Really Skrevet 6 timer siden #18781 Del Skrevet 6 timer siden Bendie skrev (20 minutter siden): IR skal da ikke betale toll. Hun er bosatt i Dubai. Du tok den ikke. Les hva som er blitt skrevet i tråden så skjønner du 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 6 timer siden #18782 Del Skrevet 6 timer siden Sassya skrev (5 minutter siden): Mener det var Lill Lindfors som mistet kjolen i Mgp ikke ÅK. Stemmer 🙈 Lill Lindfors var det 🤩🤩🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6 timer siden #18783 Del Skrevet 6 timer siden Really skrev (2 minutter siden): Du tok den ikke. Les hva som er blitt skrevet i tråden så skjønner du 🙂 Jeg tok den ikke jeg heller 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 6 timer siden #18784 Del Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Jeg tok den ikke jeg heller 😅 Jeg tok den på en måte, men ønsker ikke skrive noe om det. Mulig jeg oppfattet feil. Men mine tanker har jeg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6 timer siden #18785 Del Skrevet 6 timer siden Really skrev (Akkurat nå): Jeg tok den på en måte, men ønsker ikke skrive noe om det. Mulig jeg oppfattet feil. Men mine tanker har jeg Helt ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6 timer siden #18786 Del Skrevet 6 timer siden Sassya skrev (13 minutter siden): Mener det var Lill Lindfors som mistet kjolen i Mgp ikke ÅK. Ja, det har du selvfølgelig rett i 😆 Jaja, sånn kan det gå 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 6 timer siden #18787 Del Skrevet 6 timer siden Sassya skrev (17 minutter siden): Mener det var Lill Lindfors som mistet kjolen i Mgp ikke ÅK. Stemmer det 👏👏🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 6 timer siden #18788 Del Skrevet 6 timer siden Really skrev (17 minutter siden): Du tok den ikke. Les hva som er blitt skrevet i tråden så skjønner du 🙂 Den er egentlig enkel da 🙈🙈🤪😂😂😂😂 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 6 timer siden #18789 Del Skrevet 6 timer siden Classy skrev (1 minutt siden): Den er egentlig enkel da 🙈🙈🤪😂😂😂😂 👀👀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 5 timer siden #18790 Del Skrevet 5 timer siden Festlig med Isabel Raad, Åse Kleveland og Lill Lindfors i samme tråd, så ikke den komme liksom 😆 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 5 timer siden #18791 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Classy skrev (57 minutter siden): Den er egentlig enkel da 🙈🙈🤪😂😂😂😂 Jeg følger ikke. Kommentaren var på at IR skulle hente en veske i Oslo. Noe som hun ikke skal fortolle om ikke hun må i Dubai. Om det er noe internt, koblet jeg ikke den. Har riktignok ikke lest hvert bidige innlegg her. Endret 5 timer siden av Bendie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 4 timer siden #18792 Del Skrevet 4 timer siden Bendie skrev (26 minutter siden): Jeg følger ikke. Kommentaren var på at IR skulle hente en veske i Oslo. Noe som hun ikke skal fortolle om ikke hun må i Dubai. Om det er noe internt, koblet jeg ikke den. Har riktignok ikke lest hvert bidige innlegg her. Ser ikke ut som det var så lett for andre å forklarte det heller? Kun masse fjas. Jeg tolket kommentaren , som deg, altså at man håper på at hun ble stoppet i tollen , i Norge. Om det var tanke på evnt toll i Dubai , kom dette dårlig frem . Og hvordan er det der? Og hva evnt IR betaler der vet vi da ikke noe om ?! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 2 timer siden #18793 Del Skrevet 2 timer siden Men…så mye som hun har fikset på utseendet. Og søstrene som vel også har pyntet på nesene. Og hun vil ha barn. Risikerer jo at de arver både neser og hårvekst og gud vet hva mer hun kan synes er fælt? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 2 timer siden #18794 Del Skrevet 2 timer siden Neket skrev (9 minutter siden): Men…så mye som hun har fikset på utseendet. Og søstrene som vel også har pyntet på nesene. Og hun vil ha barn. Risikerer jo at de arver både neser og hårvekst og gud vet hva mer hun kan synes er fælt? Hårvekst? Nå barberer eller vokser vel de fleste kvinner seg og fjerner uønsket hårvekst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 2 timer siden #18795 Del Skrevet 2 timer siden Bendie skrev (1 minutt siden): Hårvekst? Nå barberer eller vokser vel de fleste kvinner seg og fjerner uønsket hårvekst? Ikke alle omtaler seg selv som bavianer eller gorilla pga hårvekst. Og vet ikke når de evt begynner å oppfordre barna sine til å fjerne hår… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 2 timer siden #18796 Del Skrevet 2 timer siden (endret) agent skrev (9 timer siden): Måtte innom idag også, lurte på hvordan ståa med KK var. Ble ikke noe klokere der, noen som veit noe? Men kom rett innpå sminken og reklame, hvorfor bruke filter filter atter filter når hun står der å reklamerer for produkter . Men én annen ting, hva er det med hårfeste rundt ansiktet. Ser ut som Åse Klevland i hennes glansdager. Nå får vi se hvor mange som kjenner til ÅK, kan gi en pekepinn på alderen våres.😂🤣😅 Dårlig bilde, ha meg unnskyldt 🤭 agent skrev (8 timer siden): Med all den plastikken og alt det usunne hun inntar, begynner hun å få dårlig tid til å finne Babydad. For regner med at nye inngrep ikke vil forbedre utseende hennes til det bedre. 🤭🤭🤭🤭 Vanilje70 skrev (8 timer siden): Haha ja enig! Men når hun var på ph hadde hun grusomt lavt hårfeste. Klarer ikke se at det er samme nå Classy skrev (8 timer siden): Hårfestet rundt ansiktet er ett resultat av at hun tok laser for å fjerne de såkalte babyhårene og for heve pannen sin for mange år siden.En av få laser behandlinger hun fullførte🙈 Dette ser dessverre ikke bra ut når hun setter håret opp.. Princess_81 skrev (6 timer siden): Jeg må le litt da hun kaller og tror hun ligner på Kim kardashian… eneste som ligner er håret kanskje. Men ingenting annet. Hun burde fint sette seg ned på planeten igjen🙈 Istapp skrev (7 timer siden): Hvis du skjønner turen, så sier dette meget om deg, tenker jeg. God tur på impulstur til Oslo! Whitesnake69 skrev (7 timer siden): Såg på paradise hotel fra 2015 og jeg ble sjokkert over hvordan hun så ut den gangen. Hadde jeg ikke visst det hadde jeg aldri kunnet skjønt at det var hun 😂 Fy flate for en forandring. Hun er på lik linje med Sofie Elise der hvertfall. Classy skrev (7 timer siden): 🎯💯💯 Hvem skulle trodd nesa til Michael Jackson skulle bli ett skjønnhetsideal 😉🤪😂😂 Jeg er ingen fan av IR, men jeg skjønner ikke hvorfor det kun i perioder renner over av brukere som slenger så usaklig mye dritt og ikke minst nedsettende kommentarer om hennes (eller familiens) utseende?? Er dere ikke voksne mennesker? Skjerp dere! Endret 2 timer siden av lajlaj 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 2 timer siden #18797 Del Skrevet 2 timer siden Really skrev (11 timer siden): Hva er det du beskylder meg for, Jeg går da ikke i personangrep? Dette er ikke ok av deg å si. Ingen grunn til å være ufyselig. Tenker jeg blokkerer deg for du er veldig frekk med mange brukere her inne. Det er du om bør skamme og skjerpe deg!! Nok er nok av deg. Sveits35 var tidligere ganske frekk i tonen, men har virkelig vært en av få brukere som har klart å holde en positiv tone i tråden. Å skrive "Du må være en av raadsquad. Men for all del, vær en av hennes fan" er en hersketeknikk uten like - dette ødelegger diskusjonsklimaet i tråden. Man ser fort hvordan denne tråden blir et ekkokammer når det kun er negative innslag, og hvor fort det eskalerer til hets, nedsettende kommentarer om IR eller noen i hennes families utseende eller intellekt osv. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 2 timer siden #18798 Del Skrevet 2 timer siden Neket skrev (6 minutter siden): Ikke alle omtaler seg selv som bavianer eller gorilla pga hårvekst. Og vet ikke når de evt begynner å oppfordre barna sine til å fjerne hår… Nå må en evne å ta litt med en klype salt. Har du fulgt med litt vet en hvordan hun legger på om alt rundt seg selv. Og resten blir bare for dumt… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 2 timer siden #18799 Del Skrevet 2 timer siden Sirah skrev (4 timer siden): Jeg tok den ikke jeg heller 😅 Lana01 skrev (2 timer siden): Ser ikke ut som det var så lett for andre å forklarte det heller? Kun masse fjas. Jeg tolket kommentaren , som deg, altså at man håper på at hun ble stoppet i tollen , i Norge. Om det var tanke på evnt toll i Dubai , kom dette dårlig frem . Og hvordan er det der? Og hva evnt IR betaler der vet vi da ikke noe om ?! Bendie skrev (2 timer siden): Jeg følger ikke. Kommentaren var på at IR skulle hente en veske i Oslo. Noe som hun ikke skal fortolle om ikke hun må i Dubai. Om det er noe internt, koblet jeg ikke den. Har riktignok ikke lest hvert bidige innlegg her. De mener IR kommer lastet med illegale stoffer fordi hun "virker så ruset", så de håper tollvesenet finner dette ... Så "fjaset" var at alle var helt enige med hverandre om at IR ruser seg og skal ta med seg det hun ruser seg på inn til Norge 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 2 timer siden #18800 Del Skrevet 2 timer siden lajlaj skrev (6 minutter siden): De mener IR kommer lastet med illegale stoffer fordi hun "virker så ruset", så de håper tollvesenet finner dette ... Så "fjaset" var at alle var helt enige med hverandre om at IR ruser seg og skal ta med seg det hun ruser seg på inn til Norge 🙄 Takk for oppklaringen. Tenker ganske drøye beskyldinger å komme med. Tenker sier mest om budbringerne…. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå