Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (16 minutter siden):

Du leser like fort som meg du. Heike skrev at «noen» hadde sammenliknet Ivorie og Temu, ikke du. Hun skriver at det er viktig å ikke overdrive negativitet, og du svarer med å skrive at Isabel betaler søstrene «for å operere her og der». Du mister litt slagkraft når du legger på så saftig.

Hva har hun lagt til som er så saftig?

Sannheten kan være vanskelig å ta innover seg for noen.

At IR er dobbelmoralsk er ingen skjult hemmelighet. 

Endret av agent
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sol2025 skrev (5 minutter siden):

Noen kan like godt være meg eller deg. Om jeg mister slagkraft  ( hva nå enn det betyr) får så være, vi vet hun har betalt operasjoner til begge søstrene så da blir det litt platt å si hun eier det med operasjonene ….men meg om det.

De som har gjort det vet hvem de er, jeg følte meg i alle fall ikke truffet. Glemte en liten ting.. du skrev at Isabel kun er et ansikt utad i både Nude og Ivorie. Eierandelene i Nude har hun ikke sagt noe om, men Ivorie eier hun 50% og er langt mer enn bare et ansikt utad. Det er hennes ansatte hun snakker om når hun skryter teamet sitt opp i skyene.

Endret av Sveits35
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Hva har hun lagt til som er så saftig?

Sannheten kan være vanskelig å ta innover seg for noen.

At IR er dobbelmoralsk er ingen skjult hemmelighet. 

Er hun dobbelmoralsk eller bare menneskelig? Og hvem har sagt at du eier sannheten?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Gjest Sol2025
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (13 minutter siden):

De som har gjort det vet hvem de er, jeg følte meg i alle fall ikke truffet. Glemte en liten ting.. du skrev at Isabel kun er et ansikt utad i både Nude og Ivorie. Eierandelene i Nude har hun ikke sagt noe om, men Ivorie eier hun 50% og er langt mer enn bare et ansikt utad. Det er hennes ansatte hun snakker om når hun skryter teamet sitt opp i skyene.

Hvor ser du I eier 50% ? Når jeg påstår hun kun er ansiktet  utad er pågrunn av at hun har overhodet ikke noe med produksjon, designet osv i de to selskapene. Det eneste hun har med selskapene å gjøre er å reklamere for de på snap og Instagram.

Endret av Sol2025
Skrevet
Sol2025 skrev (3 minutter siden):

Hvor ser du I eier 50% ? Når jeg påstår hun kun er ansiktet  utad er pågrunn av at hun har overhodet ikke noe med produksjon, designet osv i de to selskapene. Det eneste hun har med selskapene å gjøre er å reklamere for de på snap og Instagram.

Hun eier Ivorie 50%. Så det du skriver stemmer ikke. Hvis du tror hun lyver om dette åpent på Snap, ja da har jeg ikke flere argumenter altså.

• Nyttig 5
Gjest Sol2025
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Hun eier Ivorie 50%. Så det du skriver stemmer ikke. Hvis du tror hun lyver om dette åpent på Snap, ja da har jeg ikke flere argumenter altså.

Jeg spør hvor du ser at hun eier 50% , kan ikke finne det på proff. Hva er det I gjør for selskapene sine annet enn navnet og ansiktet utad vil jeg gjerne vite? 

Skrevet
Sol2025 skrev (3 minutter siden):

Hun eier 50 % det har hun selv sagt flere ganger. Hun startet det opp , og fikk ette samarbeidsparter og eier i dag 50% Hva vet du om hvor delaktig hun er.? I Ivorie harhun ansatt en desingner,men  hun er med i hele prosessen, tar bestemmelser osv og har også siste ordet før det gåri produksjon. 

• Nyttig 6
Skrevet
Sol2025 skrev (1 minutt siden):

Jeg spør hvor du ser at hun eier 50% , kan ikke finne det på proff. Hva er det I gjør for selskapene sine annet enn navnet og ansiktet utad vil jeg gjerne vite? 

Lana svarte for meg 🥰

• Liker 2
Skrevet (endret)
Sol2025 skrev (1 time siden):

Mye mulig jeg tar feil men mener det var to selskaper hun var involvert i. Uten investor Reme hadde Nude og Ivorie vært lik null. I er kun ansikter bak, ingenting annet. Hold deg til det som er sant, jeg har aldri sammenlignet selskapene der I er involver med Temu….kanskje jeg burde…At I er operert er ikke noen hemmelighet og ja hun angrer påstår hun….hun anger ikke så mye enn at søstrene får betalt for å operere her og der.

Om du ser hva som står i parantes på innlegget mitt, så er jo ikke det om Temu linket til deg. Det er linket til brukere her uten å ha testet Ivorie. De bare synser for å dra det ned. Hvor her og der har søstrene operert annet enn nesa?

Endret av Heike72
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Gjest Sol2025
Skrevet
Lana01 skrev (1 minutt siden):

Hun eier 50 % det har hun selv sagt flere ganger. Hun startet det opp , og fikk ette samarbeidsparter og eier i dag 50% Hva vet du om hvor delaktig hun er.? I Ivorie harhun ansatt en desingner,men  hun er med i hele prosessen, tar bestemmelser osv og har også siste ordet før det gåri produksjon. 

Hvem som helst kan si de eier histen og pisten… jeg finner ikke annet enn Synnøve og selve Reme så derfor jeg vil dere skal vise hvor det står hun eier 50 % . Å sitte i Dubai og poste reklame for selskapene, være nikkedukke  er langt ifra det jeg mener er å være delaktig i selskapene. Glemte helt hun spanderte middag på sine ansatte og tok forferdelige bilder av kolleksjonen, har hun ikke råd til proffe modeller kanskje🥴

Gjest Sol2025
Skrevet
Heike72 skrev (Akkurat nå):

Om du ser hva som står i parantes på innlegget mitt, så er jo ikke det om Temu linket til deg. Det er linket til brukere her uten å ha tastet Ivorie. De bare synser for å dra det ned. Hvor her og der har søstrene operert annet enn nesa?

Så langt så er det nese og bryster som man vet ! Venter i spenning på hva det neste blir.

Skrevet
Sol2025 skrev (2 minutter siden):

Så langt så er det nese og bryster som man vet ! Venter i spenning på hva det neste blir.

Har søstrene operert brystene? 

• Nyttig 2
Gjest Sol2025
Skrevet
Heike72 skrev (Akkurat nå):

Har søstrene operert brystene? 

Du får spørre de.

Skrevet

David Reme eier alle influenser brandsa.. 

Bare å lese seg opp og dere finner all info når dere søker opp: 

IVORIE STUDIO LLC NUF

• Nyttig 3
Skrevet
Sol2025 skrev (11 minutter siden):

Hvem som helst kan si de eier histen og pisten… jeg finner ikke annet enn Synnøve og selve Reme så derfor jeg vil dere skal vise hvor det står hun eier 50 % . Å sitte i Dubai og poste reklame for selskapene, være nikkedukke  er langt ifra det jeg mener er å være delaktig i selskapene. Glemte helt hun spanderte middag på sine ansatte og tok forferdelige bilder av kolleksjonen, har hun ikke råd til proffe modeller kanskje🥴

Dette blir for dumt.Du bør sjekke fakta , før du hiver ut påstander 

DIGNITY COLLECTIVE AS

Org nr 

915 071 422

Aksjetype: Ordinære aksjer

Ant aksjer: 50

Andel: 50 %

ISABEL RAAD AS

Org nr 

917 993 580

Andel: 

https://www.proff.no/aksjonærer/bedrift/ivorie-as/922172374

IVORIE STUDIO

Ivorie was founded in 2022 by Norwegian influencer and TV personality Isabel Raad. Her journey is a testament to resilience, ambition, and the limitless potential that lies within every individual. It was this vision that inspired the creation of Ivorie

https://ivoriestudio.com/pages/our-story

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Sol2025 skrev (7 minutter siden):

Du får spørre de.

Du skriver jo «bryster som man vet», så da må jo du vite noe om det da. Jeg har ikke hørt noe om det og for meg så ser det heller ikke slik ut. Når du påstår må du vite.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Sol2025 skrev (12 minutter siden):

Du får spørre de.

Så du gjetter her også .

• Nyttig 9
Gjest Sol2025
Skrevet
Lana01 skrev (6 minutter siden):

Dette blir for dumt.Du bør sjekke fakta , før du hiver ut påstander 

DIGNITY COLLECTIVE AS

Org nr 

915 071 422

Andel: 50 %

ISABEL RAAD AS

Org nr 

917 993 580

Andel: 

https://www.proff.no/aksjonærer/bedrift/ivorie-as/922172374

IVORIE STUDIO

Ivorie was founded in 2022 by Norwegian influencer and TV personality Isabel Raad. Her journey is a testament to resilience, ambition, and the limitless potential that lies within every individual. It was this vision that inspired the creation of Ivorie

https://ivoriestudio.com/pages/our-story

Har da slettes ikke påstått noe som helst når det det gjelder eierskap, jeg har spurt om dere kan vise meg det og det gjorde du nå! Slutt å lage ting som ikke har rot i sannhet! 

Gjest Sol2025
Skrevet
Lana01 skrev (3 minutter siden):

Så du gjetter her også .

Du hiver deg på brukerdebatt stadig vekk. Jeg skal ikke gå inn på hvem, hva , hvor når det gjelder operasjonene for så lenge jeg ikke har noe å vise tilbake til så blir man jo halshugget her. Så mitt råd er å spørre de så får du helt sikkert ett ærlig og oppriktig svar.

Skrevet
Sol2025 skrev (26 minutter siden):

Du skriver virkelig her at en vet at brystene er operert. Vet du dette eller ikke? 

• Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...