Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Bendie skrev (3 minutter siden):

Når det savnes en debatt rundt influenser bransjen er det fritt frem og skape en egen tråd, som belyser temaet. Men dette er det lite villighet til. De fleste kritikerne ser ut til å like å angripe den enkelte influenser og da kan en jo spørre seg hvor dypt det stikker. At kritikken egentlig handler om spesifikke personer og lite om bransjen generelt. 

For en del kritikere er det nok ganske personavhengig ja. Det er jo bare å se rundt på de forskjellige trådene hvordan enkelte kritiserer en influenser i en tråd, samtidig som de forsvarer en annen influenser for omtrent samme ting i en annen tråd. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bendie skrev (9 timer siden):

Tror denne gruppen som tilber henne er liten, men synlig i kommentarfeltet. De fleste som kommentere er nok likevel ikke den indre kjernen. Jeg tror heller ikke denne gruppen utgjør stort når det gjelder salget hos Ivory eller Nude. Selvom jeg ikke tviler på at noen er så besatte at de kjøper det meste.  IR når ut til ekstremt mange potensielle kjøpere. Noe konkurrentene kan drømme om. Klærne hun produserer er flatterende på IR  og søstrene og de treffer også godt når det gjelder motebilde hos de yngre.

Men når det er sagt er nok IR veldig bevisst på at den fremtoningen hun har ovenfor seerne skaper engasjement. Hun gir også masse av seg selv og viser seg i sårbare situasjoner . Hun deler det meste på godt og vondt. Så klart dette må koste. Men her  er det nok i hovedsak businessen som rår. Jeg er ikke så sikker på at IR er så naiv at hun er ikke ser hvilken relasjon hun har til følgerne. At hun kaller «oss» følgene for sine venninner er nok gjort ut i fra at  hun ser  at hun at hun har truffet svært godt, med sin strategi. Hun er største på engasjement i Norden. Så hun vil nok fortsette så lenge hun lykke og at psyken klarer det. 

Når det savnes en debatt rundt influenser bransjen er det fritt frem og skape en egen tråd, som belyser temaet. Men dette er det lite villighet til. De fleste kritikerne ser ut til å like å angripe den enkelte influenser og da kan en jo spørre seg hvor dypt det stikker. At kritikken egentlig handler om spesifikke personer og lite om bransjen generelt. 

Ja veldig mye av kritikken er personavhengig , det er lett å lese Latterliggjøring og spekulasjoner , og et «håp» om at hun leser . Det samme så man også fra historien med søsteren, og kommentaren som ble gjengitt på snap
Hun trigger tydeligvis noe hos enkelte.

Det er sundt med konstruktiv kritikk, men hos enkelte ligger det mye mere bak , og som  forsurer debatten og  det fører ingenting godt med seg

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (3 timer siden):

For en del kritikere er det nok ganske personavhengig ja. Det er jo bare å se rundt på de forskjellige trådene hvordan enkelte kritiserer en influenser i en tråd, samtidig som de forsvarer en annen influenser for omtrent samme ting i en annen tråd. 

Her har du et ganske godt poeng og jeg har faktisk tatt meg i å gjøre det samme selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over til noe helt annet. Jeg kjøpte den blå bikinioverdelen siden jeg trenger noen nye og prisen er helt innenfor. Den er nydelig. Det er så fint og deilig stoff. Kvaliteten kjennes bra ut og de dråpene gjør den så fin. Nå er nok ikke trekantbikini det beste for mine litt hengende «melonas». Jeg burde nok hatt en med spiler, men fy flate denne skal jeg beholde 👍🏻👍🏻😃

Endret av Heike72
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heike72 skrev (1 minutt siden):

Over til noe helt annet. Jeg kjøpte den blå bikinioverdelen siden jeg trenger noen nye og prisen er helt innenfor. Den er nydelig. Det er så fint og deilig stoff. Kvaliteten kjennes bra ut og de dråpene gjør den så fin. Nå er nok ikke trekantbikini det beste for mine litt hengende pupper. Jeg burde nok hatt en med spiler, men fy flate denne skal jeg beholde 👍🏻👍🏻😃

Så bra! Jeg har sett et par jeg syntes er fine selv og kunne godt tenkt meg å testet. Trenger virkelig nye jeg også. Hvordan er de i str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 minutt siden):

Så bra! Jeg har sett et par jeg syntes er fine selv og kunne godt tenkt meg å testet. Trenger virkelig nye jeg også. Hvordan er de i str?

Jeg kjøpte jo først den grønne med spiler og den synes jeg var litt stor i str. Jeg returnerte den da den var for stor og jeg ikke vil ha med fast polstring. Jeg vil si den blå er normal i str. Siden det er snøringer har man jo mye å gå på. Jeg bruker B-cup i bh og kjøpte L, men tar ut polstringen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. 

Sol, admin. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte jo først den grønne med spiler og den synes jeg var litt stor i str. Jeg returnerte den da den var for stor og jeg ikke vil ha med fast polstring. Jeg vil si den blå er normal i str. Siden det er snøringer har man jo mye å gå på. Jeg bruker B-cup i bh og kjøpte L, men tar ut polstringen.

Takk :) Ja husker at du kjøpte den grønne også 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se gang på gang når man er kritisk til I og får slengt at det er personavhengig , hets og hat. At I har operert seg fra hue til ræv , at I har prøvd seg på ulike selskaper som har vist seg å være juks og bedrag, kjørt hardt på proana, vist vekt som er hårreisende, vist ambulanse som slår inn døra pågrunn av det hun selv la ut ( velger å ikke si hvorfor) osv osv det er fullstendig glemt fra enkelte her. IR er der hun er idag kun på grunn av Snap og RS, ingenting annet. Ikke glem at det meste brukerene her inne reagerer på er hva familien Raad allerede har sagt på Snap. For all del, forsvar I så mye dere vil her men vær i det minste edruelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...