Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er hun unntatt loven ang. å merke med reklame, når hun bruker produktene/klærene sine ?

Veit det ble ett problem for Careless og By Lien. 

Screenshot_20250428_091116_Snapchat.jpg

Screenshot_20250428_091010_Snapchat.jpg

Endret av agent
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Er hun unntatt loven ang. å merke med reklame, når hun bruker produktene/klærene sine ?

Isabel er vel en av de normalt sett flinkeste til akkurat dette. Men nå er vel strengt tatt ivorie i Dubai; Isabel bor i Dubai. Og Snapchat er en internasjonal plattform. Så jeg tror ikke hun er bundet av de norske lovene her 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Johannadee skrev (7 timer siden):

Hotellet ligner litt på Danske båten?

Jeg visste det minna meg om noe jeg har sett før!! Det ligner definitvt på danskebåten 🤣🤣🤣

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Som Fancy skriver så må hun vel strengt tatt ikke følge norske regler da hun faktisk ikke bor i Norge. Syntes hun stort sett er veldig flink til å merke med reklame. Hun er definitivt en av de bedre på akkurat det.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Sirah skrev (12 minutter siden):

Som Fancy skriver så må hun vel strengt tatt ikke følge norske regler da hun faktisk ikke bor i Norge. Syntes hun stort sett er veldig flink til å merke med reklame. Hun er definitivt en av de bedre på akkurat det.

Siterer meg selv for kom på noe mer:

Vet hun fikk dette spørsmålet engang og da svarte hun at hun valgte å følge norske regler så langt det lot seg gjøre selv om hun bodde i Dubai fordi hun stort sett har et norsk publikum :) Mulig dette burde vært merket, men det kan jo glippe for alle. Jeg kan ikke reglene godt nok.

Endret av Sirah
rettet på en veldig tungvinn setning
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Om man markedsfører produkter overfor norske kunder er man bundet av norske markedsføringsregler, selv om man bor/jobber i utlandet.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Johannadee skrev (11 timer siden):

Hotellet ligner litt på Danske båten?

Ja tenkte det samme og de gammle Kiel fergene. Samme wibe der. Ikke veldig imponerende bare veldig harry.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Gjest hei_paa_deg
Skrevet

Dårlig stilt når de må stjele med seg gadgets fra rommet. 

Skrevet
hei_paa_deg skrev (3 minutter siden):

Hva har hun stjålet?

Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Om man markedsfører produkter overfor norske kunder er man bundet av norske markedsføringsregler, selv om man bor/jobber i utlandet.

Dette vet du garantert bedre enn meg :)

Skrevet
firetoen skrev (1 time siden):

Hva har hun stjålet?

Sidra og Rami tømte badene for Hermes-flasker, og Sidra og Isabel dro i tøflene derfra. 

Ellers så jeg på Karen sin story i dag, tror det gikk 15(!!) pump med søsterens parfyme før hun gikk ut døren. 

• Liker 1
Skrevet
Neket skrev (21 minutter siden):

Sidra og Rami tømte badene for Hermes-flasker, og Sidra og Isabel dro i tøflene derfra. 

Det er ikke å stjele. Det er inkludert i prisen. 

• Nyttig 3
Skrevet
Neket skrev (1 time siden):

Ellers så jeg på Karen sin story i dag, tror det gikk 15(!!) pump med søsterens parfyme før hun gikk ut døren. 

Virkelig klasse over The Raads🙈15 pump??da stinker man,usj🤮 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke det der veskehysteriet, men så har jeg ikke noe spesielt til over for vesker. Ingen av IR sine vesker er spesielt fine og ihvertfall ikke syntes jeg de er fine nok til prisen de selges for.

Den eneste vesken for første gang jeg faktisk har tenkt dritlekker om var Hermes vesken Annijor postet her om dagen, den var leeekker. Nå ville ikke hun avsløre prisen og like greit det, men den var det nærmeste jeg kan tenke meg nok er VERDT  sin eventuelle pris. I tillegg til at den passer stilen hennes fullstendig.

Men IR føler jeg ikke har noe preferanse for smak på de veskene hun kjøper, virker som det bare kjøpes fordi vesken er merket den er, flere av veskene hun har «dånt» over syntes jeg har vært direkte stygge 🙈

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet

Dama er over 30 år, oppfører seg som en hormonell tenåring 🙈..flaut.. hun virker jo å bli "høy" når hun får brukt mest mulig penger💸💸

• Nyttig 14
Skrevet
Hatsumomo skrev (13 minutter siden):

Jeg skjønner ikke det der veskehysteriet, men så har jeg ikke noe spesielt til over for vesker. Ingen av IR sine vesker er spesielt fine og ihvertfall ikke syntes jeg de er fine nok til prisen de selges for.

Den eneste vesken for første gang jeg faktisk har tenkt dritlekker om var Hermes vesken Annijor postet her om dagen, den var leeekker. Nå ville ikke hun avsløre prisen og like greit det, men den var det nærmeste jeg kan tenke meg nok er VERDT  sin eventuelle pris. I tillegg til at den passer stilen hennes fullstendig.

Men IR føler jeg ikke har noe preferanse for smak på de veskene hun kjøper, virker som det bare kjøpes fordi vesken er merket den er, flere av veskene hun har «dånt» over syntes jeg har vært direkte stygge 🙈

Nå ble jeg nysgjerrig på vesken til Annijor.

• Liker 1
Skrevet
Alauda skrev (27 minutter siden):

Nå ble jeg nysgjerrig på vesken til Annijor.

Om ikke jeg husker helt feil så var det en sort Hermes Constanse. Mye mulig jeg husker feil.

Not my cup of tea, men jeg er mer lik Isabel i veskesmak enn Anniken 😅 For all del, veldig mange av Isabel sine vesker syntes jeg er blodharry og for mye, men en del av dem liker jeg :)

• Liker 1
Skrevet
hei_paa_deg skrev (4 timer siden):

Det er ikke akkurat billig å bo der og disse tingene er jo inkludert. Er vel ingen som bruker dette de har brukt etter dem uansett, så dette er ikke å stjele. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Tror at det er sånn at du får presentert en eller to vesker. Du må velge i fra det de viser deg. Hun sa hun skulle hjem for å hente en Kelly men dette er jo en exotic Birkin 25. Koster sikkert en mill. Du kan få identisk fra Kina for kr2000 lol 

• Nyttig 3
Skrevet

Drømmeveska i drømmefargen,  selv om jeg foretrekker Hermes i "vanlig" skinn (ikke eksotisk). Den er det verdt å bruke penger på i motsetning til mye av det andre hun kjøper. Skjønner at ikke alle er enig det altså 😂

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...