Janne1975 Skrevet 23. april #18701 Skrevet 23. april Istapp skrev (9 minutter siden): Takk! Jeg blir så frustrert hvorfor folk faktisk bidrar til inntjeningen til IR her og hennes like. Oppdatert blir man uten at man selv må klikke seg inn (iallefall foreløpig)., fordi noen er innom hennes kanaler og oppsummerer her. Noen av oss kjenner også familien/familiemedlemmer og det er alltid noen som vet noe og holder KG informert. Jeg er veldig sjeldent inne og kikker. Blir helt skremt av hvor fort man blir massesuggerert inn iinnholdet, egentlig både her og på snap..Men det med vesken fikk jeg med meg, og tenkte, som du poengterte, på klimaavtrykket blant annet.. Og hun ønsker å sette barn til denne verdenen som hun selv er med på å pulverisere 3 3
Classy Skrevet 23. april #18702 Skrevet 23. april Vanilje70 skrev (7 minutter siden): Ser ikke pimpen mer? Hva er det som gjør at isabel er som mor til rami og sidra og må passe på de og hun oppfører seg som en mor for de. Og pimpen? Klarte hun ikke ta seg av de to heller? Heller ikke i dag? Hun virker mer unskyld at j sier det men mindre begavet asså. Storfornøyd når hin kan shoppe hun. Men d stopper der liksom Rami og Sidra har bodd hele oppveksten hos sine foreldre og er oppdratt av de.. IR har i den seneste tiden skrytt på seg at hun har oppdratt dem noe som dessverre IKKE er sant. Vi skal ikke gå så veldig mange år tilbake i tid så var tonen fra IR mot sine yngre søsken en helt annen.. 4 8
firetoen Skrevet 23. april #18703 Skrevet 23. april Classy skrev (13 minutter siden): Rami og Sidra har bodd hele oppveksten hos sine foreldre og er oppdratt av de.. IR har i den seneste tiden skrytt på seg at hun har oppdratt dem noe som dessverre IKKE er sant. Vi skal ikke gå så veldig mange år tilbake i tid så var tonen fra IR mot sine yngre søsken en helt annen.. Enig at det ikke stemmer dette narrativet om at IR har oppdratt dem, men hun har alltid prioritert dem og vist stor omsorg & kjærlighet. Flere ferier hun har tatt dem med på også, blant annet kort tid etter PH. Så forstår ikke hva du mener med at "tonen fra IR mot sine yngre søsken en helt annen.." ? 2 1
Diskulis Skrevet 24. april #18704 Skrevet 24. april Jeg begynte å følge henne noe etter hun flyttet til Dubai, syntes hun hadde en artig stil, selv om jeg ikke liker sminke, mote og influenserfjas. Det var gøy å se livet i Dubai og hun var både mer morsom og ikke så «barbie» som jeg trodde. Jeg tror fortsatt ikke hun er bare slu og utspekulert. Synes det er mye ensomhet og sårbarhet der, hun sliter med traumer og viser stadig mer av den tomheten man får av å dekke menneskelige behov med teknologi. Men, hun er blitt fullstendig hektet på pengene det gir og gått i fella med å gjøre hva som helst for cash. Hun er rusa på forbruk, alt som var underholdende med henne er nå bare business og klikkhoreri. Hun har åpenbare problemer innen psyke og vekt. Hun har klart å gjøre drømmereisemålet Maldivene til det nye Charterfeber som jeg ikke tror jeg vil besøke lenger. Det klart verste er forbruket. Slik livsstil med å slenge seg på fly og shoppe vilt og dyr luksus, DET mener jeg er rotårsak til at jorda går under. Ikke fisende kuer og at nordmenn kjører bensinbil til jobben. Så klarer ikke lenger gi klikk til et så klinkeklart bilde på hvordan menneskeheten egenhendig ødelegger for fremtiden. Det får bli avfølging og få med seg noe «høydepunkter» her... 13 1 21
Janne1975 Skrevet 24. april #18705 Skrevet 24. april Diskulis skrev (12 minutter siden): Jeg begynte å følge henne noe etter hun flyttet til Dubai, syntes hun hadde en artig stil, selv om jeg ikke liker sminke, mote og influenserfjas. Det var gøy å se livet i Dubai og hun var både mer morsom og ikke så «barbie» som jeg trodde. Jeg tror fortsatt ikke hun er bare slu og utspekulert. Synes det er mye ensomhet og sårbarhet der, hun sliter med traumer og viser stadig mer av den tomheten man får av å dekke menneskelige behov med teknologi. Men, hun er blitt fullstendig hektet på pengene det gir og gått i fella med å gjøre hva som helst for cash. Hun er rusa på forbruk, alt som var underholdende med henne er nå bare business og klikkhoreri. Hun har åpenbare problemer innen psyke og vekt. Hun har klart å gjøre drømmereisemålet Maldivene til det nye Charterfeber som jeg ikke tror jeg vil besøke lenger. Det klart verste er forbruket. Slik livsstil med å slenge seg på fly og shoppe vilt og dyr luksus, DET mener jeg er rotårsak til at jorda går under. Ikke fisende kuer og at nordmenn kjører bensinbil til jobben. Så klarer ikke lenger gi klikk til et så klinkeklart bilde på hvordan menneskeheten egenhendig ødelegger for fremtiden. Det får bli avfølging og få med seg noe «høydepunkter» her... Fantastisk! 2 2
Miimosa Skrevet 24. april #18706 Skrevet 24. april Hun tenker stadig langt frem med x antall ting i livet. Jeg skjønner ikke hvordan hun ikke tenker langt frem med naboen. Nei han vil ikke reise spontant men han reiser både via jobb og til Maldivene med ett par ukers varsel. Han reiser også til Europa på sommeren, så en fremtid her blir helt klart mye reising og han ønsker å tilbringe sine eldre dager med å reise. Føler meg litt som ett ekkokammer men bursdag er en dag i året, hun reiste vekk og han sendte den fineste gaven hun har fått noen sinne, hennes ord. Før hun dro spurte han om ikke de skulle dra på Get away i Dubai til hennes bursdag og når hun var der nede snakket han om helikopter tur over Dubai når hun kom hjem, men så fant han en gave som ble innertier istedenfor. Slik jeg tolker det brainstormed han evt gaver og sjekket interessen hennes for de evt gavene, når han da fant på en gave som var så bra så tenkte han i mine øyne at «yes, nailed it». Og videre da at bursdagen var over for denne gang. De har jo vært sammen hver dag siden hun kom hjem, spist middager, trent og vært litt out and about, han har tatt så mye initiativ at hun ikke har rukket å gjøre det. Hun sitter å forteller at han ikke holder ord fordi han ikke har holdt ord med å feire henne når hun kom tilbake til Dubai, men han har jo brukt veldig mye tid på alle disse små «datene», det eneste han ikke har gjort er å si «birthday» før han spør om de skal x,y og z. Refererer da til hennes rant om at hun sa bare «noe» hadde vært godt nok, mens hun ramset opp at han kunne tatt henne med på tennis, piknik, middag etc. Slik jeg ser det dersom hun hadde blitt sammen med naboen nå, mtp at de har allerede kjent hverandre i ett år, så ville jeg gitt det 2 år MAX før hun er gravid. Det er ikke sånn at barn er om «10 år» lengre. Det er snakk om innen ett par år. Ett barn trenger trygghet og stabilitet, selvfølgelig kan man reise så mye hjertet begjærer selv om man har barn men alt må planlegges rundt barnet. Da vil en som har struktur og rutiner være veldig bra, han pakker tross alt mange mange dager i forveien. Dersom HUN skal kunne reise av gårde med x,y,z spontant selv ETTER barn, trenger hun en mann som VIL være igjen i Dubai og gir barnet rutiner og trygghet. Han fester heller ikke noe særlig og venner tar ikke opp masse av hans fritid. Jeg skjønner ikke at I ikke ser at dette er det som vil utfylle henne som mor. Naboen bringer hennes mangler «to the table». De to vil jo da fremdeles reise flere ganger i året sammen men hun er fri til å dra på sine ting når hun velger å få barn med en mann som han. Man skal ikke undervurdere ut at menn som klarer å ta vare på barnene 110% alene gjør livet veldig mye lettere for mor. Hun trenger enn mann med omsorg og som er stabil også i forhold til at hennes jobb kan kreve at hun hopper på et fly til f.eks. Oslo i ett par dager. Hun liker å reise alene og hun liker å reise med venner, er det ikke da bare bra at hun blir sammen med en som lar henne leve fritt under hans trygge vinger?? En som lar I være I. Han viser også at han omtrent gjør små ting for henne hver eneste dag, fra vann hun liker til ingefærshots når hun er syk. Jeg synes det er 1000 ganger viktigere enn en kar som feirer deg i en uke når du har bursdag men som bryr seg lite ellers. Hun kunne hatt godt av å få inn rutiner og stabilitet i livet for sin egen del også. Skal hun finne en som er lik seg selv og like rastløs vil det jo bli hun som mor som må sitte hjemme lørdags kveld eller er låst i Dubai fordi mannen dro med kompisene til Ibiza f.eks. Naboens behov virker til å være ganske lowkey rutiner med trening og jobb, og da er det hun som kan dra ut for å feire en venninne en lørdag eller hun som kan hoppe på ett fly for ett utdrikningslag fordi han ØNSKER å være hjemme med barnene. Dessuten ett annet viktig argument her er at de blir aldri lei av å prate med hverandre og de kan prate om alle temaer under sola. Pluss at de utfordrer hverandre både emosjonelt og intellektuelt noe som gjør at de vokser både sammen og som individer, det er sjelden vare! og hvor har hun egentlig tenkt til å finne noen som forstår oppveksten hennes slik som han gjør egentlig. 6 17
Gjest Sol2025 Skrevet 24. april #18707 Skrevet 24. april (endret) Ser I fortsetter i det samme gamle ja. Vært litt ute av det men kommer inn å ser I. R og familien fortsetter på sitt gamle shit! Det Sheehe prestererte å hive ut igår under sin syke dans, viser nok engang at den familien ikke har tilhørighet i Norge/ Oslo. Men støtte, penger skal vi ha…Norge er bra og best i følge moren 🥴 Er så pinlig og flaut det jeg ser at jeg gremmes, Den jævla Nabon sang Jahn Teigen , menne skal vi ikke stikke fingeren i jorda og se det er på tide at Isabel tar i tu med det hun driver med. Selvopptatt dramakjerring som ikke har tenkt ett øyeblikk på annet enn seg selv. Stakkars Nabo, spring som fy Endret 24. april av Sol2025 .
Really Skrevet 24. april #18708 Skrevet 24. april Dette er helt sykt. Impuls tur til Oslo for å hente en veske hun har bestilt. Selvfølgelig bestiller hun businessclass på fly og tar sidra med seg. Det finnes ingenting jordnært med denne oppførselen. 18
Kønn Skrevet 24. april #18709 Skrevet 24. april Really skrev (1 time siden): Dette er helt sykt. Impuls tur til Oslo for å hente en veske hun har bestilt. Selvfølgelig bestiller hun businessclass på fly og tar sidra med seg. Det finnes ingenting jordnært med denne oppførselen. Hææ, skal hun til Oslo for å hente en veske? Har det rabla fullstendig nå. Sier som flere her, kom deg vekk nabo…. 6 5
Classy Skrevet 24. april #18710 Skrevet 24. april firetoen skrev (8 timer siden): Enig at det ikke stemmer dette narrativet om at IR har oppdratt dem, men hun har alltid prioritert dem og vist stor omsorg & kjærlighet. Flere ferier hun har tatt dem med på også, blant annet kort tid etter PH. Så forstår ikke hva du mener med at "tonen fra IR mot sine yngre søsken en helt annen.." ? Ferier ble det noen av ja, men utenom det før millionene begynte å rulle inn var tonen veldig nedlatende og til tider litt destruktiv.. Så ingen tvil om at lykken finnes i penger 😉😁🤪 2 2
smiiiley Skrevet 24. april #18711 Skrevet 24. april Miimosa skrev (7 timer siden): Hun tenker stadig langt frem med x antall ting i livet. Jeg skjønner ikke hvordan hun ikke tenker langt frem med naboen. Nei han vil ikke reise spontant men han reiser både via jobb og til Maldivene med ett par ukers varsel. Han reiser også til Europa på sommeren, så en fremtid her blir helt klart mye reising og han ønsker å tilbringe sine eldre dager med å reise. Føler meg litt som ett ekkokammer men bursdag er en dag i året, hun reiste vekk og han sendte den fineste gaven hun har fått noen sinne, hennes ord. Før hun dro spurte han om ikke de skulle dra på Get away i Dubai til hennes bursdag og når hun var der nede snakket han om helikopter tur over Dubai når hun kom hjem, men så fant han en gave som ble innertier istedenfor. Slik jeg tolker det brainstormed han evt gaver og sjekket interessen hennes for de evt gavene, når han da fant på en gave som var så bra så tenkte han i mine øyne at «yes, nailed it». Og videre da at bursdagen var over for denne gang. De har jo vært sammen hver dag siden hun kom hjem, spist middager, trent og vært litt out and about, han har tatt så mye initiativ at hun ikke har rukket å gjøre det. Hun sitter å forteller at han ikke holder ord fordi han ikke har holdt ord med å feire henne når hun kom tilbake til Dubai, men han har jo brukt veldig mye tid på alle disse små «datene», det eneste han ikke har gjort er å si «birthday» før han spør om de skal x,y og z. Refererer da til hennes rant om at hun sa bare «noe» hadde vært godt nok, mens hun ramset opp at han kunne tatt henne med på tennis, piknik, middag etc. Slik jeg ser det dersom hun hadde blitt sammen med naboen nå, mtp at de har allerede kjent hverandre i ett år, så ville jeg gitt det 2 år MAX før hun er gravid. Det er ikke sånn at barn er om «10 år» lengre. Det er snakk om innen ett par år. Ett barn trenger trygghet og stabilitet, selvfølgelig kan man reise så mye hjertet begjærer selv om man har barn men alt må planlegges rundt barnet. Da vil en som har struktur og rutiner være veldig bra, han pakker tross alt mange mange dager i forveien. Dersom HUN skal kunne reise av gårde med x,y,z spontant selv ETTER barn, trenger hun en mann som VIL være igjen i Dubai og gir barnet rutiner og trygghet. Han fester heller ikke noe særlig og venner tar ikke opp masse av hans fritid. Jeg skjønner ikke at I ikke ser at dette er det som vil utfylle henne som mor. Naboen bringer hennes mangler «to the table». De to vil jo da fremdeles reise flere ganger i året sammen men hun er fri til å dra på sine ting når hun velger å få barn med en mann som han. Man skal ikke undervurdere ut at menn som klarer å ta vare på barnene 110% alene gjør livet veldig mye lettere for mor. Hun trenger enn mann med omsorg og som er stabil også i forhold til at hennes jobb kan kreve at hun hopper på et fly til f.eks. Oslo i ett par dager. Hun liker å reise alene og hun liker å reise med venner, er det ikke da bare bra at hun blir sammen med en som lar henne leve fritt under hans trygge vinger?? En som lar I være I. Han viser også at han omtrent gjør små ting for henne hver eneste dag, fra vann hun liker til ingefærshots når hun er syk. Jeg synes det er 1000 ganger viktigere enn en kar som feirer deg i en uke når du har bursdag men som bryr seg lite ellers. Hun kunne hatt godt av å få inn rutiner og stabilitet i livet for sin egen del også. Skal hun finne en som er lik seg selv og like rastløs vil det jo bli hun som mor som må sitte hjemme lørdags kveld eller er låst i Dubai fordi mannen dro med kompisene til Ibiza f.eks. Naboens behov virker til å være ganske lowkey rutiner med trening og jobb, og da er det hun som kan dra ut for å feire en venninne en lørdag eller hun som kan hoppe på ett fly for ett utdrikningslag fordi han ØNSKER å være hjemme med barnene. Dessuten ett annet viktig argument her er at de blir aldri lei av å prate med hverandre og de kan prate om alle temaer under sola. Pluss at de utfordrer hverandre både emosjonelt og intellektuelt noe som gjør at de vokser både sammen og som individer, det er sjelden vare! og hvor har hun egentlig tenkt til å finne noen som forstår oppveksten hennes slik som han gjør egentlig. Dette er 100% mine tanker også, jeg er bare ikke så flink å formulere meg som deg ☺️ 3 1
Really Skrevet 24. april #18712 Skrevet 24. april Kønn skrev (1 time siden): Hææ, skal hun til Oslo for å hente en veske? Har det rabla fullstendig nå. Sier som flere her, kom deg vekk nabo…. Ja hun jubler over telefonen når hun får beskjed om vesken har ankommet. Dama er på en annen planet, helt borte fra vårt univers. Enig med deg, naboen bør aldri nærme seg dama igjen, han kommer til å bli ødelagt. 14
Sveits35 Skrevet 24. april #18713 Skrevet 24. april Kønn skrev (1 time siden): Hææ, skal hun til Oslo for å hente en veske? Har det rabla fullstendig nå. Sier som flere her, kom deg vekk nabo…. Hun hadde en veske «på gang» med en personal shopper i Dubai som hun måtte betale 3 ganger prisen for, 900.000 for en veske som koster 300.000. Den hun skal hente i Oslo tror jeg hun betaler normal pris for og får igjen momsen også. Hvis det er tilfelle skjønner jeg hun tar turen. 5
Sveits35 Skrevet 24. april #18714 Skrevet 24. april Classy skrev (19 minutter siden): Ferier ble det noen av ja, men utenom det før millionene begynte å rulle inn var tonen veldig nedlatende og til tider litt destruktiv.. Så ingen tvil om at lykken finnes i penger 😉😁🤪 Jeg husker hun lærte opp Sidra til å sminke seg på YouTube og Sidra hadde sin egen konto der veldig tidlig. Husker overhode ikke noen nedlatende tone til småsøsknene, bare kjærlighet. Der jeg tror det smeller ofte, er rundt Shehed og da er det full krig i ukesvis. 3 2
Sveits35 Skrevet 24. april #18715 Skrevet 24. april Really skrev (10 minutter siden): Ja hun jubler over telefonen når hun får beskjed om vesken har ankommet. Dama er på en annen planet, helt borte fra vårt univers. Enig med deg, naboen bør aldri nærme seg dama igjen, han kommer til å bli ødelagt. Kjenner jeg er litt enig. Naboen vil ikke få en easy ride med Isabel. 3
Really Skrevet 24. april #18716 Skrevet 24. april Sveits35 skrev (5 minutter siden): Hun hadde en veske «på gang» med en personal shopper i Dubai som hun måtte betale 3 ganger prisen for, 900.000 for en veske som koster 300.000. Den hun skal hente i Oslo tror jeg hun betaler normal pris for og får igjen momsen også. Hvis det er tilfelle skjønner jeg hun tar turen. Voldsomt som du tar henne i forsvar gang på gang. Du må være en av raadsquad. Men for all del, vær en av hennes fan. Selv synes jeg hun har lettet fra denne planeten Synes det er helt sykt at hun bestiller businessclass flybilletter, tur/retur Oslo dubai for å hente en veske i Oslo, en veske som hun absolutt IKKE har behov for. Hvor mye penger tjent blir det? 😂 Penger hun kunne spart til å legge i leilighet hun enda ikke har kjøpt. 5 1 12
Pigaloppa Skrevet 24. april #18717 Skrevet 24. april Really skrev (44 minutter siden): Voldsomt som du tar henne i forsvar gang på gang. Du må være en av raadsquad. Men for all del, vær en av hennes fan. Selv synes jeg hun har lettet fra denne planeten Synes det er helt sykt at hun bestiller businessclass flybilletter, tur/retur Oslo dubai for å hente en veske i Oslo, en veske som hun absolutt IKKE har behov for. Hvor mye penger tjent blir det? 😂 Penger hun kunne spart til å legge i leilighet hun enda ikke har kjøpt. Her treffer du spikeren midt på hodet, alt forsvares uansett til hvilken pris det har! Og her tenker jeg ikke på isabels økonomi, men det berget av søppel og forurensing hun utsetter kloden for🤢 12 5 3
Josephine3 Skrevet 24. april #18718 Skrevet 24. april Janne1975 skrev (10 timer siden): Jeg er veldig sjeldent inne og kikker. Blir helt skremt av hvor fort man blir massesuggerert inn iinnholdet, egentlig både her og på snap..Men det med vesken fikk jeg med meg, og tenkte, som du poengterte, på klimaavtrykket blant annet.. Og hun ønsker å sette barn til denne verdenen som hun selv er med på å pulverisere Jeg har nå sluttet å følge henne. Hun skal ikke tjene en krone mer på meg. 11 4 2
Lana01 Skrevet 24. april #18719 Skrevet 24. april dårligbrukernavn skrev (På 23.4.2025 den 10.16): PPS: Det er også rimelig syk at en 21-åring gidder å bruke 68k på en VESKE til søsteren sin. Det sier vel mer om hvordan I er enn noen andre egentlig... Tenker iallefall jeg.......... Fysj... Hadde faktisk ikke latt min bror gjøre det om jeg hadde en. Virkelig ikke. Hadde ikke fått sove eller klart å leve med meg selv heller, så det hadde blitt en tvungen retur om ikke annet. 58 k minus mva som vil si 46400, rett skal være rett. Nå spanderer hun veldig mye på søsknene sine også, og kan mangedoble det beløpet , med det hun har spandert på han. Han kan leve det livet han lever nå, pga av henne Han ville gi noe tilbake , hva er så galt med det. 8
Kønn Skrevet 24. april #18720 Skrevet 24. april Sveits35 skrev (1 time siden): Hun hadde en veske «på gang» med en personal shopper i Dubai som hun måtte betale 3 ganger prisen for, 900.000 for en veske som koster 300.000. Den hun skal hente i Oslo tror jeg hun betaler normal pris for og får igjen momsen også. Hvis det er tilfelle skjønner jeg hun tar turen. Helt ærlig, men dette vil jeg ikke skjønne. Det er galskap uansett. 3 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå