Heike72 Skrevet 27. april #18941 Skrevet 27. april Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Håper virkelig hun få flere følgere for hu er ei skikkelig herlig dame å følge, men må si jeg savner Kitty Kingdom og Kelvin for tiden 😏 Snakker dere egentlig om noe som har med denne tråden å gjøre?? 4 3
Hatsumomo Skrevet 27. april #18942 Skrevet 27. april Heike72 skrev (1 minutt siden): Snakker dere egentlig om noe som har med denne tråden å gjøre?? Å nei!! GUNFIGHT AT DAWN 1 6
Murukleiven Skrevet 27. april #18943 Skrevet 27. april Veldig fin gest av IR å lage en liten bachelorette fest til hennes Ivorie ansatt. Ikke for å være en k*dd, jeg hadde aldri hatt råd til å booke et hotellrom på Burj Al Arab, men til å være et 7-stjerners hotell, ser det skikkelig harry ut. 14
Sirah Skrevet 27. april #18944 Skrevet 27. april Murukleiven skrev (1 minutt siden): Veldig fin gest av IR å lage en liten bachelorette fest til hennes Ivorie ansatt. Ikke for å være en k*dd, jeg hadde aldri hatt råd til å booke et hotellrom på Burj Al Arab, men til å være et 7-stjerners hotell, ser det skikkelig harry ut. Helt enig med deg i at det er harry! Men det har vi jo diskutert i denne tråden før: Smaken til oss norske/europeere er tydeligvis ganske ulik smaken de har i midtøsten 8
Amber Skrevet 27. april #18945 Skrevet 27. april Murukleiven skrev (2 timer siden): Veldig fin gest av IR å lage en liten bachelorette fest til hennes Ivorie ansatt. Ikke for å være en k*dd, jeg hadde aldri hatt råd til å booke et hotellrom på Burj Al Arab, men til å være et 7-stjerners hotell, ser det skikkelig harry ut. Det var skikkelig ulekkert faktisk🙈 Hvis min kollega/venn alltid drassa med seg både søster og bror (og mor) på alt så hadde jeg faktisk reagert. Ingen gjør det. 6 7
Lawyer Skrevet 27. april #18946 Skrevet 27. april Murukleiven skrev (2 timer siden): Veldig fin gest av IR å lage en liten bachelorette fest til hennes Ivorie ansatt. Ikke for å være en k*dd, jeg hadde aldri hatt råd til å booke et hotellrom på Burj Al Arab, men til å være et 7-stjerners hotell, ser det skikkelig harry ut. Finnes nok finere hoteller i Dubai ja🫣 6
Cessy Skrevet 27. april #18947 Skrevet 27. april Hvilke venninner var egentlig med på bursdagsfeiringeb? Jeg så kun Ivory jentene,Rami og Sidrs 2 5
Lawyer Skrevet 27. april #18948 Skrevet 27. april Cessy skrev (5 minutter siden): Hvilke venninner var egentlig med på bursdagsfeiringeb? Jeg så kun Ivory jentene,Rami og Sidrs Så vel et glimt av hu ene Olsson
Gjest hei_paa_deg Skrevet 27. april #18949 Skrevet 27. april Skjønner ikke. Er de i Det Hvite hus nå - hos Trump?
Granneman82 Skrevet 27. april #18950 Skrevet 27. april hei_paa_deg skrev (9 minutter siden): Skjønner ikke. Er de i Det Hvite hus nå - hos Trump? Hæ?🤣🤣
Sveits35 Skrevet 27. april #18951 Skrevet 27. april (endret) Amber skrev (37 minutter siden): Det var skikkelig ulekkert faktisk🙈 Hvis min kollega/venn alltid drassa med seg både søster og bror (og mor) på alt så hadde jeg faktisk reagert. Ingen gjør det. Sidra har jobbet som Ivories modell og Rami er blitt brukt som fotograf, så de er nok regnet som en del av teamet. Endret 27. april av Sveits35 6
Teflonhjernen Skrevet 27. april #18952 Skrevet 27. april hei_paa_deg skrev (29 minutter siden): Skjønner ikke. Er de i Det Hvite hus nå - hos Trump? 😆😆😆
Lawyer Skrevet 27. april #18953 Skrevet 27. april Sier som shania Twain; that don’t impress me much😝 15
Natu Skrevet 27. april #18954 Skrevet 27. april Jeg lurer på hva Isabel hadde gjort, hvis naboen var ute og feiret bursdagen sin, og la ut på sin Snap story flere bilder av en søt servitrise og kommenterte hvor hot hun var? Hadde det passert? Ref. kelneren i går hun likte så godt. 12
Sirah Skrevet 27. april #18955 Skrevet 27. april Natu skrev (54 minutter siden): Jeg lurer på hva Isabel hadde gjort, hvis naboen var ute og feiret bursdagen sin, og la ut på sin Snap story flere bilder av en søt servitrise og kommenterte hvor hot hun var? Hadde det passert? Ref. kelneren i går hun likte så godt. Ja akkurat den reagerte jeg på også. Altså, jeg er helt enig i at han så bra ut, men tviler på at kjæresten min hadde satt veldig stor pris på at jeg delte det med halve verden 😬 3
Lawyer Skrevet 27. april #18956 Skrevet 27. april Natu skrev (55 minutter siden): Jeg lurer på hva Isabel hadde gjort, hvis naboen var ute og feiret bursdagen sin, og la ut på sin Snap story flere bilder av en søt servitrise og kommenterte hvor hot hun var? Hadde det passert? Ref. kelneren i går hun likte så godt. Hu må jo hele tiden kommentere om hu har skrivd med noen eller datet noen. Har et voldsomt bekreftelses behov. Ref han som spurte og sidra var taken. 4
Gjest Sol2025 Skrevet 27. april #18957 Skrevet 27. april Lawyer skrev (4 timer siden): Så vel et glimt av hu ene Olsson Tror ikke de var med. Om du ser på Olsson snap så var de nok ikke det. Venninne var nok ikke med.
Gjest Sol2025 Skrevet 27. april #18958 Skrevet 27. april Natu skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hva Isabel hadde gjort, hvis naboen var ute og feiret bursdagen sin, og la ut på sin Snap story flere bilder av en søt servitrise og kommenterte hvor hot hun var? Hadde det passert? Ref. kelneren i går hun likte så godt. Tenkte tanken jeg og. Hjelpes meg for ett drama det hadde blitt.
Gjest Sol2025 Skrevet 27. april #18959 Skrevet 27. april hei_paa_deg skrev (3 timer siden): Skjønner ikke. Er de i Det Hvite hus nå - hos Trump? 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå