Gjest hei_paa_deg Skrevet 24. april #18741 Skrevet 24. april Classy skrev (9 minutter siden): Det er jo ikke kaffe disse drikker, men ren sukkerlake.. Livsfarlig 🚩🚩🚩⚠️⛔️‼️ Tror IR må være den av influenserne som har den farligste og mest usunne livsstilen.. hjelper ikke å drikke matcha da
Istapp Skrevet 24. april #18742 Skrevet 24. april Sveits35 skrev (4 timer siden): Hun hadde en veske «på gang» med en personal shopper i Dubai som hun måtte betale 3 ganger prisen for, 900.000 for en veske som koster 300.000. Den hun skal hente i Oslo tror jeg hun betaler normal pris for og får igjen momsen også. Hvis det er tilfelle skjønner jeg hun tar turen. Hvis du skjønner turen, så sier dette meget om deg, tenker jeg. God tur på impulstur til Oslo! 1 1 9
Istapp Skrevet 24. april #18743 Skrevet 24. april Really skrev (4 timer siden): Voldsomt som du tar henne i forsvar gang på gang. Du må være en av raadsquad. Men for all del, vær en av hennes fan. Selv synes jeg hun har lettet fra denne planeten Synes det er helt sykt at hun bestiller businessclass flybilletter, tur/retur Oslo dubai for å hente en veske i Oslo, en veske som hun absolutt IKKE har behov for. Hvor mye penger tjent blir det? 😂 Penger hun kunne spart til å legge i leilighet hun enda ikke har kjøpt. Får håpe Tollvesenet er parat ved returen! 1 8
agent Skrevet 24. april #18744 Skrevet 24. april Classy skrev (36 minutter siden): Det er veldig lite som er naturlig der i gården ja og folk som har tatt så mye fillers og botox i ansiktet vil aldri eldes med stil.Det kan heller ikke reverseres. Helt utrolig at de ødelegger utseende sitt når det er utseende de i utgangspunktet er så himla opptatt av.. Dama er nok reddet av høy forbrenning enn så lenge, men når hormonene begynner å droppe så får vi nok se resultatet av sukkerlaken hun levde av 🙈🙈 (sukker er livsfarlig i så høye dagsdoser både ang livstruende sykdommer og utseende) Dama selger en illusjon og that’s it.. Nothing else.. Helt enig 🎯 1 1 1
Classy Skrevet 24. april #18745 Skrevet 24. april hei_paa_deg skrev (2 minutter siden): hjelper ikke å drikke matcha da Nei.. Den matchaen er jo også sukkerlake med all den sirupen hun tilsetter for ikke å glemme chiapuddingen, den greier hun også å lage usunn 🙈🙈🙈 3 1
agent Skrevet 24. april #18746 Skrevet 24. april Classy skrev (17 minutter siden): Det er jo ikke kaffe disse drikker, men ren sukkerlake.. Livsfarlig 🚩🚩🚩⚠️⛔️‼️ Tror IR må være den av influenserne som har den farligste og mest usunne livsstilen.. Synes det er rart at det ikke blir tatt opp i media, med tanke på at hun er ett forbilde for så mange. (for meg ett farlig forbilde)😬😬 6 2
agent Skrevet 24. april #18747 Skrevet 24. april Classy skrev (4 minutter siden): Nei.. Den matchaen er jo også sukkerlake med all den sirupen hun tilsetter for ikke å glemme chiapuddingen, den greier hun også å lage usunn 🙈🙈🙈 Det er helt utrolig 🙉🙈🙉 1
Whitesnake69 Skrevet 24. april #18748 Skrevet 24. april Såg på paradise hotel fra 2015 og jeg ble sjokkert over hvordan hun så ut den gangen. Hadde jeg ikke visst det hadde jeg aldri kunnet skjønt at det var hun 😂 Fy flate for en forandring. Hun er på lik linje med Sofie Elise der hvertfall. 4 4
Classy Skrevet 24. april #18749 Skrevet 24. april (endret) agent skrev (9 minutter siden): Synes det er rart at det ikke blir tatt opp i media, med tanke på at hun er ett forbilde for så mange. (for meg ett farlig forbilde)😬😬 Helt enig 👍🏼 Tror ikke media bryr seg.. Derfor enda viktigere at foreldre/voksne følger ekstra nøye med på hva våres barn/og den yngre generasjonen blir eksponert for.. Vi har tross alt et ansvar for de yngre.. Endret 24. april av Classy 3 1 2
Classy Skrevet 24. april #18750 Skrevet 24. april Whitesnake69 skrev (3 minutter siden): Såg på paradise hotel fra 2015 og jeg ble sjokkert over hvordan hun så ut den gangen. Hadde jeg ikke visst det hadde jeg aldri kunnet skjønt at det var hun 😂 Fy flate for en forandring. Hun er på lik linje med Sofie Elise der hvertfall. 🎯💯💯 Hvem skulle trodd nesa til Michael Jackson skulle bli ett skjønnhetsideal 😉🤪😂😂 6 4
Velinda Skrevet 24. april #18751 Skrevet 24. april Classy skrev (1 minutt siden): 🎯💯💯 Hvem skulle trodd nesa til Michael Jackson skulle bli ett skjønnhetsideal 😉🤪😂😂 😂 3
agent Skrevet 24. april #18752 Skrevet 24. april Whitesnake69 skrev (Akkurat nå): Såg på paradise hotel fra 2015 og jeg ble sjokkert over hvordan hun så ut den gangen. Hadde jeg ikke visst det hadde jeg aldri kunnet skjønt at det var hun 😂 Fy flate for en forandring. Hun er på lik linje med Sofie Elise der hvertfall. Ja hvis ikke værre🙉🙈🙉 SE må stå til ansvar for sine inngrep, mens IR sklir rett igjennom. Hadde vært litt interessant hvis det ble ett tema med usunne influensere, når hun kommer til Oslo for å hente vesken. Kanskje bli invitert til debatter, podcaster osv, for å prate om inngrep og influenser påvirkninger. 😉 2 3
Classy Skrevet 24. april #18753 Skrevet 24. april agent skrev (3 minutter siden): Ja hvis ikke værre🙉🙈🙉 SE må stå til ansvar for sine inngrep, mens IR sklir rett igjennom. Hadde vært litt interessant hvis det ble ett tema med usunne influensere, når hun kommer til Oslo for å hente vesken. Kanskje bli invitert til debatter, podcaster osv, for å prate om inngrep og influenser påvirkninger. 😉 🎯💯💯 Jeg vil si IR er verre.. Jeg vet heller ikke hvorfor det er så mange som tar IR i forsvar.. Ang de veskene hun kjøper så er de totalt verdiløse, hun kjøper en illusjon og betaler kun for logoen 🤡🤡 4 10
Teflonhjernen Skrevet 24. april #18754 Skrevet 24. april agent skrev (1 time siden): Måtte innom idag også, lurte på hvordan ståa med KK var. Ble ikke noe klokere der, noen som veit noe? Men kom rett innpå sminken og reklame, hvorfor bruke filter filter atter filter når hun står der å reklamerer for produkter . Men én annen ting, hva er det med hårfeste rundt ansiktet. Ser ut som Åse Klevland i hennes glansdager. Nå får vi se hvor mange som kjenner til ÅK, kan gi en pekepinn på alderen våres.😂🤣😅 Dårlig bilde, ha meg unnskyldt 🤭 🙋🏼♀️ Jeg husker godt da ÅK «mistet» skjørtet/kjolen i Melodi Gran Prix 😆 2
Gjest hei_paa_deg Skrevet 24. april #18755 Skrevet 24. april agent skrev (25 minutter siden): Synes det er rart at det ikke blir tatt opp i media, med tanke på at hun er ett forbilde for så mange. (for meg ett farlig forbilde)😬😬 Alle disse influenserne burde vert i media. Debatten. Stakkars barn, ungdommer og unge voksne som følger og lar seg sjarmere og tro på en annen verden. Ja, og eldre også, som rømmer fra mareritt og inn i Maldivenes verden på Netflix (og Snapchat)… Meg også, men ser galskapen med beina solid i bakken. Burde drømme mer kanskje 😜🧐. Ikke dømme.
Sveits35 Skrevet 24. april #18756 Skrevet 24. april Istapp skrev (30 minutter siden): Hvis du skjønner turen, så sier dette meget om deg, tenker jeg. God tur på impulstur til Oslo! Så du klarer heller ikke å la være å gå på person. Er det slitsomt å la være? Vanskelig å bare holde seg til sak? Voks opp 4
Classy Skrevet 24. april #18757 Skrevet 24. april Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): 🙋🏼♀️ Jeg husker godt da ÅK «mistet» skjørtet/kjolen i Melodi Gran Prix 😆 Jeg også 🤗🤗 The good ol’ days.. Det var tider det 🥰🥰 1 4
Gjest hei_paa_deg Skrevet 24. april #18758 Skrevet 24. april Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): 🙋🏼♀️ Jeg husker godt da ÅK «mistet» skjørtet/kjolen i Melodi Gran Prix 😆 Ja!!! 🤣 likheten. ÅK er flott da 🥰
Hasse29 Skrevet 24. april #18759 Skrevet 24. april agent skrev (1 time siden): Måtte innom idag også, lurte på hvordan ståa med KK var. Ble ikke noe klokere der, noen som veit noe? Men kom rett innpå sminken og reklame, hvorfor bruke filter filter atter filter når hun står der å reklamerer for produkter . Men én annen ting, hva er det med hårfeste rundt ansiktet. Ser ut som Åse Klevland i hennes glansdager. Nå får vi se hvor mange som kjenner til ÅK, kan gi en pekepinn på alderen våres.😂🤣😅 Dårlig bilde, ha meg unnskyldt 🤭 Se heller på øynene hennes når hun sitter i bilen i dag tidlig🙈 Så små pupiller at det er tydelig at hun har hatt i seg noe. Medikamentbruk kan også forklare de voldsomme svingningene i humøret hennes! Hun har jo sett direkte sløv og rusa ut ved flere anledninger siste tiden🤔 6 11
fredsliijle Skrevet 24. april #18760 Skrevet 24. april Hasse29 skrev (7 minutter siden): Se heller på øynene hennes når hun sitter i bilen i dag tidlig🙈 Så små pupiller at det er tydelig at hun har hatt i seg noe. Medikamentbruk kan også forklare de voldsomme svingningene i humøret hennes! Hun har jo sett direkte sløv og rusa ut ved flere anledninger siste tiden🤔 Det har jeg også fått med meg. 6 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå