Heike72 Skrevet 14 timer siden #18921 Del Skrevet 14 timer siden Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Håper virkelig hun få flere følgere for hu er ei skikkelig herlig dame å følge, men må si jeg savner Kitty Kingdom og Kelvin for tiden 😏 Snakker dere egentlig om noe som har med denne tråden å gjøre?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #18922 Del Skrevet 14 timer siden Heike72 skrev (1 minutt siden): Snakker dere egentlig om noe som har med denne tråden å gjøre?? Å nei!! GUNFIGHT AT DAWN 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murukleiven Skrevet 10 timer siden #18923 Del Skrevet 10 timer siden Veldig fin gest av IR å lage en liten bachelorette fest til hennes Ivorie ansatt. Ikke for å være en k*dd, jeg hadde aldri hatt råd til å booke et hotellrom på Burj Al Arab, men til å være et 7-stjerners hotell, ser det skikkelig harry ut. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10 timer siden #18924 Del Skrevet 10 timer siden Murukleiven skrev (1 minutt siden): Veldig fin gest av IR å lage en liten bachelorette fest til hennes Ivorie ansatt. Ikke for å være en k*dd, jeg hadde aldri hatt råd til å booke et hotellrom på Burj Al Arab, men til å være et 7-stjerners hotell, ser det skikkelig harry ut. Helt enig med deg i at det er harry! Men det har vi jo diskutert i denne tråden før: Smaken til oss norske/europeere er tydeligvis ganske ulik smaken de har i midtøsten 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8 timer siden #18925 Del Skrevet 8 timer siden Murukleiven skrev (2 timer siden): Veldig fin gest av IR å lage en liten bachelorette fest til hennes Ivorie ansatt. Ikke for å være en k*dd, jeg hadde aldri hatt råd til å booke et hotellrom på Burj Al Arab, men til å være et 7-stjerners hotell, ser det skikkelig harry ut. Det var skikkelig ulekkert faktisk🙈 Hvis min kollega/venn alltid drassa med seg både søster og bror (og mor) på alt så hadde jeg faktisk reagert. Ingen gjør det. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 8 timer siden #18926 Del Skrevet 8 timer siden Murukleiven skrev (2 timer siden): Veldig fin gest av IR å lage en liten bachelorette fest til hennes Ivorie ansatt. Ikke for å være en k*dd, jeg hadde aldri hatt råd til å booke et hotellrom på Burj Al Arab, men til å være et 7-stjerners hotell, ser det skikkelig harry ut. Finnes nok finere hoteller i Dubai ja🫣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessy Skrevet 8 timer siden #18927 Del Skrevet 8 timer siden Hvilke venninner var egentlig med på bursdagsfeiringeb? Jeg så kun Ivory jentene,Rami og Sidrs 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 7 timer siden #18928 Del Skrevet 7 timer siden Cessy skrev (5 minutter siden): Hvilke venninner var egentlig med på bursdagsfeiringeb? Jeg så kun Ivory jentene,Rami og Sidrs Så vel et glimt av hu ene Olsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet 7 timer siden #18929 Del Skrevet 7 timer siden Skjønner ikke. Er de i Det Hvite hus nå - hos Trump? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 7 timer siden #18930 Del Skrevet 7 timer siden hei_paa_deg skrev (9 minutter siden): Skjønner ikke. Er de i Det Hvite hus nå - hos Trump? Hæ?🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 7 timer siden #18931 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Amber skrev (37 minutter siden): Det var skikkelig ulekkert faktisk🙈 Hvis min kollega/venn alltid drassa med seg både søster og bror (og mor) på alt så hadde jeg faktisk reagert. Ingen gjør det. Sidra har jobbet som Ivories modell og Rami er blitt brukt som fotograf, så de er nok regnet som en del av teamet. Endret 7 timer siden av Sveits35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 7 timer siden #18932 Del Skrevet 7 timer siden hei_paa_deg skrev (29 minutter siden): Skjønner ikke. Er de i Det Hvite hus nå - hos Trump? 😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 7 timer siden #18933 Del Skrevet 7 timer siden Sier som shania Twain; that don’t impress me much😝 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 6 timer siden #18934 Del Skrevet 6 timer siden Jeg lurer på hva Isabel hadde gjort, hvis naboen var ute og feiret bursdagen sin, og la ut på sin Snap story flere bilder av en søt servitrise og kommenterte hvor hot hun var? Hadde det passert? Ref. kelneren i går hun likte så godt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5 timer siden #18935 Del Skrevet 5 timer siden Natu skrev (54 minutter siden): Jeg lurer på hva Isabel hadde gjort, hvis naboen var ute og feiret bursdagen sin, og la ut på sin Snap story flere bilder av en søt servitrise og kommenterte hvor hot hun var? Hadde det passert? Ref. kelneren i går hun likte så godt. Ja akkurat den reagerte jeg på også. Altså, jeg er helt enig i at han så bra ut, men tviler på at kjæresten min hadde satt veldig stor pris på at jeg delte det med halve verden 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 5 timer siden #18936 Del Skrevet 5 timer siden Natu skrev (55 minutter siden): Jeg lurer på hva Isabel hadde gjort, hvis naboen var ute og feiret bursdagen sin, og la ut på sin Snap story flere bilder av en søt servitrise og kommenterte hvor hot hun var? Hadde det passert? Ref. kelneren i går hun likte så godt. Hu må jo hele tiden kommentere om hu har skrivd med noen eller datet noen. Har et voldsomt bekreftelses behov. Ref han som spurte og sidra var taken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2025 Skrevet 3 timer siden #18937 Del Skrevet 3 timer siden Lawyer skrev (4 timer siden): Så vel et glimt av hu ene Olsson Tror ikke de var med. Om du ser på Olsson snap så var de nok ikke det. Venninne var nok ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2025 Skrevet 3 timer siden #18938 Del Skrevet 3 timer siden Natu skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hva Isabel hadde gjort, hvis naboen var ute og feiret bursdagen sin, og la ut på sin Snap story flere bilder av en søt servitrise og kommenterte hvor hot hun var? Hadde det passert? Ref. kelneren i går hun likte så godt. Tenkte tanken jeg og. Hjelpes meg for ett drama det hadde blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2025 Skrevet 3 timer siden #18939 Del Skrevet 3 timer siden hei_paa_deg skrev (3 timer siden): Skjønner ikke. Er de i Det Hvite hus nå - hos Trump? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johannadee Skrevet 35 minutter siden #18940 Del Skrevet 35 minutter siden Hotellet ligner litt på Danske båten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå