Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Jeg tok den ikke jeg heller 😅

Jeg tok den på en måte, men ønsker ikke skrive noe om det. Mulig jeg oppfattet feil. Men mine tanker har jeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Really skrev (Akkurat nå):

Jeg tok den på en måte, men ønsker ikke skrive noe om det. Mulig jeg oppfattet feil. Men mine tanker har jeg

Helt ok :)

• Hjerte 1
Skrevet
Sassya skrev (13 minutter siden):

Mener det var Lill Lindfors som mistet kjolen i Mgp ikke ÅK.

Ja, det har du selvfølgelig rett i 😆 Jaja, sånn kan det gå 🥴

• Hjerte 2
Skrevet
Sassya skrev (17 minutter siden):

Mener det var Lill Lindfors som mistet kjolen i Mgp ikke ÅK.

Stemmer det 👏👏🤭

• Hjerte 2
Skrevet
Really skrev (17 minutter siden):

Du tok den ikke. Les hva som er blitt skrevet i tråden så skjønner du 🙂

Den er egentlig enkel da 🙈🙈🤪😂😂😂😂

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Classy skrev (1 minutt siden):

👀👀

• Hjerte 1
Skrevet

Festlig med Isabel Raad, Åse Kleveland og Lill Lindfors i samme tråd, så ikke den komme liksom 😆

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Classy skrev (57 minutter siden):

Jeg følger ikke. Kommentaren var på at IR skulle hente en veske i Oslo. Noe som hun ikke skal fortolle om ikke hun må i Dubai. Om det er noe internt, koblet jeg ikke den. Har riktignok ikke lest hvert bidige innlegg her. 

Endret av Bendie
  • Liker 7
Skrevet
Bendie skrev (26 minutter siden):

Jeg følger ikke. Kommentaren var på at IR skulle hente en veske i Oslo. Noe som hun ikke skal fortolle om ikke hun må i Dubai. Om det er noe internt, koblet jeg ikke den. Har riktignok ikke lest hvert bidige innlegg her. 

Ser ikke ut som det var så lett for andre å forklarte det heller? Kun masse fjas.

Jeg tolket kommentaren ,  som deg, altså at man håper på at hun ble stoppet i tollen , i Norge. Om det var tanke på evnt toll i Dubai , kom dette dårlig frem . Og hvordan er det der? Og hva evnt IR betaler der vet vi da ikke noe om ?! 

• Liker 5
Skrevet

Men…så mye som hun har fikset på utseendet. Og søstrene som vel også har pyntet på nesene. 
Og hun vil ha barn. Risikerer jo at de arver både neser og hårvekst og gud vet hva mer hun kan synes er fælt? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Neket skrev (9 minutter siden):

Men…så mye som hun har fikset på utseendet. Og søstrene som vel også har pyntet på nesene. 
Og hun vil ha barn. Risikerer jo at de arver både neser og hårvekst og gud vet hva mer hun kan synes er fælt? 

Hårvekst? Nå barberer eller vokser  vel de fleste kvinner seg og fjerner uønsket hårvekst? 

• Liker 6
Skrevet
Bendie skrev (1 minutt siden):

Hårvekst? Nå barberer eller vokser  vel de fleste kvinner seg og fjerner uønsket hårvekst? 

Ikke alle omtaler seg selv som bavianer eller gorilla pga hårvekst. Og vet ikke når de evt begynner å oppfordre barna sine til å fjerne hår… 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
agent skrev (9 timer siden):

Måtte innom idag også, lurte på hvordan ståa med KK var. Ble ikke noe klokere der, noen som veit noe?

Men kom rett innpå sminken og reklame,  hvorfor bruke filter filter atter filter når hun står der å reklamerer for produkter .

Men én annen ting, hva er det med hårfeste rundt ansiktet.  Ser ut som Åse Klevland i hennes glansdager. 

Nå får vi se hvor mange som kjenner til ÅK, kan gi en pekepinn på alderen våres.😂🤣😅

Dårlig bilde, ha meg unnskyldt 🤭

Screenshot_20250424_134635_Snapchat.jpg

agent skrev (8 timer siden):

Med all den plastikken og alt det usunne hun inntar, begynner hun å få dårlig tid til å finne Babydad. For regner med at nye inngrep ikke vil forbedre utseende hennes til det bedre. 🤭🤭🤭🤭

Vanilje70 skrev (8 timer siden):

Haha ja enig! Men når hun var på ph hadde hun grusomt lavt hårfeste. Klarer ikke se at det er samme nå

Classy skrev (8 timer siden):

Hårfestet rundt ansiktet er ett resultat av at hun tok laser for å fjerne de såkalte babyhårene og for heve pannen sin for mange år siden.En av få laser behandlinger hun fullførte🙈 Dette ser dessverre ikke bra ut når hun setter håret opp.. 

Princess_81 skrev (6 timer siden):

Jeg må le litt da hun kaller og tror hun ligner på Kim kardashian… eneste som ligner er håret kanskje. Men ingenting annet. Hun burde fint sette seg ned på planeten igjen🙈

Istapp skrev (7 timer siden):

Hvis du skjønner turen, så sier dette meget om deg, tenker jeg. God tur på impulstur til Oslo!

Whitesnake69 skrev (7 timer siden):

Såg på paradise hotel fra 2015 og jeg ble sjokkert over hvordan hun så ut den gangen. Hadde jeg ikke visst det hadde jeg aldri kunnet skjønt at det var hun 😂 Fy flate for en forandring. Hun er på lik linje med Sofie Elise der hvertfall. 

Classy skrev (7 timer siden):

🎯💯💯

Hvem skulle trodd nesa til Michael Jackson skulle bli ett skjønnhetsideal 😉🤪😂😂

Jeg er ingen fan av IR, men jeg skjønner ikke hvorfor det kun i perioder renner over av brukere som slenger så usaklig mye dritt og ikke minst nedsettende kommentarer om hennes (eller familiens) utseende??

Er dere ikke voksne mennesker? Skjerp dere!

Endret av lajlaj
  • Nyttig 15
Skrevet
Neket skrev (6 minutter siden):

Ikke alle omtaler seg selv som bavianer eller gorilla pga hårvekst. Og vet ikke når de evt begynner å oppfordre barna sine til å fjerne hår… 

Nå må en evne å ta litt med en klype salt. Har du fulgt med litt vet en hvordan hun legger på om alt rundt seg selv.  Og resten blir bare for dumt…

• Nyttig 6
Skrevet
Bendie skrev (5 timer siden):

IR skal da ikke betale toll. Hun er bosatt i Dubai. 

Utførsel av verdier er også en sak for Tollvesenet.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Når det kommer til kommentarer omkring utseendet, må vi ikke glemme at selv om vi sitter bak et nickname, så er det vi skriver ord som også når andre lesere, unge, som eldre, som kan få en personlig usikkerhet omkring eget utseende. 
Isabel er en pen dame, med eller uten filter. Hun har et nydelig hår, er søt og varm, når hun VIL. 
Problemet ved og med henne er manipulasjon overfor følgere, kynisme satt i et enormt maskineri, et eget narrativ omkring egne relasjoner, der man hører hennes versjon. Problemet til Isabel er Raadsquaden som er med på å ødelegge jenta. Og det fullstendig. For hun har de som pendel på livet, og de er besatt av henne. Det er sjukt. 
Jeg savner en offentlig debatt om hvordan nåtidens influencere bygger relasjoner og avhengighet hos følgerne. Følgere som er villige til å bruke av egne midler til det svir, for å betale for det narrativet Isabel har bygd på en trasig barndom. Og når barndommen begynner bli oppbrukt, skaper hun drama med for eksempel naboen ved slipp av kolleksjoner. Det store spørsmålet er hva hun skal bruke når naboen er oppbrukt? 
Vetden VIL virkelig bedras! 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Skrevet

HVA ER STATUS MED KK (NABOEN NÅ)

Skrevet
agent skrev (29 minutter siden):

HVA ER STATUS MED KK (NABOEN NÅ)

De spiste middag og klinte i går, og hun har fått spørsmål om å være pakket og klar for tur torsdag morgen av naboen. 

• Nyttig 2
Skrevet
Neket skrev (9 minutter siden):

De spiste middag og klinte i går, og hun har fått spørsmål om å være pakket og klar for tur torsdag morgen av naboen. 

På'n igjen altså😬

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Harnoejegvilsi skrev (17 timer siden):

Når det kommer til kommentarer omkring utseendet, må vi ikke glemme at selv om vi sitter bak et nickname, så er det vi skriver ord som også når andre lesere, unge, som eldre, som kan få en personlig usikkerhet omkring eget utseende. 
Isabel er en pen dame, med eller uten filter. Hun har et nydelig hår, er søt og varm, når hun VIL. 
Problemet ved og med henne er manipulasjon overfor følgere, kynisme satt i et enormt maskineri, et eget narrativ omkring egne relasjoner, der man hører hennes versjon. Problemet til Isabel er Raadsquaden som er med på å ødelegge jenta. Og det fullstendig. For hun har de som pendel på livet, og de er besatt av henne. Det er sjukt. 
Jeg savner en offentlig debatt om hvordan nåtidens influencere bygger relasjoner og avhengighet hos følgerne. Følgere som er villige til å bruke av egne midler til det svir, for å betale for det narrativet Isabel har bygd på en trasig barndom. Og når barndommen begynner bli oppbrukt, skaper hun drama med for eksempel naboen ved slipp av kolleksjoner. Det store spørsmålet er hva hun skal bruke når naboen er oppbrukt? 
Vetden VIL virkelig bedras! 

Tror denne gruppen som tilber henne er liten, men synlig i kommentarfeltet. De fleste som kommentere er nok likevel ikke den indre kjernen. Jeg tror heller ikke denne gruppen utgjør stort når det gjelder salget hos Ivory eller Nude. Selvom jeg ikke tviler på at noen er så besatte at de kjøper det meste.  IR når ut til ekstremt mange potensielle kjøpere. Noe konkurrentene kan drømme om. Klærne hun produserer er flatterende på IR  og søstrene og de treffer også godt når det gjelder motebilde hos de yngre.

Men når det er sagt er nok IR veldig bevisst på at den fremtoningen hun har ovenfor seerne skaper engasjement. Hun gir også masse av seg selv og viser seg i sårbare situasjoner . Hun deler det meste på godt og vondt. Så klart dette må koste. Men her  er det nok i hovedsak businessen som rår. Jeg er ikke så sikker på at IR er så naiv at hun er ikke ser hvilken relasjon hun har til følgerne. At hun kaller «oss» følgene for sine venninner er nok gjort ut i fra at  hun ser  at hun at hun har truffet svært godt, med sin strategi. Hun er største på engasjement i Norden. Så hun vil nok fortsette så lenge hun lykke og at psyken klarer det. 

Når det savnes en debatt rundt influenser bransjen er det fritt frem og skape en egen tråd, som belyser temaet. Men dette er det lite villighet til. De fleste kritikerne ser ut til å like å angripe den enkelte influenser og da kan en jo spørre seg hvor dypt det stikker. At kritikken egentlig handler om spesifikke personer og lite om bransjen generelt. 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 4
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...