fredsliijle Skrevet 17 timer siden #18901 Del Skrevet 17 timer siden Hatsumomo skrev (15 minutter siden): Det blir like mye drama med neste års bursdag, neste Valentines, neste julegave etc. For han klarer ikke være mer observant, huske alle hennes ønsker, behov og needs akkurat slik hun har fortalt han (enten det var 3 mnd siden hun sa det eller 2 år siden) slik et 100% PERFEKT MENNESKE såklart gjør. Men INGEN klarer dette, bare i hennes hode. Det spiller ingen rolle om det er Naboen eller noen andre, det mennesket eksisterer jo ikke og ihvertfall eksisterer det ikke i flere år fremover noe jeg kan tenke meg at hun kommer til å forvente. Så får en håpe hun ikke blir helt Suzy på bursdagsmiddagen idag, tar kontakt med Naboen for å syte, mase og klage litt mer med han og vi ser iløpet av natten - "det er over for godt nå" - så blir det noen dager med skal hun gi han en sjanse siden de tross alt skal på turen torsdag og engasjement flyr i taket frem til hun har bestemt seg og ja, såklart gir han en sjanse for det er jo CONTENT med stor C. Hahaahahahahah🤣🤣🤣🤣🤣 eg klarer ikke mer😄😄👏👏👏👏 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 17 timer siden #18902 Del Skrevet 17 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet 16 timer siden #18903 Del Skrevet 16 timer siden Hvorfor avviser snap alle rapporteringer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 15 timer siden #18904 Del Skrevet 15 timer siden Bendie skrev (1 minutt siden): Hun har mye personlighet, men lever et kjedelig liv. Tar hun grep derimot kan hun lykkes. Synes det var koselig å se på henne før, når hun snappa om hunden og det vanlige livet. Så ble kopi av IR og Rami med snapping av Tv skjermen, menyer osv. Da ble det for dumt, jaget etter den gule stjerna med null content. Samme gjelder for Rami, så følger ingen av dem nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 15 timer siden #18905 Del Skrevet 15 timer siden agent skrev (9 minutter siden): Synes det var koselig å se på henne før, når hun snappa om hunden og det vanlige livet. Så ble kopi av IR og Rami med snapping av Tv skjermen, menyer osv. Da ble det for dumt, jaget etter den gule stjerna med null content. Samme gjelder for Rami, så følger ingen av dem nå. Tror nok det ikke livet hun lever nå er nok. Jeg synes også hun og Gucci er fine sammen, men det bringer neppe mye penger i kassen. Om hun poster mer variert og deler av livet i Oslo, muligens hun har større sjanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 15 timer siden #18906 Del Skrevet 15 timer siden Moni123 skrev (21 timer siden): Jeg anser denne siden generelt er en side som snakker både positivt og konstruktivt (og kanskje litt overrasket og ja negativt) om hva I gjør og sier. Men så popper det inn noen i ny og ne om utseendet hennes og stygge ting om henne. Og det er gjerne nick man ikke har sett før. Bare noe jeg har observert. Ikke at jeg er så aktiv, men leser det meste. Det sammenfaller 100 % med det jeg også observerer. Plutselig ramler det inn et ekkokammer av nye brukere som er fullstendig usaklige, hetsende, poster bilder som viser nedsettende ting referert til utseende etc. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 14 timer siden #18907 Del Skrevet 14 timer siden Bendie skrev (8 minutter siden): Tror nok det ikke livet hun lever nå er nok. Jeg synes også hun og Gucci er fine sammen, men det bringer neppe mye penger i kassen. Om hun poster mer variert og deler av livet i Oslo, muligens hun har større sjanse. Helt enig👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 14 timer siden #18908 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Hatsumomo skrev (3 timer siden): Det blir like mye drama med neste års bursdag, neste Valentines, neste julegave etc. For han klarer ikke være mer observant, huske alle hennes ønsker, behov og needs akkurat slik hun har fortalt han (enten det var 3 mnd siden hun sa det eller 2 år siden) slik et 100% PERFEKT MENNESKE såklart gjør. Men INGEN klarer dette, bare i hennes hode. Det spiller ingen rolle om det er Naboen eller noen andre, det mennesket eksisterer jo ikke og ihvertfall eksisterer det ikke i flere år fremover noe jeg kan tenke meg at hun kommer til å forvente. Så får en håpe hun ikke blir helt Suzy på bursdagsmiddagen idag, tar kontakt med Naboen for å syte, mase og klage litt mer med han og vi ser iløpet av natten - "det er over for godt nå" - så blir det noen dager med skal hun gi han en sjanse siden de tross alt skal på turen torsdag og engasjement flyr i taket frem til hun har bestemt seg og ja, såklart gir han en sjanse for det er jo CONTENT med stor C. Er jo lansering i morgen, så passer bra da m litt grining før kl 18. Endret 14 timer siden av Vanilje70 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 14 timer siden #18909 Del Skrevet 14 timer siden Sol2025 skrev (2 minutter siden): Skikkelig på krigsstien i kveld, ser jeg! Den stien skal du få gå opp selv! Jeg har bare lest de siste 6 sidene deres med dritt, og svart på 2 % av det. Den kommentaren din her er et eksempel på enda mer ditt og utrolig lite saklig diskusjon. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 14 timer siden #18910 Del Skrevet 14 timer siden agent skrev (1 time siden): Det veit vi ikke. Du tror det du leser, jeg tror på det jeg leser. Uansett Hun fikk tilbud om å si opp jobben selv eller bli sagt opp av arbeidsgiver. Jeg så på snappen hennes da hun forklarte at hun hadde sagt opp. Hun var rimelig forbanna på arbeidsgiver husker jeg. Ja det så jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14 timer siden #18911 Del Skrevet 14 timer siden Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene J. Skrevet 14 timer siden #18912 Del Skrevet 14 timer siden Sol Rampelyset skrev (11 minutter siden): Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. Fint at det vises tydelig hvem som er admin. 🙋♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissyMa Skrevet 14 timer siden #18913 Del Skrevet 14 timer siden Jeg leser at mange syns Isabel er kravstor mht naboen og bursdagsfeiring, men jeg forstår henne litt. Mannen min er lik naboen; han kan godt love meg en reise i forbindelse med bursdag e.l. Jeg gleder meg, men når bursdagen kommer, har han glemt det ut, eller har tatt på seg en jobb. Når jeg minner han på det, blir han litt satt ut; men det er slett ikke sikkert det blir noe likevel! Han har heldigvis andre gode kvaliteter, så vi klarer oss - MEN, de der forventningene han gir er jævla irriterende! Kan selvsagt ikke sammenlignes med budsjettet til Isabel og co, men skuffende er det 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14 timer siden #18914 Del Skrevet 14 timer siden MissyMa skrev (5 minutter siden): Jeg leser at mange syns Isabel er kravstor mht naboen og bursdagsfeiring, men jeg forstår henne litt. Mannen min er lik naboen; han kan godt love meg en reise i forbindelse med bursdag e.l. Jeg gleder meg, men når bursdagen kommer, har han glemt det ut, eller har tatt på seg en jobb. Når jeg minner han på det, blir han litt satt ut; men det er slett ikke sikkert det blir noe likevel! Han har heldigvis andre gode kvaliteter, så vi klarer oss - MEN, de der forventningene han gir er jævla irriterende! Kan selvsagt ikke sammenlignes med budsjettet til Isabel og co, men skuffende er det 😅 Så klart kan man forstå det litt. Som tidligere skrevet i tråden så er min mann også fullstendig sjanseløs på slikt. Han kan også love noe som han har glemt ca 2 sekunder senere. Forskjellen er at jeg (og sikkert du) rister det av oss og går videre. Isabel sin verden går fullstendig i grus. Tror de fleste kan relatere til skuffelsen, men ikke til reaksjonen….. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 13 timer siden #18915 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Sirah skrev (8 minutter siden): Så klart kan man forstå det litt. Som tidligere skrevet i tråden så er min mann også fullstendig sjanseløs på slikt. Han kan også love noe som han har glemt ca 2 sekunder senere. Forskjellen er at jeg (og sikkert du) rister det av oss og går videre. Isabel sin verden går fullstendig i grus. Tror de fleste kan relatere til skuffelsen, men ikke til reaksjonen….. Tro noe kan relateres til barndommen. At svik blir større. Hun trenger langt mer bekreftelse. Vil også tro om hun blir trygg, er hun en som blir… At dette verdsettes nesten høyest, om ikke høyest. Endret 13 timer siden av Bendie 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 13 timer siden #18916 Del Skrevet 13 timer siden Vanilje70 skrev (52 minutter siden): Er jo lansering i morgen, så passer bra da m litt grining før kl 18. Forbauser ikke meg😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13 timer siden #18917 Del Skrevet 13 timer siden Bendie skrev (11 minutter siden): Tro noe kan relateres til barndommen. At svik blir større. Hun trenger langt mer bekreftelse. Vil også tro om hun blir trygg, er hun en som blir… At dette verdsettes nesten høyest, om ikke høyest. Det kan helt sikkert relateres til barndommen ja. Det er vel en typisk «traumereaksjon», uten at jeg skal påberope meg enorm kunnskap om slikt… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissyMa Skrevet 13 timer siden #18918 Del Skrevet 13 timer siden Sirah skrev (56 minutter siden): Så klart kan man forstå det litt. Som tidligere skrevet i tråden så er min mann også fullstendig sjanseløs på slikt. Han kan også love noe som han har glemt ca 2 sekunder senere. Forskjellen er at jeg (og sikkert du) rister det av oss og går videre. Isabel sin verden går fullstendig i grus. Tror de fleste kan relatere til skuffelsen, men ikke til reaksjonen….. Ja, jeg går selvsagt videre uten mer drama - men jeg kan gjenkjenne følelsene hennes. Hun er nok traumatisert ift barndommen, det er heldigvis ikke jeg. ❤️ Jeg kan nøyes med å kjefte i vei, og hvis jeg har flaks vippser han meg noen penger som trøst 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 11 timer siden #18919 Del Skrevet 11 timer siden Vanilje70 skrev (2 timer siden): Er jo lansering i morgen, så passer bra da m litt grining før kl 18. Absolutt enig. Tror siste greie med naboen var tull! Staga. Det var ingen "slutt" mellom dem. Men er litt nysgjerrig om han var med på det, eller uvitende om dramaet I lagde. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11 timer siden #18920 Del Skrevet 11 timer siden MissyMa skrev (1 time siden): Ja, jeg går selvsagt videre uten mer drama - men jeg kan gjenkjenne følelsene hennes. Hun er nok traumatisert ift barndommen, det er heldigvis ikke jeg. ❤️ Jeg kan nøyes med å kjefte i vei, og hvis jeg har flaks vippser han meg noen penger som trøst 😂 😅😅 samme her, men da har jeg virkelig flaks! Ja følelsene kan man absolutt kjenne igjen. For de aller fleste er (heldigvis) reaksjonen bare en smule overkill. Det er vel det de fleste reagerer på, ikke at hun har følelsene i seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå