolutt ikke fin (i mine øyne). 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 23 timer siden #18996 Del Skrevet 23 timer siden Har hun sagt noe om pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23 timer siden #18997 Del Skrevet 23 timer siden Sveits35 skrev (11 timer siden): Hun som alltid skryter av hva ting koster. Holder hun det hemmelig hva hun betalte for vesken? Teflonhjernen skrev (9 minutter siden): Har hun sagt noe om pris? Jeg har ikke hørt henne nevne pris i alle fall 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 22 timer siden #18998 Del Skrevet 22 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Jeg har ikke hørt henne nevne pris i alle fall 🫣 Kommer nok 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21 timer siden #18999 Del Skrevet 21 timer siden Teflonhjernen skrev (23 minutter siden): Kommer nok 😅 Garantert 😅 Vil tro hun venter med det til hun er tilbake i Dubai så hun ikke blir ranet på Gardemoen 😅 Men dette er jo en veldig sjelden utgave så vil tro den koster litt. Hva koster en vanlig Birkin? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 21 timer siden #19000 Del Skrevet 21 timer siden Sirah skrev (2 timer siden): Jeg har ikke hørt henne nevne pris i alle fall 🫣 Har hun ikke tidligere sagt 1 million? Tror hun har snakket om denne før, da hun var på venteliste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå