Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sol2025
Skrevet
Bendie skrev (2 minutter siden):

Du skriver virkelig her at en vet at brystene er operert. Vet du dette eller ikke? 

Spør I og søstrene du så får du nok svar.

Skrevet
Sol2025 skrev (46 minutter siden):

Hvor ser du I eier 50% ? Når jeg påstår hun kun er ansiktet  utad er pågrunn av at hun har overhodet ikke noe med produksjon, designet osv i de to selskapene. Det eneste hun har med selskapene å gjøre er å reklamere for de på snap og Instagram.

Sol2025 skrev (8 minutter siden):

Har da slettes ikke påstått noe som helst når det det gjelder eierskap, jeg har spurt om dere kan vise meg det og det gjorde du nå! Slutt å lage ting som ikke har rot i sannhet! 

Du kommer med påstander over  her som er ganske så drøye , og noe som  du overhode og tydeligvis ikke vet noe om 

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Sol2025 skrev (3 minutter siden):

Spør I og søstrene du så får du nok svar.

IR har flere ganger påpekt at Sidra har naturlige bryster… så det hverken trenger eller ønsker jeg. Men du svarte forøvrig ikke på spørsmålet mitt. 

• Nyttig 12
Gjest Sol2025
Skrevet
Lana01 skrev (3 minutter siden):

Du kommer med påstander over  her som er ganske så drøye , og noe som  du overhode og tydeligvis ikke vet noe om 

Nå må du komme frem med hvilke påstander jeg kommer med når det gjelder eierskapet! Eierskap og at I er kun ansiktet utad er to forskjellige ting men det har du tydeligvis ikke evne til å forstå!

Skrevet (endret)
Sol2025 skrev (5 minutter siden):

Derfor går jeg heller ikke lenger med dette eller svarer mer på dette. Spør I og søstrene så får du helt sikkert svar.

Ja, greit å innse at man må gi seg når man ikke har noe fra virkeligheten å komme med.

Endret av Heike72
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)

Nå må du komme frem med hvilke påstander jeg kommer med når det gjelder eierskapet! Eierskap og at I er kun ansiktet utad er to forskjellige ting men det har du tydeligvis ikke evne til å forstå!

at hun har overhodet ikke noe med produksjon, designet osv i de to selskapene. Det eneste hun har med selskapene å gjøre er å reklamere for de på snap og Instagram

Det var dette jeg siktet til 

Endret av Lana01
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Gjest Sol2025
Skrevet
Heike72 skrev (2 minutter siden):

Ja, greit å innse at man må gi seg når man ikke har noe fra virkeligheten å komme med.

Du rakk å endre det😂 Jeg har ikke noe håndfast bevis så da lar jeg vær å svare mer, det blir bare feil.

Gjest Sol2025
Skrevet
Lana01 skrev (1 minutt siden):

at hun har overhodet ikke noe med produksjon, designet osv i de to selskapene. Det eneste hun har med selskapene å gjøre er å reklamere for de på snap og Instagram

Det var dette jeg siktet til 

Dette står jeg for. Kun ansikt / navn utad. Om  du vet noe annet så gjerne opplys meg. 

Skrevet
Sol2025 skrev (5 minutter siden):

Dette står jeg for. Kun ansikt / navn utad. Om  du vet noe annet så gjerne opplys meg. 

For all del, hun har « bare» startet Ivorie, en gründer Hun er delaktig, hele veien, endel av teamet  Regelmessige teams møter osv. Dette hadde du vist om du fulgte med på det som blir vist på snap osv. Hun er også med i i prosessen når noe skal designes ,  og har som sagt siste ordet 

• Nyttig 12
Gjest Sol2025
Skrevet
Lana01 skrev (1 minutt siden):

For all del, hun har « bare» startet Ivorie, en gründer Hun er delaktig, hele veien, endel av teamet  Regelmessige teams møter osv. Dette hadde du vist om du fulgte med på det som blir vist på snap osv. Hun er også med i i prosessen når noe skal designes ,  og har som sagt siste ordet 

Da får vi være enig om å være uenig i hvor mye I er delaktig med design osv i sine selskap. Dessverre tror jeg I ikke har noe hun skulle sagt, der tror jeg Synnøve og selveste Reme har siste ordet.

Skrevet

Da får vi være enig om å være uenig i hvor mye I er delaktig med design osv i sine selskap. Dessverre tror jeg I ikke har noe hun skulle sagt, der tror jeg Synnøve og selveste Reme har siste ordet.

Hvis Isabel hadde trukket seg ut av Ivorie hadde det ikke vært levedyktig, samme hvor mye penger Reme har eller hvor dyktig Synnøve er. Ivorie er skapt av Isabel

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Sol2025 skrev (1 time siden):

Jeg vet de flyttet Ivorie til Dubai 2024,da er det ikke lett å finne ut hvem som eier hva lenger,Synnøve kjøpte seg inn og Reme er den som eier mest,dette ble nok gjort for å slippe å skatte som med alt annet,og at de ikke vil ha innsyn,hun eier ikke noe av Nude,er helt enig med deg at hun er ansiketet utad i begge selskap,Reme ,kona og synnøve er nok de som bestemmer

Endret av Velinda
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sveits35 skrev (46 minutter siden):

Hvis Isabel hadde trukket seg ut av Ivorie hadde det ikke vært levedyktig, samme hvor mye penger Reme har eller hvor dyktig Synnøve er. Ivorie er skapt av Isabel

Hun fikk vel mye hjelp av ex J

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Velinda skrev (40 minutter siden):

Jeg vet de flyttet Ivorie til Dubai 2024 for å slippe å skatte,da er det ikke lett å finne ut hvem som eier hva lenger,Synnøve kjøpte seg inn og Reme er den som eier mest,dette ble nok gjort for å slippe å skatte som med alt annet,og at de ikke vil ha innsyn,hun eier ikke noe av Nude,er helt enig med deg at hun er ansiketet utad i begge selskap,Reme ,kona og synnøve er nok de som bestemmer

Ja Ivorie er flyttet ut ja, det stemmer. Det har vi vel sjekket opptil flere ganger her. Hun eier vel heller ikke noe av Nude, der er hun kun frontfigur.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Velinda skrev (45 minutter siden):

Jeg vet de flyttet Ivorie til Dubai 2024 for å slippe å skatte,da er det ikke lett å finne ut hvem som eier hva lenger,Synnøve kjøpte seg inn og Reme er den som eier mest,dette ble nok gjort for å slippe å skatte som med alt annet,og at de ikke vil ha innsyn,hun eier ikke noe av Nude,er helt enig med deg at hun er ansiketet utad i begge selskap,Reme ,kona og synnøve er nok de som bestemmer

Det er vel ikke så rart at firmaet ble flyttet til Dubai når Isabel har bosatt seg der. Bare det sier jo noe om hennes funksjon i bedriften hun selv har startet. Hvor kommer det at grunnen var skatt fra? Noe du vet eller noe du tror??

Jeg har ikke noe å vise til når det gjelder hvor mye av selskapet hun eier annet enn det hun har sagt: 50 %. Hun har også sagt at hun deltar i hele prosessen med å få ferdig produkt og at hun har siste ordet ang produktet. Noe annet enn det hun har sagt har ikke jeg noen dokumentasjon på, men velger å tro at hun er noe mer enn bare ansikt utad i Ivorie. Mulig andre har reelle kunnskaper om hvor mye hun eier og bidrar med? Holder ikke å bare tro om man ikke har ekte fakta å komme med. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Heike72 skrev (21 minutter siden):

Det er vel ikke så rart at firmaet ble flyttet til Dubai når Isabel har bosatt seg der. Bare det sier jo noe om hennes funksjon i bedriften hun selv har startet. Hvor kommer det at grunnen var skatt fra? Noe du vet eller noe du tror??

Jeg har ikke noe å vise til når det gjelder hvor mye av selskapet hun eier annet enn det hun har sagt: 50 %. Hun har også sagt at hun deltar i hele prosessen med å få ferdig produkt og at hun har siste ordet ang produktet. Noe annet enn det hun har sagt har ikke jeg noen dokumentasjon på, men velger å tro at hun er noe mer enn bare ansikt utad i Ivorie. Mulig andre har reelle kunnskaper om hvor mye hun eier og bidrar med? Holder ikke å bare tro om man ikke har ekte fakta å komme med. 

Jeg vet det er pga skatt,så kan du velge å tro det du vil

• Liker 2
Skrevet
Heike72 skrev (15 minutter siden):

Synnøve bor vel også i Dubai nå, eller husker jeg helt feil nå?

Skrevet
Velinda skrev (4 minutter siden):

Jeg vet det er pga skatt,så kan du velge å tro det du vil

Jeg syntes det er det eneste logiske. Både Isabel og Synnøve (om jeg ikke husker feil) bor i Dubai og det er jo i tillegg et skatteparadis. Så klart flytter man selskapet ditt. Jeg hadde garantert gjort nøyaktig det samme om jeg var i deres sko.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Synnøve bor vel også i Dubai nå, eller husker jeg helt feil nå?

Ja Synnøve har også flyttet og bor i Dubai.

Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Jeg syntes det er det eneste logiske. Både Isabel og Synnøve (om jeg ikke husker feil) bor i Dubai og det er jo i tillegg et skatteparadis. Så klart flytter man selskapet ditt. Jeg hadde garantert gjort nøyaktig det samme om jeg var i deres sko.

Ja ,det er helt greit men de har lager i Norge å selger til Norske kunder,man ska være glad for at ikke alle bedrifter tenker sånn for da blir det ikke mye veldferdsgoder her i landet,kom ikke de ansatte ned med fly nå?

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...